Ja mijn "witte was" heeft eigenlijk ook niet zoveel witquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen witte was, alleen de matrasbeschermers en kussenhoezen, voor de rest heeft gewoon alles een kleurtje
Handdoeken zijn mijn witte wasquote:Op zondag 1 juni 2025 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet de kledingwas en de witte was dus draaien. De handdoeken hebben een korter programma.
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen dat ze de lyrics niet helemaal goed kon opnoemen
Misschien ben je stiekem een brabander en heb je het gewon over je was witte welquote:Op zondag 1 juni 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn "witte was" heeft eigenlijk ook niet zoveel wit
Geen idee waarom ik dat eigenlijk witte was noem
Onderkoffer brabo?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ben je stiekem een brabander en heb je het gewon over je was witte wel
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.
Leuk.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.
Maar mijn rijtje ging anders dan die van Doe Maarquote:Op zondag 1 juni 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dankzij Doe Maar kan een hele generatie de Duitse naamvallen zo opnoemen.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook helemaal geen lyrics waren, maar normale omgangsvormen.
der die das, wer wie was, wieso weshalb warumquote:Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar mijn rijtje ging anders dan die van Doe Maar
Je bent ook al onderkoffer mod, dus zou zomaar kunnenquote:
Heb je het over de normale omgangsvormen?quote:
lekker dichtbijquote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
Rooklucht buiten
Ze hebben het er over dat dat bosbranden uit Canada zijn![]()
quote:
verklaring gevondenquote:
Ja die ken ik nietquote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het over de normale omgangsvormen?
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
Rooklucht buiten
Ze hebben het er over dat dat bosbranden uit Canada zijn![]()
Weet ik.quote:
ja die had je ook nog ergens.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben de naamvallen gewoon helemaal vergeten.
Dativ Genetiv Akkusativ en Nominativ weet ik nog, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik ook, maar ik gebruik ze nooit meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dativ Genetiv Akkusativ en Nominativ weet ik nog, maar daar is ook alles mee gezegd.
RAUS.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitsers beginnen gewoon vol gas Duits te blaten en kijken wel of je het verstaat.
Geen idee, hoop doet leven tegen beter weten in?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik.
Dus waarom vraag ik dit eigenlijk ook nog?
Soort Fransen.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitsers beginnen gewoon vol gas Duits te blaten en kijken wel of je het verstaat.
KONNEN DIE MICH DIE WEGE NACH DASSS STRAND AANWEIZEN DU HOLLANDISCHES SCHWEIN?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken nog wel het rijtje, maar niet meer bij welke naamval het hoort.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, hoop doet leven tegen beter weten in?
i see what you did therequote:Op zondag 1 juni 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, idd..quote:
Antwoord: jawohl und Panzermausquote:Op zondag 1 juni 2025 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KONNEN DIE MICH DIE WEGE NACH DASSS STRAND AANWEIZEN DU HOLLANDISCHES SCHWEIN?
Dat was idd expres.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
i see what you did there
Ich sehe wass sie dar gemacht hatte
Encore une fois s'il vous plaīt (minimaal 10 keer laten herhalen) en doen alsof je doof bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat Fransen dan weten dat je niet Frans spreekt en alsnog op mitrailleursnelheid de toetjes gaan afraffelen (die stonden blijkbaar niet op de menukaart, anders hoefde dat mens die toetjes niet op te gaan zitten ratelen).
"Oui."
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Encore une fois s'il vous plaīt (minimaal 10 keer laten herhalen) en doen alsof je doof bent.
Tout?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat Fransen dan weten dat je niet Frans spreekt en alsnog op mitrailleursnelheid de toetjes gaan afraffelen (die stonden blijkbaar niet op de menukaart, anders hoefde dat mens die toetjes niet op te gaan zitten ratelen).
"Oui."
quote:
"Oui."quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Oui."
Wat heb je geverfd?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet altijd de tijd als ik aan het verven ben. Nu honger en snel
Houtwerk op slaapkamer voor afwerken lambriseringquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boem boem boem
Bekijk deze YouTube-video
Toen zulke clips nog konden.quote:
Goed bezig.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houtwerk op slaapkamer voor afwerken lambrisering
Luxeperdquote:Op zondag 1 juni 2025 18:29 schreef gianni61 het volgende:
Maar morgen nog 1 dag vrij om het goed te maken
Ik vind van mezelf dat ik alsnog weinig heb gedaan dit weekendquote:Op zondag 1 juni 2025 18:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb exht best weinig gedaan vandaag
Ik was wr wel even aan toe. Gelukkig daarna weer 3 dagen werken om bij te komenquote:
Was me nog geen eens opgevallenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint ergens op te lijken
"Maar Muis die plank stopt ineens."
"Dat klopt, dat is precies de plek waar het gordijn hangt."
tkaquote:Op zondag 1 juni 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Oh, gevond. Had achteraf een hele makkelijke zoekterm
Gooi even je FOK! tabbladen dicht dan, gewoon volledige concentratie, gaat het ook allemaal makkelijker en snellerquote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Er staat 30 minuten voor het voorbeeld, maar dit kan ik in theorie gewoon in 10 minuten doen. Het grote ding is 2 uur, maar ik denk dat ik hier voor 21:00 mezelf weer kom melden
Gaat ook zeker gebeuren.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gooi even je FOK! tabbladen dicht dan, gewoon volledige concentratie, gaat het ook allemaal makkelijker en sneller
NUquote:Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat ook zeker gebeuren.
Weet ook zeker dat het echte probleem veel moeilijker gaat zijn, dat had ik de vorige keer toen ik zoiets deed ook.
Succes!quote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Er staat 30 minuten voor het voorbeeld, maar dit kan ik in theorie gewoon in 10 minuten doen. Het grote ding is 2 uur, maar ik denk dat ik hier voor 21:00 mezelf weer kom melden
Kwartier te laatquote:
Ja ik ga nu beginnen. Koffie is gedronken, ik heb een glas water voor me en de test heb ik met een 8,8 afgerond.quote:
Goeie generale dusquote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik ga nu beginnen. Koffie is gedronken, ik heb een glas water voor me en de test heb ik met een 8,8 afgerond.
BOSTIJGERINquote:Op zondag 1 juni 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie generale dus
En nu dat echte ding even goed doen. Succes!
Etto KrokEtto!quote:
heb glas cola met limoen gepaktquote:
welke is het lekkerste ?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Die Merci kan ik 450x aanbevelen![]()
Ik zit er zelfs nog over na te denken om deze week er nog een te halen![]()
![]()
gezellig..... maar voor die prijs kook ik zelf welquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Omakase was er een leuke ervaring. Weet niet hoeveel gangen het waren maar heb wat fotos gekozen. BIj elke gerecht verteld hij wat het is en waar het vandaan komt en hoe hij het bereid. Hij steekt erg veel tijd in zijn recepten en ingrediėnten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
Dit was mijn favo wel. Wagyu steak met nasi en een botertje van pinda saus
[ afbeelding ]
Als drank arrangement had ik een groene thee selectie. Waren er maar 2, hadden er wel meer mogen zijn.
Leuke ervaring. Wel prijzig 180 pp
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Omakase was er een leuke ervaring. Weet niet hoeveel gangen het waren maar heb wat fotos gekozen. BIj elke gerecht verteld hij wat het is en waar het vandaan komt en hoe hij het bereid. Hij steekt erg veel tijd in zijn recepten en ingrediėnten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als drank arrangement had ik een groene thee selectie. Waren er maar 2, hadden er wel meer mogen zijn.
@:citizen.erased
Klinkt goedquote:Op zondag 1 juni 2025 20:02 schreef bitterbal het volgende:
Ja vriendelijke jongen. Wel indrukwekkend. heeft deze zaak nu half jaar ofzo en staat erg goed aangeschreven
Met mijn nicht. We zijn beide in april jarig dus hebben elkaar dit gegeven voor onze verjaardagenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De fik er in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:citizen.erased
Oh leukquote:Op zondag 1 juni 2025 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met mijn nicht. We zijn beide in april jarig dus hebben elkaar dit gegeven voor onze verjaardagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |