Omdat het topic van gisteravond nog wasquote:Op zondag 1 juni 2025 08:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde reageren en ineens was het topic vol. Dat is druk
Ach ja.quote:
Ja het is nu wel wat drukker dan netquote:Op zondag 1 juni 2025 08:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde reageren en ineens was het topic vol. Dat is druk
ALtijd gedoe er om ik snap dat nooit zo eerlijk gezegdquote:
Daarom en voor je het weet is het topic weer volquote:
Ja toch, ik ben niet de enige, niet de eerste en zeker niet de laatstequote:
O jij was er ook?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel blij dat ik gegaan ben. En ik heb nu ook weer wat gezichten bij users...
Nou leuk tochquote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel blij dat ik gegaan ben. En ik heb nu ook weer wat gezichten bij users...
Ik vind het helemaal primaquote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapen hier is eigenlijk bolken![]()
Ja dacht even voor een keer omdat het wel een felicitatie waard is toch als je gewonnen hebt
Er zijn andere dingen waar ik me nou drukker om kan maken.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd gedoe er om ik snap dat nooit zo eerlijk gezegd
Preciesquote:Op zondag 1 juni 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, ik ben niet de enige, niet de eerste en zeker niet de laatste
Dan was het een leuke meetquote:
Daarom.quote:
Hij heeft het weer geflikt. De BolKKing van DTS mogen we hem nu toch wel noemenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
@:JustinK gefeliciteerd met het winnen van mei 2025
Mijn hoofd wil nog niet druk doenquote:
Ik weet het jij doet er ook nooit moeilijk over. Ik trouwens ook niet hoor want ik laat hem zelfs vaak genoeg lopen omdat ik weet dat er toch andere zijn die hem snel willen pakken.quote:
Ja toch, wat stelt zo tt nu voor. 9 van de 10x lees ik hem niet eensquote:Op zondag 1 juni 2025 08:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Er zijn andere dingen waar ik me nou drukker om kan maken.
En volgende maand weer?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het jij doet er ook nooit moeilijk over. Ik trouwens ook niet hoor want ik laat hem zelfs vaak genoeg lopen omdat ik weet dat er toch andere zijn die hem snel willen pakken.
Maar deze wilde ik gewoon een keer doen voor @:JustinK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |