quote:
quote:
Ik ben het hele waterpoloseizoen elke woensdag braaf naar de sportschool gegaan tenzij er echt een goede reden was om een keer te skippen. Waar zie je me voor aan?quote:
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjes
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou .. ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik kon ze uitkiezen via werk (iets met een tegoedbon), dus toen heb ik dat maar gekozen om het uit te proberen.
Vind het idd maar onhandig en het is best goor, want ik heb zo'n uitlekbakje van hout..
Vanaaf die omakasequote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.
En ze mogen niet in de straal van de douche liggen dus liggen ze buiten de douchecabine moeilijk te doen. En dan worden ze dun en breken ze in stukjes. Lekker handig! Moet je weer een soort zakje kopen waar je die scherven in doet en dan moet je dat zakje over je haar halen ofzo.
Echt top.
Oh ja, koken, boodschappen en auto wassen ook wel. Ik heb geen zwembad, dus dat hoeft niet gedaan te worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken, auto's laten wassen, boodschappen, huisonderhoud, zwembad schoonkrabben en agendabeheer niet?
Het is wat het is, dat mag jij vinden en ach ja zo heeft iedereen wel eens wat.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebt.
Het gegeven paard niet in de bek kijken.
Je kan niet altijd 6 gooien.
HET IS ZO MAKKELIJK OP VAKANTIEquote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
MAAR JE BESPAART ZOVEEL PLASTIC.
![]()
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.
En ze mogen niet in de straal van de douche liggen dus liggen ze buiten de douchecabine moeilijk te doen. En dan worden ze dun en breken ze in stukjes. Lekker handig! Moet je weer een soort zakje kopen waar je die scherven in doet en dan moet je dat zakje over je haar halen ofzo.
Echt top.
Zoals Vasco (zonder lachspieren) zou zeggen: es lo que es.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wat het is, dat mag jij vinden en ach ja zo heeft iedereen wel eens wat.
Met een neger in je kont?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.
Het klinkt echt boss level moeilijk, maar oke.quote:
Dan kun je heel lang niet douchen vanwege al dat gips en bespaar je lekker veel water.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.
Armoedequote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, koken, boodschappen en auto wassen ook wel. Ik heb geen zwembad, dus dat hoeft niet gedaan te worden.
Dus veel plezier ermee.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klinkt echt boss level moeilijk, maar oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |