Ik heb toen we de Nacht verlieten nog een halve liter geklapt op het terras.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt erna nog wat patertjes zitten klappen
Ja, maar wel met 2 stops. Om middernacht was ik weer thuis.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat niet heel veel effect hebben maar ben wel al bezig met rehydrateren.![]()
Goede terugreis gehad gisteren?
Hoelaat was je thuis? Heb jij wel slagroom gelebberdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
Rond 9 veel te vroeg wakker en net weer paar uurtjes geslapen
Ik ga 100% zeker nog in slaap vallen als ik mijn vette hap straks op heb.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
Rond 9 veel te vroeg wakker en net weer paar uurtjes geslapen
En vanochtend werd hier al koffie met slagroom aangeboden...quote:Op zondag 1 juni 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelaat was je thuis? Heb jij wel slagroom gelebberd
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vanochtend werd hier al koffie aangeboden met slagroom...
Iets na tweeënquote:Op zondag 1 juni 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelaat was je thuis? Heb jij wel slagroom gelebberd
O ook al met slagroom, toe maar het wordt steeds luxer hierquote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vanochtend werd hier al koffie met slagroom aangeboden...
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets na tweeën
En what happens in De Nacht stays in De Nacht
Niet altijd. De koffie hier is smerig.quote:
O dat is balen dan moet je van nood je hotel uit en elders koffie gaan drinkenquote:
Hema is vast gek op slagroomquote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
De volgende keer is hema weer van de partij.
En de vorige keer zei je ik verwacht dat helemaal niet van je om naar zo'n tent te gaanquote:
Ik heb een machine gevonden die relatief OK is, maar nog steeds niet lekker.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen dan moet je van nood je hotel uit en elders koffie gaan drinken
Deugbeleid daar nu?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Nacht was wel een stuk minder sleazy dan ik me herinner van vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |