Jouw hoofd is nog niet goed wakker?quote:
Krakende wagens lopen het langst, zeggen zequote:
Dat is pas sinds jij niet meer meedoet voor punten.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het weer geflikt. De BolKKing van DTS mogen we hem nu toch wel noemen
Van mij mag hij. Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegd. Vind het nogal wat dat iemand het zo lang volhoudt.quote:
Men zegt wel meerquote:Op zondag 1 juni 2025 08:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Krakende wagens lopen het langst, zeggen ze
Wisseling van de wachtquote:Op zondag 1 juni 2025 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is pas sinds jij niet meer meedoet voor punten.
Als mijn wagen kraakt dan ga ik naar de garagequote:
Ach als iemand zijn dag alleen hier aan wil besteden, dan moet hij dat zeker doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag hij. Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegd. Vind het nogal wat dat iemand het zo lang volhoudt.
Leeuwardenquote:
Hij heeft de truc door. Wachten tot de Dot stoptquote:Op zondag 1 juni 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wisseling van de wacht![]()
Maar eerlijk is eerlijk zo vaak achter elkaar heb ik nooit gewonnen.
Ja, inderdaad. Ik zie er wel meer hier de hele dag bolken en die komen niet ver. Justin heeft de feeling er voor om toch steeds zoveel punten te pakken ondanks dat hij flink terug gebolkt wordt.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach als iemand dag alleen hier aan wil besteden, dan moet hij dat zeker doen.
Hey Moonquote:
Tsjaa.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach als iemand dag alleen hier aan wil besteden, dan moet hij dat zeker doen.
Slim bekekenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij heeft de truc door. Wachten tot de Dot stopt
Zomerquote:
Nog een nachtje Moon en dan yeahhhhhhquote:
Je doet alsof het iets heel bijzonders isquote:Op zondag 1 juni 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag hij. Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegd. Vind het nogal wat dat iemand het zo lang volhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |