versta er niets vanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De drones kwamen opeens uit vrachtwagens vliegen.
[ x ]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.quote:
ah okquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.
Hopelijk komen ze niet in de problemenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.
Heel lief vragen?quote:
Ik denk dat die chauffeurs gewoon Russen waren en dat die van niets wisten. Er is er in ieder geval al één gewurgd, zag ik net.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze niet in de problemen
Oh.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, kwam even kijken en wist gelijk weer waarom ik weg was
Maar hoi Luctor
wat is er 1 gewurgdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die chauffeurs gewoon Russen waren en dat die van niets wisten. Er is er in ieder geval al één gewurgd, zag ik net.
Verkeerde topicquote:
Die dingen zullen wel niet zijn onderhouden sinds de Koude Oorlog en ergens rond Moskou neerstortenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
quote:The driver of one of the trucks which launched FPV drones has been strangled to death by civilians.⚠️As expected, the driver was an immigrant from Central Asia.
Maar er zitten toch nog wel leuke mensenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, kwam even kijken en wist gelijk weer waarom ik weg was
Maar hoi Luctor
dat had ik ook niet verstaanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er ineens plat Amsterdams werd gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Of gewoon eens een stuk land kopen om Foqueville werkelijkheid te laten wordenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan gewoon een WhatsApp-groep oprichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |