Doe mij dan maar een stiek van minimaal 500 gram (ook wil ook wat), gebakken in roomboter.quote:
Check,quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een stiek van minimaal 500 gram (ook wil ook wat), gebakken in roomboter.
Stom 2.0.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check,
https://www.ah.nl/product(...)a-belegen-48-plakken
Oh jaquote:Op zondag 1 juni 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zwembad kun je er dan ook door laten graven natuurlijk
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Pa en ma hebben toch maar de vaste telefoonlijn eruit gedaan want dat scheelt 400 euro per jaar.
Maar het idee dat je zo'n mobiel periodiek moet opladen dat is nog wel een uitdaging. Voelt gewoon als een gijzeling. Juist.
jaquote:
Straks kijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check Joachim,
Bekijk deze YouTube-video
Zonde.quote:
Dat hebben ze nog lang volgehouden.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Pa en ma hebben toch maar de vaste telefoonlijn eruit gedaan want dat scheelt 400 euro per jaar.
Maar het idee dat je zo'n mobiel periodiek moet opladen dat is nog wel een uitdaging. Voelt gewoon als een gijzeling. Juist.
Mag de hond mee?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo ook eens ontbijt regelen ergens
Ja ik vond het altijd wel handig want ik belde naar huis en het maakte toch niet uit wie ik aan de lijn kreeg. Gisteren belde ma met de telefoon van pa. Vandaag bel ik haar telefoon (ze is jarig) neemt pa op. Huhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |