mclaren moet ook nog naar binnenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou 36 rondjes op geel kan maar dan moet je de banden managen
Dat doet Max niet
Dit wordt beslist in de pitstraat straks.quote:
Zelfs al door Max zelfquote:Op zondag 1 juni 2025 16:01 schreef Mano_ het volgende:
Ik meende heel even te zien dat Max tussen de McLarens reed
Blijkt dat Tsunoda op een ronde is gezet
Misschien wel ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
McLaren zou nu ook wel ieder moment naar binnen moeten duiken. Nu ben ik benieuwd of ze dat wel gaan doen
Ja dat is echt een recept voor succes een rijders wissel bij RB.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens met Viaplay. Alonso naast Max. Weg met die slome lui.
Dood of de gladiolenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
McLaren zou nu ook wel ieder moment naar binnen moeten duiken. Nu ben ik benieuwd of ze dat wel gaan doen
dikke paniek daarquote:Op zondag 1 juni 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat er niemand is (misschien buiten Schumacher?) die zo vaak zn teamgenoot gelapt heeft?quote:
Ze gaan geheid niet beiden, als er al eentje gaatquote:Op zondag 1 juni 2025 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op zich heel slim. Want als McLaren nu pit, zit Max in vrije lucht.
En dan kan hij bijna een seconde per rondje inleveren als hij toch niet voor de 3e stop gaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op zich heel slim. Want als McLaren nu pit, zit Max in vrije lucht.
True, maar zou kunnenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze gaan geheid niet beiden, als er al eentje gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |