Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Eddiequote:Op zondag 1 juni 2025 14:29 schreef RedShoe het volgende:
Ik tekende Eddie altijd, als ik me verveelde op school
Ik heb nergens last vanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje bijgetrokken van gisteren?
Ik ben eindelijk m'n nest uit sinds 5 minuten
Ik ben zo duf dat ik de tocht naar de vettent een paar 100 meter verderop al niet meer zie zitten.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb nergens last vanAlleen gebrek aan energie maar dat is al langer gaande
Kop koffie nemen?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben zo duf dat ik de tocht naar de vettent een paar 100 meter verderop al niet meer zie zitten.
Je hebt erna nog wat patertjes zitten klappenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben zo duf dat ik de tocht naar de vettent een paar 100 meter verderop al niet meer zie zitten.
Dat gaat niet heel veel effect hebben maar ben wel al bezig met rehydrateren.quote:
Ik heb toen we de Nacht verlieten nog een halve liter geklapt op het terras.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt erna nog wat patertjes zitten klappen
Ja, maar wel met 2 stops. Om middernacht was ik weer thuis.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat niet heel veel effect hebben maar ben wel al bezig met rehydrateren.![]()
Goede terugreis gehad gisteren?
Hoelaat was je thuis? Heb jij wel slagroom gelebberdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
Rond 9 veel te vroeg wakker en net weer paar uurtjes geslapen
Ik ga 100% zeker nog in slaap vallen als ik mijn vette hap straks op heb.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
Rond 9 veel te vroeg wakker en net weer paar uurtjes geslapen
En vanochtend werd hier al koffie met slagroom aangeboden...quote:Op zondag 1 juni 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelaat was je thuis? Heb jij wel slagroom gelebberd
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vanochtend werd hier al koffie aangeboden met slagroom...
Iets na tweeënquote:Op zondag 1 juni 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelaat was je thuis? Heb jij wel slagroom gelebberd
O ook al met slagroom, toe maar het wordt steeds luxer hierquote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vanochtend werd hier al koffie met slagroom aangeboden...
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets na tweeën
En what happens in De Nacht stays in De Nacht
Niet altijd. De koffie hier is smerig.quote:
O dat is balen dan moet je van nood je hotel uit en elders koffie gaan drinkenquote:
Hema is vast gek op slagroomquote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
De volgende keer is hema weer van de partij.
En de vorige keer zei je ik verwacht dat helemaal niet van je om naar zo'n tent te gaanquote:
Ik heb een machine gevonden die relatief OK is, maar nog steeds niet lekker.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen dan moet je van nood je hotel uit en elders koffie gaan drinken
Deugbeleid daar nu?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Nacht was wel een stuk minder sleazy dan ik me herinner van vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |