quote:Op zondag 1 juni 2025 18:44 schreef vaarsuvius het volgende:
kooij gaat er vandaag in elk geval niks van bakken
Ik begrijp niet waarom ze die nooit meenemen naar de tour.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:02 schreef Mykonos het volgende:
Affini waren we nog wel eens sceptisch over een paar jaar terug toch? Steengoede knecht geworden toch.
tsjonge, ik vond hem zo passief in dat interview, dit had ik niet verwachtquote:
Wie zou je dan moeten slachtofferen? Laporte?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze die nooit meenemen naar de tour.
Lijkt me juist heel verstandig, op deze manier statpadden is nuttiger dan iedere keer klop krijgen van Milan en Merlier.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Kooij niet naar de Tour kan en het mag opnemen tegen de echte sprinters.
Voor het eerst in de geschiedenis vier keer het vlaggetje in de Giro?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Volgens de NOS een historische ritzege van Kooij.
Vocsnorquote:Op zondag 1 juni 2025 19:04 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wie zou je dan moeten slachtofferen? Laporte?
Laporte wordt al geslachtofferdquote:Op zondag 1 juni 2025 19:04 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wie zou je dan moeten slachtofferen? Laporte?
Ik ben heel benieuwd of en hoe dat treintje gaat werken bij Decathlon met Hoole, Bol en Ghys.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me juist heel verstandig, op deze manier statpadden is nuttiger dan iedere keer klop krijgen van Milan en Merlier.
Ik was het bericht ook al aan het doorlezen, maar staat er ook niet in waarom het historisch is.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Volgens de NOS een historische ritzege van Kooij.
Die schijnt er per se in te moeten omdat-ie dezelfde fietsmaat heeft als Vingegaard, maar eens dat Affini veel meer zou toevoegen.quote:
De Deentjes lachen hier om.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef Kloit het volgende:
[..]
Voor het eerst in de geschiedenis vier keer het vlaggetje in de Giro?
Afwachten of Hoole en Bol überhaupt onderdeel gaan uitmaken van dat treintje.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of en hoe dat treintje gaat werken bij Decathlon met Hoole, Bol en Ghys.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |