Israel is nog niet klaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat ze in gaza toch ook snel tot een staakt het vuren komen
Checken jullie ook altijd je koffer als je 'm van de bagageband afhaalt? Dat er niks ingestopt is?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal kijk je wel uit als je weer terug gaat naar Thailand. Lees de laatste tijd net iets teveel over mensen die ze met drugs pakken daar.
Eh neequote:Op zondag 1 juni 2025 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Checken jullie ook altijd je koffer als je 'm van de bagageband afhaalt? Dat er niks ingestopt is?
Ja lees ik ook. ook van die jonge mensenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal kijk je wel uit als je weer terug gaat naar Thailand. Lees de laatste tijd net iets teveel over mensen die ze met drugs pakken daar.
Ja, denk dat er wel wat naars gaat komen nu.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? Zal putin wel wraak gaan nemen en waarschijnlijk op burgers
zo is die engerd welquote:Op zondag 1 juni 2025 15:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, denk dat er wel wat naars gaat komen nu.
je kijkt er naar uit.... of voor uit?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lees ik ook. ook van die jonge mensen![]()
Maar kijk er erg naar uit ja
Ik reis praktisch altijd met handbagage.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Checken jullie ook altijd je koffer als je 'm van de bagageband afhaalt? Dat er niks ingestopt is?
Beidequote:
Als je met 1x sporten per week een visum kunt krijgen kun je met 1x hoesten vast ook een medische verklaring krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan de legalisering van wiet weer terugdraaien waarschijnlijk. Ze gaan invoeren dat je alleen nog met een medische verklaring van een arts wiet kan kopen.
maar goed zal wel niet gehandhaafd worden dus ben benieuwd hoe goed je die verandering zal merken
ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met 1x sporten per week een visum kunt krijgen kun je met 1x hoesten vast ook een medische verklaring krijgen.
quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dit visum wat ik nu heb gaat het ook geen 5 jaar redden
quote:
quote:
nou wat je zegt. Zoals ze het nu hebben bedacht kan ik dus 5 jaar blijven met 1 cursus. Die van mij is dan 6 maanden maar er zijn ook mensen die hebben het visum gekregen op een cursus van 1 maand. Of op 1 tandarts afspraak.quote:
Tsja, als dat de regels nu zijn dan heb je voor nu gewoon je visum tegen die regels.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat je zegt. Zoals ze het nu hebben bedacht kan ik dus 5 jaar blijven met 1 cursus. Die van mij is dan 6 maanden maar er zijn ook mensen die hebben het visum gekregen op een cursus van 1 maand. Of op 1 tandarts afspraak.
begrijp niet zo goed waarom ze dat niet hebben dicht getimmerd. BIj de student visa die ik hier voor heb heb je een visum voor zolang de cursus duurt.
Al was dat zelfs niets een zo, de thaise les was 7 maanden en ik mocht 9 maanden blijven
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |