Max en de McLarens hadden ongeveer even oude banden aan het eindequote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef SiGNe het volgende:
Dat was ook niet handig.
Daar zat sowieso nog een fout want Max had waarschijnlijk sowieso nog een keer moeten pitten en als dan alleen nog hards over waren zou het sowieso niet goed komen.
Ach das altijdquote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat een ongelooflijke triestigheid hier. Een stuk of 20 mensen die hier nooit komen en nu ineens als paddestoelen uit hun modder kruipen. Wat een ultieme snelheid zeg.
Bij het fietsenhok?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max en Charles naar de stewards.
Altijd een goed moment om de foes-lijst aan te vullenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat een ongelooflijke triestigheid hier. Een stuk of 20 mensen die hier nooit komen en nu ineens als paddestoelen uit hun modder kruipen. Wat een ultieme snelheid zeg.
Zonder die drift misschien nu ook nietquote:Op zondag 1 juni 2025 17:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Why de fuck inderdaad.
Zonder nieuwe banden zag ik leclerc er ook niet langskomen.
En Alonso zijn eerste puntjes van het seizoenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Hülk is wel een held door met dat hok vijfde te worden
Jos is wel goed door elkaar geschud bij het rallyrijdenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zonder, Jos doet niet mee.
Zo, hebben we die ook gehad
Laat lekker gaan joh, dit zijn (gelukkig maar) de zeldzame momenten waar haters op wachten.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef RealistAtheist het volgende:
Jeetje en dat op een forum, stel je voorquote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef RealistAtheist het volgende:
Die zie ik ook wel stoppen na dit jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Tering, Helmut staat ook al met anderhalf been in het graf zeg.
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar als je engineer zegt dat het moet, dan kan je daar niet te lang over in discussie gaan volgens mij. Ik denk dat GP dat al door had gekregen van de wedstrijdleiding. Maar ik denk ook dat doorrijden minder schade had opgeleverd.
Moet je wel de controle behouden en niet tegen iemand aanrijden.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik zie het zojuist terug en de plek terug geven was juist want bocht in lag George voor.
Maar goed, Max zal dat zelf ook wel terug zien straks.
Ongelukje gehad?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jos is wel goed door elkaar geschud bij het rallyrijden
Nou, hij heeft geen ongelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:07 schreef pmponer het volgende:
Helmut zegt: jammer dat de witte band niet werkte
Hij mist de laatste periode oog voor detailsquote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Tering, Helmut staat ook al met anderhalf been in het graf zeg.
Die krijgt hij ookquote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad niet. Strafpunten zou ook terecht geweest zijn.
Ja, over de kop gevlogenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ongelukje gehad?
Ik volg het verder niet, maar ik begrijp dat hij lekker bezig is daar
Dan nog steeds, hij reed bijna in de versnellingsbak van Verstappen.quote:
Nee die man is een zienerquote:Op zondag 1 juni 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hij heeft geen ongelijk.
Jawel VER was op hard vs LEC sowieso wel de lul geweest.quote:
Flinke crash gehad jaquote:Op zondag 1 juni 2025 17:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ongelukje gehad?
Ik volg het verder niet, maar ik begrijp dat hij lekker bezig is daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |