abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217816822
Beetje meer steun aan TS en wat minder aanvallend allemaal, mag best.
Vakman pur sang
pi_217816825
Vrouwen mogen natuurlijk ook reageren of ze ander gedrag vertonen voor of tijdens hun menstruatie.
  roze zondag 1 juni 2025 @ 12:07:52 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217816830
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Probleem is dat ik het echt vergeet om haar te appen. Ik moet al zo vaak mensen appen voor mijn werk. Voor haar moet ik het dan in de agenda zetten zeg maar.
En na een jaar hoef je toch niet te beslissen of je voor altijd met iemand samen blijft?
Ik heb er zo mijn twijfels over of je echt zo gek bent op je vriendin.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 1 juni 2025 @ 12:08:38 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217816844
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef Patrick389 het volgende:
Vorige vriendinnen hadden er geen last van en daar merkte je niets aan hun gedrag. Ik word soms gek van altijd maar die vragen of ik haar lief vindt en of ze een lieve vriendin is enz. Het enige wat ik heb gevraagd is of ze mij eraan wil herinneren dat ik op mijn (zeer drukke) werk vraag wanneer ik vrij kan krijgen komende zomer. Ik denk daar gewoon niet aan als ik op mijn werk ben omdat het zo druk is. Dat vindt ze dan weer gek dat ik daar uit mezelf niet aan denk om vrij te regelen en vervolgens komen weer tig keer die vragen of ik ook zin heb om op vakantie te gaan en of we nog wel gaan. Ze is ontzettend gevoelig.
Ehhm, nee..
Ik zou het meer bij jezelf zoeken dan bij haar (heb het hele topic gelezen).
#team vriendin

PS Dat je nog nooit een vriendin met PMS gehad hebt klinkt me nogal onwaarschijnlijk in de oren
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217816857
Mijn ervaring met vriendinnen die ongesteld waren is dat ze dan inderdaad meer behoefte hebben aan knuffelen en dat ze wat meer stuiteren in hun emoties maar dat is toch algemeen bekend
Ik probeerde me altijd in die dagen wat meer aan te passen aan haar, ze kunnen er tenslotte ook niets aan doen en het is voor hun al lastig genoeg
  zondag 1 juni 2025 @ 12:09:35 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217816859
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 03:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat voel je voor haar?
Poging twee.
pi_217816867
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2025 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Dat tweepersoonsbed kunnen jullie natuurlijk ook gewoon samen in het weekend in elkaar zetten. K moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat je dat al vier maanden hebt en het nog niet in elkaar zit. Dat bij haar de twijfel groeit of je haar wel echt waardeert en de relatie ziet zitten.

Een bed in elkaar zetten om samen r Eline slapen…hoe moeilijk kan het zijn?
Sorry, kan het niet laten, een klassieker:
Bekijk deze YouTube-video
  zondag 1 juni 2025 @ 12:10:31 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217816871
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb er zo mijn twijfels over of je echt zo gek bent op je vriendin.
Ja, dát. Hij lijkt totaal geen liefde voor haar te voelen.
  roze zondag 1 juni 2025 @ 12:11:25 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217816882
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Poging twee.
Denk weinig. :')
pi_217816887
quote:
Vorige vriendinnen hadden er geen last van en daar merkte je niets aan hun gedrag. Ik word soms gek van altijd maar die vragen of ik haar lief vindt en of ze een lieve vriendin is enz. Het enige wat ik heb gevraagd is of ze mij eraan wil herinneren dat ik op mijn (zeer drukke) werk vraag wanneer ik vrij kan krijgen komende zomer. Ik denk daar gewoon niet aan als ik op mijn werk ben omdat het zo druk is. Dat vindt ze dan weer gek dat ik daar uit mezelf niet aan denk om vrij te regelen en vervolgens komen weer tig keer die vragen of ik ook zin heb om op vakantie te gaan en of we nog wel gaan. Ze is ontzettend gevoelig.
Het is juni als je nu nog vrij moet regelen voor komende zomer grijp je er waarschijnlijk naast, ik snap je vriendin wel een beetje
  zondag 1 juni 2025 @ 12:12:08 #86
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217816897
quote:
Lijkt een beetje of jullie in de bindingsangst/ verlatingsangst schieten.
Hoe meer jij je werk induikt, hoe meer aandacht ze gaat vragen.
Helpt een goed gesprek niet, waarin je aangeeft dat als je wat minder laat horen ze niet meteen bang hoeft te zijn dat je haar niet leuk genoeg vindt? En jij mag ook wat water bij de wijn doen en wat vaker iets laten horen via de app. Maar let op, niet zodanig je aanpassen naar haar want vaak is ook dat niet genoeg. En als dat zo is, zou ik me bedenken of je genoeg bij elkaar past.

Ze komt op mij erg onzeker over.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217816920
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen (ben ik altijd al) maar ik ga niet steeds 100 keer vragen beantwoorden over of ze nog lief is enz en dat zeg ik ook tegen haar. En nu zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg. Sindsdien heeft ze het er niet meer over gehad. Ik ben echt lief voor haar en doe alles voor haar maar ze kan heel intens zijn. Ze heeft een paar maanden terug weleens gezegd dat ze zo op haar tenen loopt omdat ik nog niet 100 procent zeker ervan ben dan we voor altijd samen blijven. Daar komt haar gedrag voornamelijk vandaan zeg maar.
  zondag 1 juni 2025 @ 12:14:37 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217816933
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lijkt een beetje of jullie in de bindingsangst/ verlatingsangst schieten.
Hoe meer jij je werk induikt, hoe meer aandacht ze gaat vragen.
Helpt een goed gesprek niet, waarin je aangeeft dat als je wat minder laat horen ze niet meteen bang hoeft te zijn dat je haar niet leuk genoeg vindt? En jij mag ook wat water bij de wijn doen en wat vaker iets laten horen via de app. Maar let op, niet zodanig je aanpassen naar haar want vaak is ook dat niet genoeg. En als dat zo is, zou ik me bedenken of je genoeg bij elkaar past.

Ze komt op mij erg onzeker over.

Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens op zijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed in elkaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..
pi_217816939
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen
Ik mis de intrinsieke motivatie. Zonder dat ga je dit niet volhouden de komende 30/40 jaar.
  zondag 1 juni 2025 @ 12:15:38 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217816950
quote:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen (ben ik altijd al) maar ik ga niet steeds 100 keer vragen beantwoorden over of ze nog lief is enz en dat zeg ik ook tegen haar. En nu zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg. Sindsdien heeft ze het er niet meer over gehad. Ik ben echt lief voor haar en doe alles voor haar maar ze kan heel intens zijn. Ze heeft een paar maanden terug weleens gezegd dat ze zo op haar tenen loopt omdat ik nog niet 100 procent zeker ervan ben dan we voor altijd samen blijven. Daar komt haar gedrag voornamelijk vandaan zeg maar.
Je ziet écht niet dat JIJ dat gedrag zelf veroorzaakt?
pi_217816957
quote:
Jij klinkt zo vermoeiend. Hoe fucking moelijk is het om water bij de wijn te doen? Als je een tweepersoonsbed niet eens kan opzetten om samen te slapen, dan ben je echt de grootste vermijder everrrrr.
  roze zondag 1 juni 2025 @ 12:16:35 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217816971
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens opzijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed inlekaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..
Persoonlijk zou ik er ook wel een beetje onzeker van worden in een relatie als iemand in de dagen dat we elkaar niet zien alleen even een goedemorgen of slaap lekker wil sturen en verder helemaal niet wil praten met mij. :@
pi_217816973
Boca raton ik hou van haar en ben graag samen. Ik kan dat alleen niet zo vaal als zij zou willen en dat begrijpt ze ook.
  zondag 1 juni 2025 @ 12:17:22 #94
438527 MissButterflyy
pi_217816990
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Daar geeft hij haar dan ook ontzettend veel aanleiding toe. Ze staat nérgens op zijn prioriteitenlijstje. Zelfs een bed in elkaar zetten (desnoods sámen) zodat ze samen kunnen slapen is al te veel moeite..
Tsja, ik weet het niet.
Ik zou van uitspraken als: ‘zeg dat je voor altijd bij me blijft en we voor altijd samen zijn’ ook de kriebels krijgen.
  zondag 1 juni 2025 @ 12:19:07 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217817034
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef Ama het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik er ook wel een beetje onzeker van worden in een relatie als iemand in de dagen dat we elkaar niet zien alleen even een goedemorgen of slaap lekker wil sturen en verder niet wil praten. :@
En ze gaan deze zomer samen op vakantie is het plan. Maar daar mag niet over gesproken worden en daar mogen géén plannen voor worden gemaakt (het is al juni nota bene. Geen januari ofzo!). Er aan denken om vrij te vragen lukt hem al niet eens.

Maar het probleem ligt echt bij háár hoor |:(
  roze zondag 1 juni 2025 @ 12:20:17 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217817057
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En ze gaan deze zomer samen op vakantie is het plan. Maar daar mag niet over gesproken worden en daar mogen géén plannen voor worden gemaakt (het is al juni nota bene. Geen januari ofzo!). Er aan denken om vrij te vragen lukt hem al niet eens.

Maar het probleem ligt echt bij háár hoor |:(
Ik begrijp haar wel ja.
  zondag 1 juni 2025 @ 12:20:25 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217817058
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Tsja, ik weet het niet.
Ik zou van uitspraken als: ‘zeg dat je voor altijd bij me blijft en we voor altijd samen zijn’ ook de kriebels krijgen.
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Omdat ze nérgens op zijn prioriteitenlijstje staat maakt hij haar enorm onzeker. Dus gaat ze bevestiging vragen.

Dat is niet handig maar wél ontzettend menselijk..

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-06-2025 12:28:07 ]
  zondag 1 juni 2025 @ 12:22:02 #98
438527 MissButterflyy
pi_217817084
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Omdat ze nérgens op haar prioriteitenlijstje staat maakt hij haar enorm onzeker. Dus gaat ze bevestiging vragen.

Dat is niet handig maar wél ontzettend menselijk..
Zoals gezegd lijken de in de typische bindings/ verlatingsangst te schieten.
pi_217817107
Er mag wel over gesproken worden natuurlijk over de vakantie maar niet de hele tijd en ook niet steeds vragen of ik er ook zin in heb enz. Ze zegt dat dat haar enthousiasme is en dat begrijp ik ook wel maar ik weet dat het ook onzekerheid bij haar is of ik ook wel wil omdat ik er tot nu toe niet aan denk om vrij te vragen. Zij moet me dan appen als ik op m'n werk ben daarover maar dat doet ze niet omdat ik weleens heb gezegd dat als zij me apt overdag dat ik dan helemaal uit m'n werk moet stappen met m'n hoofd om haar te antwoorden. Het is gewoon nooit goed genoeg wat ik allemaal doe voor haar.
pi_217817136
Dat je elkaar niet elke dag wil zien, en soms graag alleen bent, is niks mis mee. Probleem is alleen dat zij dat wel wil. Jullie matchen gewoon niet op dat front. Je kunt een middenweg zoeken die voor beide werkt, of je kapt ermee. (Of laat het zo doorgaan, met een hoop frustraties en een onvermijdelijke breuk)

Ze komt redelijk onzeker over, maar aan de andere kant wordt dat getriggerd door jouw gebrek aan betrokkenheid en expressie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')