Artikel nog een keer aanschaffen en dan in Mijn Coolblue 1e aankoop aanmerken als retour binnen de 30 dagen.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb 18 dagen geleden een aankoop gedaan bij Coolblue en zie nu toevallig dat de prijs met 60 euro is verlaagd. Weet iemand of het mogelijk is om dit prijsverschil terug te krijgen? Weet iemand wat het beleid van Coolblue hierover is?
Staat dat niet op de website van Coolblue?quote:Op zondag 1 juni 2025 06:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb 18 dagen geleden een aankoop gedaan bij Coolblue en zie nu toevallig dat de prijs met 60 euro is verlaagd. Weet iemand of het mogelijk is om dit prijsverschil terug te krijgen? Weet iemand wat het beleid van Coolblue hierover is?
Dit al geprobeerd? En anders de optie van @KrekelJapie hierboven.quote:Coolblue prijsverschil terug binnen 30 dagen
Wat de klantenservice mij heeft verteld bij coolblue is dat als de prijs binnen 30 dagen goedkoper word dan kan je het verschil terug innen
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/coolblue-geheimpje-171536
dit.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:43 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Artikel nog een keer aanschaffen en dan in Mijn Coolblue 1e aankoop aanmerken als retour binnen de 30 dagen.
Ik zou het plan eerst eerlijk voorleggen. wellicht is coolblue dan bereid je die 40 euro direct terug te geven.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:43 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Artikel nog een keer aanschaffen en dan in Mijn Coolblue 1e aankoop aanmerken als retour binnen de 30 dagen.
Ja, dat had-ie 'm nog een keer besteld en de eerste/goedkopere geretourneerd op grond van Koop op Afstand.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:52 schreef karr-1 het volgende:
Zou je ook meer betaald hebben als de prijs omhoog gegaan was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, dat had-ie 'm nog een keer besteld en de eerste/goedkopere geretourneerd op grond van Koop op Afstand.
Vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat erom dat je het artikel op dat moment de prijs waard vond. Als het een week later in de aanbieding is, is dat zuur maar lijkt me geen reden om dan je geld terug te eisen. Als Coolblue dat doet is het meegenomen, maar ik zie geen reden waarom ze dat zouden moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
Het was (mij in elk geval) wel duidelijk wat je bedoelde, hoor. Maar niemand "eist", TS vraagt gewoon of er mogelijheden zijn:quote:Op maandag 2 juni 2025 16:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het artikel op dat moment de prijs waard vond. Als het een week later in de aanbieding is, is dat zuur maar lijkt me geen reden om dan je geld terug te eisen. Als Coolblue dat doet is het meegenomen, maar ik zie geen reden waarom ze dat zouden moeten doen.
M.i. niet een heel rare vraag. Er zijn immers winkels die een laagste prijs-garantie geven en dat ook nog tot x-dagen na aankoop.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om dit prijsverschil terug te krijgen? Weet iemand wat het beleid van Coolblue hierover is?
Zeker proberen kan altijd, en wie weet heb je gelukquote:Op maandag 2 juni 2025 16:21 schreef baskick het volgende:
[..]
Het was (mij in elk geval) wel duidelijk wat je bedoelde, hoor. Maar niemand "eist", TS vraagt gewoon of er mogelijheden zijn:
[..]
M.i. niet een heel rare vraag. Er zijn immers winkels die een laagste prijs-garantie geven en dat ook nog tot x-dagen na aankoop.
Dat snap ik maar dat maakt jouw voorstel niet minder absurd.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het artikel op dat moment de prijs waard vond.
Omdat de wettelijke bedenktermijn die mogelijkheid biedt, om het alsnog een paar tientjes goedkoper te krijgen.quote:Als het een week later in de aanbieding is, is dat zuur maar lijkt me geen reden om dan je geld terug te eisen. Als Coolblue dat doet is het meegenomen, maar ik zie geen reden waarom ze dat zouden moeten doen.
Rofl wat een onzin.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:30 schreef Socios het volgende:
Doe niet zo kinderachtig en neem je ‘verlies’.
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Coolblue deed niet moeilijk, krijg het verschil teruggestort binnen 14 dagen. Het was binnen 5 minuten geregeld nadat ik ze belde.
't Is al gebeurdquote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Rofl wat een onzin.
Gewoon bellen/mailen en een beetje bedrijf geeft die korting gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |