En vervolgens in z'n broek gekomen. Nu snap ik dat dutje in de auto. Mannen blijven toch mannen.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel? Heb je slagroom van tieten gelikt
O er was hier iemand met een moeilijke naam Q en dan nog wat die er was en zei ik kan het niet vinden waar ze zijn want er staat geen piano. Die is er dus waarschijnlijk niet geweestquote:Op zondag 1 juni 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was heel gezellig.
We waren uiteindelijk met 13 DTS-ers volgens mij. Moet even goed nadenken wie allemaal.
Eerst 'verzamelen' in de stationshal (waar dus wel een piano stond), toen langs de Appie XL voor wat chips en cola en bier (een Appie die echt een XL is, wat een grote winkel zeg), toen door naar het park. Daar hebben we uren gezeten (het was wel wat warm, met die zon), tot 20 uur, toen werd het tijd om wat te gaan eten. Toen ben ik naar huis gegaan omdat ik nog 3 uur te rijden had, dus hoe de avond verder verlopen is weet ik niet.
Ik niet, maar de anderen die naar De Nacht zijn gegaan misschien wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel? Heb je slagroom van tieten gelikt
Slagroom hoeft niet alleen voor koffie gebruikt.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dankjewel, drink mijn koffie met melk.
quote:Op zondag 1 juni 2025 08:42 schreef aeque het volgende:
[..]
En vervolgens in z'n broek gekomen. Nu snap ik dat dutje in de auto. Mannen blijven toch mannen.
En als hij betaald is komt hij dichterbijquote:Op zondag 1 juni 2025 08:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen die op mijn pad komen waar ik heel erg naar uit kijk. Via het werk een nieuwe klant.
Een opleiding en nog een paar uurtjes extra werk
Het ziet ernaar uit dat ik mijn vakantie straks kan betalen
O omdat je zegt er aan te denken, dacht dat je het ook gezien en gedaan hadquote:Op zondag 1 juni 2025 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik niet, maar de anderen die naar De Nacht zij gegaan misschien wel.
Was jij er ookquote:Op zondag 1 juni 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was heel gezellig.
We waren uiteindelijk met 13 DTS-ers volgens mij. Moet even goed nadenken wie allemaal.
Eerst 'verzamelen' in de stationshal (waar dus wel een piano stond), toen langs de Appie XL voor wat chips en cola en bier (een Appie die echt een XL is, wat een grote winkel zeg), toen door naar het park. Daar hebben we uren gezeten (het was wel wat warm, met die zon), tot 20 uur, toen werd het tijd om wat te gaan eten. Toen ben ik naar huis gegaan omdat ik nog 3 uur te rijden had, dus hoe de avond verder verlopen is weet ik niet.
Nee, ik niet, ik was toen alweer richting huis.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je zegt er aan te denken, dacht dat je het ook gezien en gedaan had
Maar las in een later bericht dat je helemaal niet daar geweest bent?
Polenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En als hij betaald is komt hij dichterbijwaar gaat de vakantie heen?
Wat fijn Drakinquote:Op zondag 1 juni 2025 08:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen die op mijn pad komen waar ik heel erg naar uit kijk. Via het werk een nieuwe klant.
Een opleiding en nog een paar uurtjes extra werk
Het ziet ernaar uit dat ik mijn vakantie straks kan betalen
Doe maar nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |