SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Gewoon gematigd zodat het voor iedereen leuk isquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan koud met sneeuw. Hmm. Hebben we 2 dorpen nodig
O ja dat kan ook, en dan met de foqueville bus af en toe een reisje naar de zon of de sneeuw.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon gematigd zodat het voor iedereen leuk is
We hebben toch ook een mooie berg in de bouwplannen staan?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi pakt emmer en schep alvastquote:Op zondag 1 juni 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben toch ook een mooie berg in de bouwplannen staan?
Het een sluit het ander niet uitquote:
Maar F1 is bezig.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
"Ruslands Pearl Harbour."
Dat lijkt me wel een goede omschrijving. Dit is echt een belangrijke gebeurtenis.
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare leuke mensen of leuke rare mensen?
Even wachten tot Trump zich bij Rusland gaat voegen in de oorlog tegen Oekraïne in dat geval.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
Dat lijkt me wel een goede omschrijving. Dit is echt een belangrijke gebeurtenis.
ja? Zal putin wel wraak gaan nemen en waarschijnlijk op burgersquote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
Israel is nog niet klaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat ze in gaza toch ook snel tot een staakt het vuren komen
Checken jullie ook altijd je koffer als je 'm van de bagageband afhaalt? Dat er niks ingestopt is?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal kijk je wel uit als je weer terug gaat naar Thailand. Lees de laatste tijd net iets teveel over mensen die ze met drugs pakken daar.
Eh neequote:Op zondag 1 juni 2025 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Checken jullie ook altijd je koffer als je 'm van de bagageband afhaalt? Dat er niks ingestopt is?
Ja lees ik ook. ook van die jonge mensenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal kijk je wel uit als je weer terug gaat naar Thailand. Lees de laatste tijd net iets teveel over mensen die ze met drugs pakken daar.
Ja, denk dat er wel wat naars gaat komen nu.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? Zal putin wel wraak gaan nemen en waarschijnlijk op burgers
zo is die engerd welquote:Op zondag 1 juni 2025 15:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, denk dat er wel wat naars gaat komen nu.
je kijkt er naar uit.... of voor uit?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lees ik ook. ook van die jonge mensen![]()
Maar kijk er erg naar uit ja
Ik reis praktisch altijd met handbagage.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Checken jullie ook altijd je koffer als je 'm van de bagageband afhaalt? Dat er niks ingestopt is?
Beidequote:
Als je met 1x sporten per week een visum kunt krijgen kun je met 1x hoesten vast ook een medische verklaring krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan de legalisering van wiet weer terugdraaien waarschijnlijk. Ze gaan invoeren dat je alleen nog met een medische verklaring van een arts wiet kan kopen.
maar goed zal wel niet gehandhaafd worden dus ben benieuwd hoe goed je die verandering zal merken
ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met 1x sporten per week een visum kunt krijgen kun je met 1x hoesten vast ook een medische verklaring krijgen.
quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dit visum wat ik nu heb gaat het ook geen 5 jaar redden
quote:
quote:
nou wat je zegt. Zoals ze het nu hebben bedacht kan ik dus 5 jaar blijven met 1 cursus. Die van mij is dan 6 maanden maar er zijn ook mensen die hebben het visum gekregen op een cursus van 1 maand. Of op 1 tandarts afspraak.quote:
Tsja, als dat de regels nu zijn dan heb je voor nu gewoon je visum tegen die regels.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat je zegt. Zoals ze het nu hebben bedacht kan ik dus 5 jaar blijven met 1 cursus. Die van mij is dan 6 maanden maar er zijn ook mensen die hebben het visum gekregen op een cursus van 1 maand. Of op 1 tandarts afspraak.
begrijp niet zo goed waarom ze dat niet hebben dicht getimmerd. BIj de student visa die ik hier voor heb heb je een visum voor zolang de cursus duurt.
Al was dat zelfs niets een zo, de thaise les was 7 maanden en ik mocht 9 maanden blijven
quote:
quote:
Ja klopt. Ook niet elke ambassade doet even goed onderzoek naar de intenties of documenten. Meeste krijgen hem gewoon zonder interview ook. Den Haag staat dus blijkbaar ook als streng bekendquote:Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja, als dat de regels nu zijn dan heb je voor nu gewoon je visum tegen die regels.
Gewoon een dorp in 2 delen, dat je kan kiezen of je in het warme of koude deel bentquote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Supquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De drones kwamen opeens uit vrachtwagens vliegen.
[ x ]
Ik ben aan het klussen dus ik denk dat het wel goed komt. Waarom heb ik pfas nodig?quote:
Heb je nog notes uitgedeeld?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk hier, een strijd tussen twee eksters een een eekhoorn hier in dde tuin
De eekhoorn heeft gewonnen
eitjes met pfasjes om te gooienquote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben aan het klussen dus ik denk dat het wel goed komt. Waarom heb ik pfas nodig?
Nee, was daar geen mod.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk hier, een strijd tussen twee eksters een een eekhoorn hier in dde tuin
De eekhoorn heeft gewonnen
Komt er ook een skilift of kabelbaan naar bovenop de berg?quote:
Achtbaanquote:Op zondag 1 juni 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt er ook een skilift of kabelbaan naar bovenop de berg?
En dan met een glijbaan weer naar beneden?
Leuk om te zien he.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het van de week 2 eksters en een kraai
De kraai won
Liever nietquote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AchtbaanZo'n vrije val zoals de Baron
ohhh das spannend jaquote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
We zitten hier allemaal in de afwachtstand. Te wachten op broer die belt om de geboorte aan te kondigen
Gevlucht voor?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ben even gevlucht, hoe gaat ie hier. Weekend bijna weer voorbij
Whoop whoopquote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AchtbaanZo'n vrije val zoals de Baron
Spanned! Ben je dan straks tante Essn?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
We zitten hier allemaal in de afwachtstand. Te wachten op broer die belt om de geboorte aan te kondigen
Doen ze dat zoals bij the Lion King?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
Kan ook pas morgen worden natuurlijkquote:
is ze bezig met bevallen?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
verplichte gezelligheid met mensen waar ik niet zoveel mee heb (ze noemen dit wel eens familiequote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spanned! Ben je dan straks tante Essn?
hoe was Pia?!quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ben even gevlucht, hoe gaat ie hier. Weekend bijna weer voorbij
Ja, ik kom dan een plaatje van Tante Es postenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spanned! Ben je dan straks tante Essn?
Ja die jaquote:
Ze zouden vanmorgrn naar het ziekenhuis en daar wss blijven.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ze bezig met bevallen?
[..]
verplichte gezelligheid met mensen waar ik niet zoveel mee heb (ze noemen dit wel eens familie)
O Jee, dan zal ik lekker hier onderduikenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ze bezig met bevallen?
[..]
verplichte gezelligheid met mensen waar ik niet zoveel mee heb (ze noemen dit wel eens familie)
kan maar 1 keer op vinnikleuk drukken, maar doe het met plezier nog 10 keer ofzo..quote:
SPannendquote:Op zondag 1 juni 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zouden vanmorgrn naar het ziekenhuis en daar wss blijven.
Ja denk het welquote:Op zondag 1 juni 2025 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen ze dat zoals bij the Lion King?
In ongeveer iedere SC behalve deze.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand @:dezwabber de laatste tijd nog gezien?
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In ongeveer iedere SC behalve deze.
ohhh, zo spannend!!quote:Op zondag 1 juni 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zouden vanmorgrn naar het ziekenhuis en daar wss blijven.
als het eten te voorschijn komt weer even spiekenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, dan zal ik lekker hier onderduiken
ja was echt fantastischquote:Op zondag 1 juni 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan maar 1 keer op vinnikleuk drukken, maar doe het met plezier nog 10 keer ofzo..
Mooi zo. Blij dat je genoten hebt!
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ook pas morgen worden natuurlijk
Maar de telefoons worden overal mee naar toe gesleept
[..]
Ik denk dat we @kwiwi zo’n Zwitserse koeienbel om moeten doenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:54 schreef essnhills het volgende:
En @:kwiwi is ook alweer gevlucht
Of is die druk de berg aan het opgraven?
Zodat we haar makkelijk kunnen lokaliserenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we @:kwiwi zo’n Zwitserse koeienbel om moeten doen
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 1 juni 2025 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat we haar makkelijk kunnen lokaliseren
Met een airtag.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een verse strolaag om het natuurlijk scharrelgedrag te stimuleren.quote:
@kwiwi -air volgen op flightradarquote:
ALS je hem aanzetquote:Op zondag 1 juni 2025 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jaWerkte met mijn koffer ook prima.
Begint nu wat stalkervormen aan te nemenquote:
Heul nietquote:Op zondag 1 juni 2025 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begint nu wat stalkervormen aan te nemen
Nee, dank jequote:Op zondag 1 juni 2025 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Dat doen we gewoon via @:Recce
Die is integer genoeg daarvoor
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:cherrylips
Ik heb mn zeepbakjes gevonden bij de HEMA.
Hoera.
*Sneakt airtag in de Schoenquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zocht een subreddit waar ik ooit lid van was geworden, kon deze niet meer vinden in de lijst.
Dacht: misschien heb ik ooit uitgeschreven. Maar nee, bestaat gewoon niet meer.
Jammer jammer jammer.
Oh ja, gelukkig is het weer bijna maandagquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n stipje dat met 220 door het land schiet.
En hoe kom je nu aan je trekken? (hahaha)quote:Op zondag 1 juni 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb er hier ook aantal die nauwelijks meer actief zijn helaas
Blij mee?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:cherrylips
Ik heb mn zeepbakjes gevonden bij de HEMA.
Hoera.
Ik kijk met name in haak en eet subreddits.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb er hier ook aantal die nauwelijks meer actief zijn helaas
Enorm.quote:
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk met name in haak en eet subreddits.
Je stuurt wel succesvol mensen door naar de HEMAquote:
De gespaarde punten heb je niet zoveel aan; dus ze zal wel % van onze uitgaves krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je stuurt wel succesvol mensen door naar de HEMA
Ja, dat moet haast wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gespaarde punten heb je niet zoveel aan; dus ze zal wel % van onze uitgaves krijgen.
Ik geef ze dan aan het goede doel. Zo ben ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel.
Vorige jaar zijn sowieso mijn punten verloren gegaan en ik had niet voldoende om ze in te wisselen.
Ook niet voor zo'n goed doel voucher?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel.
Vorige jaar zijn sowieso mijn punten verloren gegaan en ik had niet voldoende om ze in te wisselen.
En bescheiden.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef ze dan aan het goede doel. Zo ben ik.
Ik had daar niet voldoende punten voor, volgens mij moest je een bepaald aantal punten hebben?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet voor zo'n goed doel voucher?
Cacaoboeren gesteund?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Had gister ook weer geld overgemaakt aan een goed doel om m'n schuldgevoel een beetje af te kopen.
Ja meestal 50 punten ofzoquote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En bescheiden.
[..]
Ik had daar niet voldoende punten voor, volgens mij moest je een bepaald aantal punten hebben?
Dacht dat ik dat het jaar daarvoor wel kon doen, maar weet niet meer aan wat ik gedoneerd heb of wat ik er nu mee gedaan had.
quote:
Ja, ik lees het nu op de site idd, maar ik had onder de 50 punten blijkbaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja meestal 50 punten ofzo
Ik vergeet meestal die punten, tot ik zo'n herinneringsmail krijg erover en dan koop ik zo'n goel doel voucher
en scoupy, doen jullie daar ook aan?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar mijn AH punten, daar zit het echte geld.
Nou ze moeten niets, maar ik vraag me af waarom er een minimum aantal punten nodig is.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
Ze moeten eigenlijk instellen dat als je punten vervallen dat xie automagisch naar het goede doel gaan
Oh ja, heb ik ook nog.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar mijn AH punten, daar zit het echte geld.
Nou ja moetenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ze moeten niets, maar ik vraag me af waarom er een minimum aantal punten nodig is.
Zo klinkt het wel beterquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ja moeten
Ik zou voorstander zijn als ze dat instellen
Ken ik nietquote:
Zekerquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is wel lekker als je dat vergeet maar wel hebt gespaard
Je had ook die tijgerpunten. Kwam een vriendin hinten dat ze van het weekend weer een tijgerpunt had verdiend, en dan moest ik raden dat ze voor het eerst anale seks had gehad. Ofzo.quote:
Dat is meestal wat ik bedoel als ik het over moeten hebquote:
Ja en Tikkie heeft soms ook leuke deals.quote:
Maar had ze toen wel 69 tijgerpunten?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had ook die tijgerpunten. Kwam een vriendin hinten dat ze van het weekend weer een tijgerpunt had verdiend, en dan moest ik raden dat ze voor het eerst anale seks had gehad. Ofzo.
Man man man wat waren de 2010 cringe.
Ik zal het proberen te onthouden, maar ik beloof niets.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is meestal wat ik bedoel als ik het over moeten heb
Je moet dat wel onthouden iddquote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden, maar ik beloof niets.
Verwachtingen managen. Goed gedaan!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden, maar ik beloof niets.
quote:
Check!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is meestal wat ik bedoel als ik het over moeten heb
Zou het niet meer weten. Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar had ze toen wel 69 tijgerpunten?
wtfquote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had ook die tijgerpunten. Kwam een vriendin hinten dat ze van het weekend weer een tijgerpunt had verdiend, en dan moest ik raden dat ze voor het eerst anale seks had gehad. Ofzo.
Man man man wat waren de 2010 cringe.
Dank je, mag ik nu wel een sticker?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwachtingen managen. Goed gedaan!
Het was een 69 Huehue grapje, want tijgerpuntenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het niet meer weten. Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is.
Ik denk de leeftijd. Een vriendin zei me vrijdag dat ik aardig grijs begon te worden.![]()
Je krijgt gewoon een aai.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je, mag ik nu wel een sticker?
Een milieuvriendelijkere optie is een krul.
De krulquote:Op zondag 1 juni 2025 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je, mag ik nu wel een sticker?
Een milieuvriendelijkere optie is een krul.
Sorry!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een 69 Huehue grapje, want tijgerpunten
Ik krijg een aaiquote:
Basisschoolschriftjesquote:
zo'n app die af en toe producten aan biedt die je gratis of met korting kunt proberenquote:
Ik wil je ook wel een krul geven nog?quote:
tikkie doe ik dan weer niet aanquote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en Tikkie heeft soms ook leuke deals.
quote:
Jaaaquote:Op zondag 1 juni 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een krul geven nog?
Oh coolquote:Op zondag 1 juni 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo'n app die af en toe producten aan biedt die je gratis of met korting kunt proberenen je spaart ook wel eens bij winkels op basis van je uitgaven
Het is een vrij landquote:
quote:
Bron: Wikipediaquote:De goedkeuringskrul, krul, krulletje of goedje is een symbool dat gebruikt wordt om aan te geven dat iets goedgekeurd of gezien is, zoals op schoolwerk, maar ook daarbuiten.
De krul kwam waarschijnlijk op in Nederland in de 19e eeuw. Vermoedelijk ontstond het als een snel geschreven 'g', voor 'goed' of 'gezien'. Buiten het Koninkrijk der Nederlanden en voormalige Nederlandse kolonieën zoals Indonesië komt de krul als teken van goedkeuring nauwelijks voor; daar gebruikt men veelal een vinkje.
Goedkeuringskrul sticker
Een sticker met goedkeuringskrul van Veilig Verkeer Nederland, geplaatst achter de voorruit van een goedgekeurd voertuig.
Een voorbeeld van officieel gebruik van een goedkeuringskrul is die op de veiligheidsinspectie sticker van Veilig Verkeer Nederland. De sticker kon na goedkeuring van de automobiel achter de voorruit geplakt worden.
Nou ja, het helpt niet zo te zien.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had verwacht dat het hier leeg was?
Je bent zelf een TTquote:
Fixedquote:
Gaat het?quote:
quote:
quote:
Ja hoor. En met jou?quote:
Nou, dat vind ik dan weer niet.quote:
Tukkies doen?quote:
ja, huhquote:Op zondag 1 juni 2025 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een vrij land![]()
![]()
Inb4 allemaal argumenten waarom het geen vrij land is.
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
Ik bedacht me net iets dat ik wilde zeggen tegen ofwel @:crack_ ofwel @:Cherrylips
Maar ik weet niet meer waar het over ging en tegen wie ik het wilde zeggen
Nee, gaan we niet aan beginnen.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit beschouw ik als een zeer groot compliment
quote:
Mooiquote:
Welke smaak Sultana?quote:
Jaquote:
'en anders zal t wel niet boeiend zijn'quote:
same, ik ga een glaasje cola halen. Wil je ook? Hij staat heel koudquote:
bosvruchtenquote:
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'en anders zal t wel niet boeiend zijn'
vind ik zo'n hatelijke opmerking
[..]
same, ik ga een glaasje cola halen. Wil je ook? Hij staat heel koud
had je nog naar het vogeltje gekeken trouwens
Het vogeltje op het balkon? Die ligt in de gftquote:Op zondag 1 juni 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'en anders zal t wel niet boeiend zijn'
vind ik zo'n hatelijke opmerking
[..]
same, ik ga een glaasje cola halen. Wil je ook? Hij staat heel koud
had je nog naar het vogeltje gekeken trouwens
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vogeltje op het balkon? Die ligt in de gft
Ik heb m nog wel even bestudeerd. Woog echt drie keer niks. Was helemaal ingedroogd enzo.quote:
quote:
??quote:
Wat voor vogel was het?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m nog wel even bestudeerd. Woog echt drie keer niks. Was helemaal ingedroogd enzo.
Weet ik niet. Gewoon een of ander kaal dingetje. Best groot nog, dus geen meesje ofzo. Misschien een merel?quote:
Zou goed kunnen, die zijn best fors.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet. Gewoon een of ander kaal dingetje. Best groot nog, dus geen meesje ofzo. Misschien een merel?
De HEMA influencer gaat gestaag doorquote:
potverdriedubbeltjesquote:
Misschien is dat wel heel gezond.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pot of 15 dikke Kesbeke augurken naar binnen stampen.
Ik heb van de week al mijn gratis tompouce gehaald, was niet onder de indrukquote:
Stop.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
https://www.kesbeke.nl/ni(...)het-zure-bom-shotje/
Waar kan ik dat bestellen? Vraag ik voor een vriend.quote:
Beperkte voedingsstoffen: Augurken bevatten naast vitamine K niet veel andere belangrijke voedingsstoffen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is dat wel heel gezond.
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beperkte voedingsstoffen: Augurken bevatten naast vitamine K niet veel andere belangrijke voedingsstoffen.
Beetje zure twijfelgroente.
Het heeft geen uitstekende voedingsstoffen, maar het is kquote:Op zondag 1 juni 2025 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beperkte voedingsstoffen: Augurken bevatten naast vitamine K niet veel andere belangrijke voedingsstoffen.
Beetje zure twijfelgroente.
Zou die wel voorzichtig proberen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De laatste gruwel was dat ze augurk in een witte chocoladeletter hadden geduwd.
Doe even normie.
Even kijken of hij dit jaar weer op de markt komt, maar ik sla zulke dingen over.quote:
Nou ja ik ben niet zo'n zoetekauw (loert naar de liters Mogu Mogu) dus wellicht is een zuurtje met een beetje zoet wel heel erg verfrissend?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even kijken of hij dit jaar weer op de markt komt, maar ik sla zulke dingen over.
Weet je wat ook verfrissend is, maar wel normaler is dan witte chocolade met augurkenpuree?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik ben niet zo'n zoetekauw (loert naar de liters Mogu Mogu) dus wellicht is een zuurtje met een beetje zoet wel heel erg verfrissend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Thuisbezorgdquote:Op zondag 1 juni 2025 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar kan ik dat bestellen? Vraag ik voor een vriend.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook verfrissend is, maar wel normaler is dan witte chocolade met augurkenpuree?KomkommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ook verfrissend is, maar wel normaler is dan witte chocolade met augurkenpuree?Heerlijk ja, maar dan wel zonder schilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders proef je die 5 dagen later nog![]()
iNdEscHilzItTenDeVitamIenTjeSSSSssssssquote:Op zondag 1 juni 2025 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk ja, maar dan wel zonder schil![]()
Anders proef je die 5 dagen later nog
Juist lekkerquote:Op zondag 1 juni 2025 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vitamines niet lekker.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iNdEscHilzItTenDeVitamIenTjeSSSSssssss
Wel eerst goed wassenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iNdEscHilzItTenDeVitamIenTjeSSSSssssss
Vitamientjesquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vanmiddag een perfect rijpe mango, gelijk heel dat ding opgegeten
Komkommer zonder schil eten, ben je 5 ofzoquote:Op zondag 1 juni 2025 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Ja oke is goedquote:Op zondag 1 juni 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel eerst goed wassen
En dan lekker knagen
Top ik geef het door.quote:
Probeer het maar eens, ik heb al veel eigenwijzerdere mensen weten te overtuigen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komkommer zonder schil eten, ben je 5 ofzo
Hoezo weet je dit niet zeker?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heb ik straks thuis nog een komkommer liggen
Ja, maar dit is nogal een bijzonder exemplaar (op gebruinde pootjes blijkbaar).quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, ik heb al veel eigenwijzerdere mensen weten te overtuigen.
Dat 'ie ineens vanaf de trap naar je nek springt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo weet je dit niet zeker?![]()
Dat je ineens een verrassingskomkommer nog ergens hebt liggen
Ja, ik snap wel waarom katten zo spastisch op komkommers reagerenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat 'ie ineens vanaf de trap naar je nek springt.
Lekkere bolliequote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Die Merci kan ik 450x aanbevelen![]()
Ik zit er zelfs nog over na te denken om deze week er nog een te halen![]()
![]()
Zonder schil is vooral handig als je zonder je kunstgebit wilt eten of je melktandjes nog niet zijn doorgekomenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, ik heb al veel eigenwijzerdere mensen weten te overtuigen.
Ik had vrijdag een komkommer opgemaakt. Dus weet niet of ik er nog eentje had of dat ik die ook al op hadquote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo weet je dit niet zeker?![]()
Dat je ineens een verrassingskomkommer nog ergens hebt liggen
Nou spanniequote:Op zondag 1 juni 2025 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een komkommer opgemaakt. Dus weet niet of ik er nog eentje had of dat ik die ook al op had
Eet jij pistachenootjes, bananen en kokosnoten ook met schil dan?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder schil is vooral handig als je zonder je kunstgebit wilt eten of je melktandjes nog niet zijn doorgekomen
Oke Pheno.quote:
Eentje?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Die Merci kan ik 450x aanbevelen![]()
Ik zit er zelfs nog over na te denken om deze week er nog een te halen![]()
![]()
geloof dat jouw nagels langer zijn dan die van mijquote:Op zondag 1 juni 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder schil is vooral handig als je zonder je kunstgebit wilt eten of je melktandjes nog niet zijn doorgekomen
Ja, zoals van die filmpjes dat ze een komkommer achter een kat leggen en die vervolgens cartoon achtig omhoog springtquote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat 'ie ineens vanaf de trap naar je nek springt.
Bijna maandagquote:Op zondag 1 juni 2025 17:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Slecht nieuws: het volgende weekend is ook lang.
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zeg jij vroeg er naarquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, zoals van die filmpjes dat ze een komkommer achter een kat leggen en die vervolgens cartoon achtig omhoog springt
Yissssquote:Op zondag 1 juni 2025 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel waarom katten zo spastisch op komkommers reageren
En met die nagels probeer je een komkommer te schillen?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof dat jouw nagels langer zijn dan die van mij
ik zag hem vooral andere SCer filerenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En met die nagels probeer je een komkommer te schillen?
Lijkt me wat bewerkelijk, maar ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En met die nagels probeer je een komkommer te schillen?
Hele ananas naar binnen inhaleren.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet jij pistachenootjes, bananen en kokosnoten ook met schil dan?
Lijkt me ook niet praktisch om met je nagels te doen eigenlijkquote:
Nee. Schil jij ook je druiven en kersen voordat je ze eet?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet jij pistachenootjes, bananen en kokosnoten ook met schil dan?
Bezigheidstherapie wellicht?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wat bewerkelijk, maar ieder zo zijn ding.
Dan moet je niet zoveel op je nagels bijtenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof dat jouw nagels langer zijn dan die van mij
klopt. tis ook meer een catfightquote:Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet praktisch om met je nagels te doen eigenlijk
kan ik niet meerquote:Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel op je nagels bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |