Ik heb er zo mijn twijfels over of je echt zo gek bent op je vriendin.quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Probleem is dat ik het echt vergeet om haar te appen. Ik moet al zo vaak mensen appen voor mijn werk. Voor haar moet ik het dan in de agenda zetten zeg maar.
En na een jaar hoef je toch niet te beslissen of je voor altijd met iemand samen blijft?
Ehhm, nee..quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Vorige vriendinnen hadden er geen last van en daar merkte je niets aan hun gedrag. Ik word soms gek van altijd maar die vragen of ik haar lief vindt en of ze een lieve vriendin is enz. Het enige wat ik heb gevraagd is of ze mij eraan wil herinneren dat ik op mijn (zeer drukke) werk vraag wanneer ik vrij kan krijgen komende zomer. Ik denk daar gewoon niet aan als ik op mijn werk ben omdat het zo druk is. Dat vindt ze dan weer gek dat ik daar uit mezelf niet aan denk om vrij te regelen en vervolgens komen weer tig keer die vragen of ik ook zin heb om op vakantie te gaan en of we nog wel gaan. Ze is ontzettend gevoelig.
Sorry, kan het niet laten, een klassieker:quote:Op zondag 1 juni 2025 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Dat tweepersoonsbed kunnen jullie natuurlijk ook gewoon samen in het weekend in elkaar zetten. K moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat je dat al vier maanden hebt en het nog niet in elkaar zit. Dat bij haar de twijfel groeit of je haar wel echt waardeert en de relatie ziet zitten.
Een bed in elkaar zetten om samen r Eline slapen…hoe moeilijk kan het zijn?
Ja, dát. Hij lijkt totaal geen liefde voor haar te voelen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er zo mijn twijfels over of je echt zo gek bent op je vriendin.
Het is juni als je nu nog vrij moet regelen voor komende zomer grijp je er waarschijnlijk naast, ik snap je vriendin wel een beetjequote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Vorige vriendinnen hadden er geen last van en daar merkte je niets aan hun gedrag. Ik word soms gek van altijd maar die vragen of ik haar lief vindt en of ze een lieve vriendin is enz. Het enige wat ik heb gevraagd is of ze mij eraan wil herinneren dat ik op mijn (zeer drukke) werk vraag wanneer ik vrij kan krijgen komende zomer. Ik denk daar gewoon niet aan als ik op mijn werk ben omdat het zo druk is. Dat vindt ze dan weer gek dat ik daar uit mezelf niet aan denk om vrij te regelen en vervolgens komen weer tig keer die vragen of ik ook zin heb om op vakantie te gaan en of we nog wel gaan. Ze is ontzettend gevoelig.
Lijkt een beetje of jullie in de bindingsangst/ verlatingsangst schieten.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens op zijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed in elkaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..quote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt een beetje of jullie in de bindingsangst/ verlatingsangst schieten.
Hoe meer jij je werk induikt, hoe meer aandacht ze gaat vragen.
Helpt een goed gesprek niet, waarin je aangeeft dat als je wat minder laat horen ze niet meteen bang hoeft te zijn dat je haar niet leuk genoeg vindt? En jij mag ook wat water bij de wijn doen en wat vaker iets laten horen via de app. Maar let op, niet zodanig je aanpassen naar haar want vaak is ook dat niet genoeg. En als dat zo is, zou ik me bedenken of je genoeg bij elkaar past.
Ze komt op mij erg onzeker over.
Ik mis de intrinsieke motivatie. Zonder dat ga je dit niet volhouden de komende 30/40 jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen
Je ziet écht niet dat JIJ dat gedrag zelf veroorzaakt?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen (ben ik altijd al) maar ik ga niet steeds 100 keer vragen beantwoorden over of ze nog lief is enz en dat zeg ik ook tegen haar. En nu zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg. Sindsdien heeft ze het er niet meer over gehad. Ik ben echt lief voor haar en doe alles voor haar maar ze kan heel intens zijn. Ze heeft een paar maanden terug weleens gezegd dat ze zo op haar tenen loopt omdat ik nog niet 100 procent zeker ervan ben dan we voor altijd samen blijven. Daar komt haar gedrag voornamelijk vandaan zeg maar.
Jij klinkt zo vermoeiend. Hoe fucking moelijk is het om water bij de wijn te doen? Als je een tweepersoonsbed niet eens kan opzetten om samen te slapen, dan ben je echt de grootste vermijder everrrrr.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen (ben ik altijd al) maar ik ga niet steeds 100 keer vragen beantwoorden over of ze nog lief is enz en dat zeg ik ook tegen haar. En nu zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg. Sindsdien heeft ze het er niet meer over gehad. Ik ben echt lief voor haar en doe alles voor haar maar ze kan heel intens zijn. Ze heeft een paar maanden terug weleens gezegd dat ze zo op haar tenen loopt omdat ik nog niet 100 procent zeker ervan ben dan we voor altijd samen blijven. Daar komt haar gedrag voornamelijk vandaan zeg maar.
Persoonlijk zou ik er ook wel een beetje onzeker van worden in een relatie als iemand in de dagen dat we elkaar niet zien alleen even een goedemorgen of slaap lekker wil sturen en verder helemaal niet wil praten met mij.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens opzijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed inlekaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..
Tsja, ik weet het niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens op zijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed in elkaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..
En ze gaan deze zomer samen op vakantie is het plan. Maar daar mag niet over gesproken worden en daar mogen géén plannen voor worden gemaakt (het is al juni nota bene. Geen januari ofzo!). Er aan denken om vrij te vragen lukt hem al niet eens.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik er ook wel een beetje onzeker van worden in een relatie als iemand in de dagen dat we elkaar niet zien alleen even een goedemorgen of slaap lekker wil sturen en verder niet wil praten.
Ik begrijp haar wel ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ze gaan deze zomer samen op vakantie is het plan. Maar daar mag niet over gesproken worden en daar mogen géén plannen voor worden gemaakt (het is al juni nota bene. Geen januari ofzo!). Er aan denken om vrij te vragen lukt hem al niet eens.
Maar het probleem ligt echt bij háár hoor
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Omdat ze nérgens op zijn prioriteitenlijstje staat maakt hij haar enorm onzeker. Dus gaat ze bevestiging vragen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet.
Ik zou van uitspraken als: ‘zeg dat je voor altijd bij me blijft en we voor altijd samen zijn’ ook de kriebels krijgen.
Zoals gezegd lijken de in de typische bindings/ verlatingsangst te schieten.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Omdat ze nérgens op haar prioriteitenlijstje staat maakt hij haar enorm onzeker. Dus gaat ze bevestiging vragen.
Dat is niet handig maar wél ontzettend menselijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |