Hammertime?quote:
Arme beestjesquote:Op zondag 1 juni 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Echt he wat een (ik zeg maar niets)
Twee jongens hebben vrijdagavond twee kippen mishandeld door met de dieren te gooien in het Mierlose Hertenkamp. Beheerder Theo Slaats (36) wist niet wat hij zag toen hij zaterdag de bewakingsbeelden bekeek. Volgens de dierenverzorger is er al langer overlast van hangjongeren rondom de molen in Mierlo. Dat zijn dieren daar nu de dupe van zijn, maakt hem kwaad. "De dieren hebben hier de komende dagen nog veel stress van",
https://www.omroepbrabant(...)raait-je-maag-van-om
Ik was het nietquote:Op zondag 1 juni 2025 13:57 schreef Dotteke het volgende:
En nog zo gek, je zal er maar zitten
Een man heeft zaterdag twee mensen verwond met een kapmes op een terras bij een café aan de Karperlaan in Helmond. Volgens de eigenaresse van het café werd haar 14-jarige zoon op het terras uitgescholden door een man. Op het moment dat een man op het terras vroeg waarom hij dat deed, raakten de twee met elkaar in gevecht. Een 38-jarige man uit Helmond is vastgezet en wordt verhoord.
https://www.omroepbrabant(...)verwondt-twee-mensen
Twee jongens met het iq van een pinda.quote:
Ja echt zielig. Wat bezield dit soort mensen toch vraag ik mij af. Vind het nogal wat dat die man die jongen heeft weg laten fietsen en hij geen aangifte tegen ze doetquote:
Je zal er maar gezellig zitten, mooi weertje biertje in je handen en zo gek komt ineens te voorschijnquote:
Ik kom daar alleen langs als ik naar de Action ga die zit er langs (je oke er zit nog een friettent tussen dus bijna er naast) Wist niet eens dat die tent nog open wasquote:Op zondag 1 juni 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal er maar gezellig zitten, mooi weertje biertje in je handen en zo gek komt ineens te voorschijn
Bij deze dus. De werled is helemaal gek aan het worden. Je keest de gekste dingenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kom daar alleen langs als ik naar de Action ga die zit er langs (je oke er zit nog een friettent tussen dus bijna er naast) Wist niet eens dat die tent nog open was
Beetje bijgetrokken van gisteren?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kom daar alleen langs als ik naar de Action ga die zit er langs (je oke er zit nog een friettent tussen dus bijna er naast) Wist niet eens dat die tent nog open was
Hequote:Op zondag 1 juni 2025 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje bijgetrokken van gisteren?
Ik ben eindelijk m'n nest uit sinds 5 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |