Kan ook pas morgen worden natuurlijkquote:
is ze bezig met bevallen?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
We zitten hier allemaal in de afwachtstand. Te wachten op broer die belt om de geboorte aan te kondigen
verplichte gezelligheid met mensen waar ik niet zoveel mee heb (ze noemen dit wel eens familiequote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spanned! Ben je dan straks tante Essn?
hoe was Pia?!quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Ben even gevlucht, hoe gaat ie hier. Weekend bijna weer voorbij
Ja, ik kom dan een plaatje van Tante Es postenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spanned! Ben je dan straks tante Essn?
Ja die jaquote:
Ze zouden vanmorgrn naar het ziekenhuis en daar wss blijven.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ze bezig met bevallen?
[..]
verplichte gezelligheid met mensen waar ik niet zoveel mee heb (ze noemen dit wel eens familie)
O Jee, dan zal ik lekker hier onderduikenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ze bezig met bevallen?
[..]
verplichte gezelligheid met mensen waar ik niet zoveel mee heb (ze noemen dit wel eens familie)
kan maar 1 keer op vinnikleuk drukken, maar doe het met plezier nog 10 keer ofzo..quote:
SPannendquote:Op zondag 1 juni 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zouden vanmorgrn naar het ziekenhuis en daar wss blijven.
Ja denk het welquote:Op zondag 1 juni 2025 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen ze dat zoals bij the Lion King?
In ongeveer iedere SC behalve deze.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand @:dezwabber de laatste tijd nog gezien?
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In ongeveer iedere SC behalve deze.
ohhh, zo spannend!!quote:Op zondag 1 juni 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zouden vanmorgrn naar het ziekenhuis en daar wss blijven.
als het eten te voorschijn komt weer even spiekenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, dan zal ik lekker hier onderduiken
ja was echt fantastischquote:Op zondag 1 juni 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan maar 1 keer op vinnikleuk drukken, maar doe het met plezier nog 10 keer ofzo..
Mooi zo. Blij dat je genoten hebt!
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ook pas morgen worden natuurlijk
Maar de telefoons worden overal mee naar toe gesleept
[..]
Ik denk dat we @kwiwi zo’n Zwitserse koeienbel om moeten doenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:54 schreef essnhills het volgende:
En @:kwiwi is ook alweer gevlucht
Of is die druk de berg aan het opgraven?
Zodat we haar makkelijk kunnen lokaliserenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we @:kwiwi zo’n Zwitserse koeienbel om moeten doen
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we @:kwiwi zo’n Zwitserse koeienbel om moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |