quote:Op zondag 1 juni 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buikstreepje laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat welles te kijken naar zo'n thuislaser ding maar weet nou niet of dat nou echt werkt
Stel je hem net verkeerd af ligt complete been eraf.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat welles te kijken naar zo'n thuislaser ding maar weet nou niet of dat nou echt werkt
quote:
Ik zou het niet zelf gaan doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel weer handel.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je hem net verkeerd af ligt complete been eraf.
LeEquote:Op zondag 1 juni 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luctor.![]()
De user die hier al jarenlang post?
Mij om het even.quote:
of onevenquote:
Is dat dan een culinair verantwoorde spin?quote:
Volgens mij gaat er zelfs bij een normale hoeveelheid ontzettend weinig zeep in.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou die van mij op klein kleiner moeten
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan een culinair verantwoorde spin?
even naar de kruidvat voor zwarte haarverf?quote:
vind dit geen leuk gesprekquote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.
die was gisteren bij Pia op de koffie toch?quote:
Uhm.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.
Ja, maar hoe zou dat smaken?quote:
Wie is Pia.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die was gisteren bij Pia op de koffie toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |