Maar bij de Apex zat Max er toch weer voor?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:55 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Keurig ja.. Russell zat er toch ver voor, voor de apex. Dan is het zijn bocht en heeft hij alle recht om in te sturen.
Van harte welkom hoor, daar is de sfeer niet zo kinderachtig.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Gaan wij daar ook een keer heen
Dat zijn twee losse zaken he, het is gewoon fokkin dom wat hij doet.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:53 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dus Verstappen zat fout bij Charles? Het team zat fout met die bandenkeuze.
Max kan niet meer naar merc omdat Rus heeft getekend???quote:Op zondag 1 juni 2025 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Superdom, ook van Verstappen zelf met Russell, je kan een straf onterecht vinden maar zo'n reactie kan niet.
"They were so scared to even say something, they refrained from commenting" en toen schoot hij in de lachquote:Op zondag 1 juni 2025 16:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wat zei die?
Kampioen onwaardig? Dat was het ook. Ik zag Jos vandaag op het eind rijden.
Als je het aan de onboard niet kan zien dan kan je het wel zien vanaf de 2 shots van buitenaf.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Joh. Dat die auto naar buiten ging was wel duidelijk ja
Ik zou graag de stuurbewegingen en de voorbanden zien, maar helaas.
Die herhaling vanuit de cockpit in de race zegt werkelijk alles over die actie.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je het aan de onboard niet kan zien dan kan je het wel zien vanaf de 2 shots van buitenaf.
Die stuurbeweging wordt heel misschien nog wel gepubliceerd, zou lachen zijn.
De juiste actie was geweest om George gewoon niet voorbij te laten en een penalty aan te vechten als die gegeven zou worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:55 schreef pmponer het volgende:
Ja en dat Max gefrustreerd was snap ik wel in een paar tellen
- verkeerde keuze harde banden
- 2 x een tik zonder reprimande
- geen kans om ook maar terug te vechten.
Nico wil zoveelquote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
"They were so scared to even say something, they refrained from commenting" en toen schoot hij in de lach
Nico wilde iig een veel zwaardere straf
Swap incomingquote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef SiGNe het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Max op gesprek moet bij Horner.. 1 puntje pakken is niet goed voor het kampioenschap
Ach ja Nico heeft nog steeds nachtmerries van Maxquote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
"They were so scared to even say something, they refrained from commenting" en toen schoot hij in de lach
Nico wilde iig een veel zwaardere straf
Harde banden vlak na een SC is ook niet echt goed voor het kampioenschap.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef SiGNe het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Max op gesprek moet bij Horner.. 1 puntje pakken is niet goed voor het kampioenschap
Jos komt meequote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef SiGNe het volgende:
Deed me een beetje denken aan Vettel vs Hamilton in Baku.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je het aan de onboard niet kan zien dan kan je het wel zien vanaf de 2 shots van buitenaf.
Die stuurbeweging wordt heel misschien nog wel gepubliceerd, zou lachen zijn.
Oh wat zou ik graag bij dat gesprek meeluisterenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef SiGNe het volgende:
Klopt, toen had Vettel een meltdown.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan Vettel vs Hamilton in Baku.
Geen idee wat zijn straf toen was.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, toen had Vettel een meltdown.
Het hele gezeik is dat regels betreft van de baan af gaan selectief gebruikt worden dus je kan er nooit vanuit gaan dat Max die plek niet had moeten teruggeven aan Russell.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Wat Max deed was gewoon 10s waard.
Wat Leclerc deed ook.
RB was done mbt banden en plek teruggeven. Was allebei niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |