Tijd om het nog eens te doen? Dit keer met een normaal ontbijt?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Deed toen eens mee aan een MTB marathon van 200km, ‘s ochtends om 5:00 eruit 6:00 start.
Kwam met bakken uit de lucht. Had ik ‘s ochtends pannenkoeken gegeten en die lagen niet lekker, moest na 150km kappen, donders aan de schijt!
Mijn dochter stond daar bij die stop en die heeft het daar nog steeds over: daar moest je stoppen hè pappa, je hebt het niet afgemaakt hè pappa?
Daar baal ik nu 6 jaar later nog van.
Claprose.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Er staat een poppy bloem (geen idee hoe dat in het nederlands heet), in onze tuin, maar hij staat nét te ver voor de koe om te kunnen eten. Nu staat ze al 10 minuten naar die bloem te staren
[ afbeelding ]
Klaproosquote:Op zondag 1 juni 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Er staat een poppy bloem (geen idee hoe dat in het nederlands heet), in onze tuin, maar hij staat nét te ver voor de koe om te kunnen eten. Nu staat ze al 10 minuten naar die bloem te staren
[ afbeelding ]
quote:
Nee vind het altijd meer op een "wilde tulp" lijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Heb altijd gedacht dat een klaproos meer op een roos leek zeg maar.
Ranonkels?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Heb altijd gedacht dat een klaproos meer op een roos leek zeg maar.
wat voor?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen lekker vrij, dus maar een biertje open trekken
Met wat erbij?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen lekker vrij, dus maar een biertje open trekken
Wel iets wat een Serpent zoals jij wel leuk vindt.quote:
Misschien dat ik zo de airfryer aanslinger voor kaassnacks, maar ik heb ook nog dingen liggen voor op mini-crackers(die ook heb liggen_quote:
Oh laat etto die maar niet zienquote:Op zondag 1 juni 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel iets wat een Serpent zoals jij wel leuk vindt.
https://twochefsbrewing.com/nl/bier/white-mamba
[..]
Misschien dat ik zo de airfryer aanslinger voor kaassnacks, maar ik heb ook nog dingen liggen voor op mini-crackers(die ook heb liggen_
Succes met de plafonddienst straks,quote:Op zondag 1 juni 2025 21:32 schreef bitterbal het volgende:
Nog hartstikke licht maar lig al onder de dekens
Dit.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:32 schreef bitterbal het volgende:
Nog hartstikke licht maar lig al onder de dekens
En hoe ging het?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi
Uiteindelijk de tijd bijna vol gemaakt, maar secuurheid boven alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |