Alstu,quote:Op zondag 1 juni 2025 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak was nergens te zien helaas.
Hopen voor hem dan wel de Baywatch versie van Hasselhoff en niet de hedendaagsequote:Op zondag 1 juni 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen voor hem dan wel de Baywatch versie van Hasselhoff en niet de hedendaagse
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)quote:Op zondag 1 juni 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom staat niet alle kit bij elkaar? Maar staat kit gemengd met lijm en staat de kit die je daadwerkelijk nodig hebt weer in een ander schap?
Ja dit is tenminste een echt industrieterreinquote:
En waarom staat de sanitaire kit dan bij de lijm? En de acrylkit niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)
Omdat je sanitaire kit ook nog wel als lijm kunt gebruiken. Acrylaatkit is alleen maar om gleufjes en randjes dicht te kitten waar je overheen gaat schilderenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En waarom staat de sanitaire kit dan bij de lijm? En de acrylkit niet?
Een fluitje is al genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar biertjes en jullie staan samen op de bar te dansen.
Staat niet op de verpakking dat het als lijm gebruikt kan worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je sanitaire kit ook nog wel als lijm kunt gebruiken. Acrylaatkit is alleen maar om gleufjes en randjes dicht te kitten waar je overheen gaat schilderen
Ja weet niet wat voor bouwmarkt je was, maar meestal staat dat wel een beetje gesorteerdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat niet op de verpakking dat het als lijm gebruikt kan worden.
Daarnaast vind ik dat ze lijm en kit gescheiden moeten houden.
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon 5 min lopen twijfelen of ik de polymax moest kopen omdat ik de acrylkit niet kon vinden. Totdat ik mij omdraaide en daar al het acrylkit stond naast de tubes muurvuller enzo.
Logica ontging mij helemaal
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?
Met mensen praten?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?
Haha die nietsnutten die je aankijken met een gezicht of je om water in een woestijn vraagt als je om verf vraagt? Hahahahahaquote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gisteravond al wat gedaanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je smoezen om maar niet te gaan sporten?
en de andere Kit(t) gebruikt David om in rond te rijdenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)
quote:
Ja weet dat dat een beetje eng is, maar soms is dat makkelijkerquote:
Dan moet je beter personeel zoekenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha die nietsnutten die je aankijken met een gezicht of je om water in een woestijn vraagt als je om verf vraagt? Hahahahaha
En Gamma is mijn 2e thuis dus nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |