Grijp je kans.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Mja, als je de beelden online bekijkt schijnen het helaas weer voor een groot gedeelte jongeren met een migratieachtergrond te zijn. Het is ook wel raar ook dat als je de prachtige overwinning van de Franse club PSG gaat vieren, je een Algerijnse vlag om je middel moet doen. Ook talloze Palestijnse en Marokkaanse vlaggen zijn gespot.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze wringen zich in de gekste bochten om het falen van de multiculturele samenleving maar niet te hoeven toegeven. Men dacht dat ze zich optimaal zouden gaan ontplooienquote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Deze beelden had ik dus ook gezien. Dit heeft weinig tot niks met voetbal te maken, in tegenstelling tot wat user @:Janneke141 beweerde.
Dat laatste doen ze ook... op hun manier.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze wringen zich in de gekste bochten om het falen van de multiculturele samenleving maar niet te hoeven toegeven. Men dacht dat ze zich optimaal zouden gaan ontplooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat meerdere malen in de metro met mijn kinderen en zat in een overvolle coupe - waren de enige blanken.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je struikelt over de daklozen, junks, illegalen etc. Brussel was nog erger. Daar stonden ze gewoon crack te roken op straat
Immigratie van mensen uit achtergestelde culturen levert nou eenmaal deze vormen van maatschappelijke vervuiling op. De links progressieven zeiden dat het goed was.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik zat meerdere malen in de metro met mijn kinderen en zat in een overvolle coupe - waren de enige blanken.
Bij de Eiffeltoren; overal waar je keek politie, illegale verkopers. zwervers, bedelaars, immigranten, etc. Afknapper!!!!
En voor die zeikerds die dit allemaal onzin vinden - ga er zelf heen en proef de fantastische sfeer van weleer 🤮🤮🤮
Daar heb je dan vast nog wel wat bericht uit de media van? Ik kan zo snel niets vinden over honderden aanhoudingen, gewonden en zelfs doden nadat Ajax in 1995 de CL won.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Grijp je kans.
Was je erbij in Amsterdam toen Ajax de cup pakte? Ik wel en dat ging niet minder dat dit hoor.
Dit probleem is groter dan het voetbal.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef Janneke141 het volgende:
Maar er zijn echt geen problemen met het voetbal hoor!
My god, stel je eens aan zeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik zat meerdere malen in de metro met mijn kinderen en zat in een overvolle coupe - waren de enige blanken.
Bij de Eiffeltoren; overal waar je keek politie, illegale verkopers. zwervers, bedelaars, immigranten, etc. Afknapper!!!!
En voor die zeikerds die dit allemaal onzin vinden - ga er zelf heen en proef de fantastische sfeer van weleer 🤮🤮🤮
Ik hoef geen media berichten te lezen , was zelf ter plaatse en er was bijna geen bushokje over . In 1988 ook na het EK het hele land inclusief stadsbussen moesten het ontgelden.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heb je dan vast nog wel wat bericht uit de media van? Ik kan zo snel niets vinden over honderden aanhoudingen, gewonden en zelfs doden nadat Ajax in 1995 de CL won.
Dat kan je niet zeggen, weet je hoe racistisch je nu klinkt? Niet logisch nadenken graag.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk meer dan genoeg mensen met een migratieachtergrond die zich goed gedragen en prima integreren. Maar een te groot deel doet dat niet en bij dit soort rellen valt het simpelweg op dat jongeren met een migratieachtergrond enorm zijn oververtegenwoordigd. Afgaande op sommigen videos is het echt 80 tot 90% dat niet autochtoon Frans is. Dan kun je gerust spreken over een maatschappelijk probleem.
Tja, dat argument zal vast en zeker ten onrechte worden gemaakt. Maar dit heeft natuurlijk helemaal niets met racisme te maken. Niemand maakt immers het argument dat de ene groep mensen op basis van onveranderlijke kenmerken superieur zijn aan een andere groep. Het gaat hier om cultuur en de daaruit voortvloeiende normen en waarden.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:49 schreef Feola het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen, weet je hoe racistisch je nu klinkt? Niet logisch nadenken graag.
Hou die denigrerende toon maar voor je ja en ga er zelf eens kijken. Met je roomblank. - racist!quote:Op zondag 1 juni 2025 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
My god, stel je eens aan zeg.
Je woont vast in een roomblank dorpje en bent bijna nooit ergens geweest.
Het is natuurlijk ook de combinatie met de al tijden spelende rellen in Parijs.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus je club wint voor het eerst in de geschiedenis de Champions League, en dan ga je je stad afbreken
Niet dat ik de illusie heb dat dit voetbal supporters waren overigens.
Dat is gewoon de realiteit op sommige plekken in europa, met alle problematiek die erbij hoort. Met je aanstellenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
My god, stel je eens aan zeg.
Je woont vast in een roomblank dorpje en bent bijna nooit ergens geweest.
quote:Op zondag 1 juni 2025 13:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook de combinatie met de al tijden spelende rellenmigrantenellende in Parijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |