Ik vind het ook heel bijzonder dat ze zo'n Garofoli meteen een nieuw contract hebben gegeven omdat hij een paar keer aardig reed in de vlucht. De ploeg is echt diep gezonken.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:52 schreef Marcoss het volgende:
Soudal heeft ook zelden zo’n matige grote ronde afgewerkt hè?
Ze missen een type Taus.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel bijzonder dat ze zo'n Garofoli meteen een nieuw contract hebben gegeven omdat hij een paar keer aardig reed in de vlucht. De ploeg is echt diep gezonken.
Al was het natuurlijk een ander verhaal geweest als Landa iets langer op zijn fiets was blijven zitten. Maar Magnier en Lamperti kwamen er ook totaal niet uit.
Ja vind deze nabeschouwing wel prettigquote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef kibo het volgende:
Heerlijk, zo n lazy sunday afternoon met K&J op de achtergrond
Magnier ook gevallen toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel bijzonder dat ze zo'n Garofoli meteen een nieuw contract hebben gegeven omdat hij een paar keer aardig reed in de vlucht. De ploeg is echt diep gezonken.
Al was het natuurlijk een ander verhaal geweest als Landa iets langer op zijn fiets was blijven zitten. Maar Magnier en Lamperti kwamen er ook totaal niet uit.
Magnier en Lamperti vielen erg tegen. De rest doet wat je verwacht, maar Soudal heeft ook wel gewoon een relatief povere selectie de laatste jarenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom nooit eindigen met tijdritrommel.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vind deze nabeschouwing wel prettigHeb ook lang niet alles kunnen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |