Wat voel je voor haar?quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Probleem is dat ik het echt vergeet om haar te appen. Ik moet al zo vaak mensen appen voor mijn werk. Voor haar moet ik het dan in de agenda zetten zeg maar.
En na een jaar hoef je toch niet te beslissen of je voor altijd met iemand samen blijft?
Jij reageert vooral uit ratio, zij uit emotie en passie. En dat laatste mist ze bij jou.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:39 schreef Patrick389 het volgende:
Ook zou ze graag van mij dingen willen horen als dat ik voor altijd samen met haar wil blijven, en dat het tussen ons voor altijd is. Ik zeg dat nu nooit tegen haar omdat ik dat na een jaar gewoon nog niet weet.
Moet je die 'slaap lekker appjes' ook agenderen?quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Voor haar moet ik het dan in de agenda zetten zeg maar.
En vergeet je het voor je werk ook? De beslistermijn ligt er op jullie leeftijd maar net aan of zij een kinderwens heeft.quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Probleem is dat ik het echt vergeet om haar te appen. Ik moet al zo vaak mensen appen voor mijn werk. Voor haar moet ik het dan in de agenda zetten zeg maar.
En na een jaar hoef je toch niet te beslissen of je voor altijd met iemand samen blijft?
Wanneer wel? Als je blijkbaar gebleven bent?quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
En zo kan het ook. Maar hoe vaak hebben jullie contact op de dagen dat jullie elkaar niet zien, verdwijnen jullie dan totaal van elkaars radar? Zijn jullie dan wel beschikbaar om met elkaar vakantieplannen te bespreken en verheugen jullie je daar samen op?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:17 schreef Bargehassus het volgende:
Mijn lief en ik hebben nu ruim twintig jaar een LAT-relatie. Normaal gesproken zien we elkaar alleen maar in de weekenden (vrijdagmiddag tot zondagavond). Voor ons werkt dit helemaal top.
Maar het moet wel van twee kanten komen natuurlijk....
En hebben jullie buiten het weekend geen contact? Ik ben ook een fan van latten, begrijp me niet verkeerd, maar als mijn hypothetische latrelatie zou zeggen dat zij/hij zo druk is dat zij/hij gewoon helemaal vergeet aan mij te denken op dagen dat we elkaar niet zien zou de relatie denk ik niet zo lang meer duren.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:17 schreef Bargehassus het volgende:
Mijn lief en ik hebben nu ruim twintig jaar een LAT-relatie. Normaal gesproken zien we elkaar alleen maar in de weekenden (vrijdagmiddag tot zondagavond). Voor ons werkt dit helemaal top.
Maar het moet wel van twee kanten komen natuurlijk....
Als je haar vergeet te appen dan staat ze ook niet echt hoog op jouw prioriteitenlijst en zijn je gevoelens voor haar minder sterk dan wat het zou moeten.quote:Op zondag 1 juni 2025 02:56 schreef Patrick389 het volgende:
Flauw dat je haar wegzet als needy. Elke week 3-4 dagen nauwelijks of geen betekenisvol contact is voor geen enkele relatie gezond. We weten ook helemaal niet of zij wil samenwonen op termijn. Zij probeert commitment te krijgen op een gezamenlijke vakantie en zelfs dat krijgt ze niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel ideaal zo’n relatie van 4 dagen. 3 hele dagen om wwwr bij te komen.
Helaas houdt je zoiets niet vol, en zal madame op een gegeven moment de hele dag, elke dag, naast je zitten om te vragen of je haar nog wel ziet zitten.
Ook ik herrinner me dat als de beste tijd van mijn leven. Heerlijk, zou ik decennia volhouden tot de bejaarde leeftijd.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Flauw dat je haar wegzet als needy. Elke week 3-4 dagen nauwelijks of geen betekenisvol contact is voor geen enkele relatie gezond. We weten ook helemaal niet of zij wil samenwonen op termijn. Zij probeert commitment te krijgen op een gezamenlijke vakantie en zelfs dat krijgt ze niet.
In principe dagelijks. Maar dan wel weer zo rond dezelfde tijd. Zo tussen 8 en 9 's avonds. En dan wordt er echt over alles gesproken. Maar concrete plannen worden meestal wel in het weekend gevormd. Want ja, face to face communiceert toch wel het fijnst.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
En zo kan het ook. Maar hoe vaak hebben jullie contact op de dagen dat jullie elkaar niet zien, verdwijnen jullie dan totaal van elkaars radar? Zijn jullie dan wel beschikbaar om met elkaar vakantieplannen te bespreken en verheugen jullie je daar samen op?
Zoals hier boven gezegd, in principe dagelijks. Maar als ik vergeet aan haar te denken, of andersom, is er denk ik wel iets mis.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
En hebben jullie buiten het weekend geen contact? Ik ben ook een fan van latten, begrijp me niet verkeerd, maar als mijn hypothetische latrelatie zou zeggen dat zij/hij zo druk is dat zij/hij gewoon helemaal vergeet aan mij te denken op dagen dat we elkaar niet zien zou de relatie denk ik niet zo lang meer duren.
Met andere woorden, ts: nee, ik vind niet dat ze te veel aandacht vraagt. Ik denk dat jij de relatie veel losser ziet dan zij, en dat matcht natuurlijk niet.
Dit.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:44 schreef Alloch87 het volgende:
Je zou het in je agenda moeten zetten omdat je anders vergeet haar te appen... okeeee dan.
Zij verdient beter.
Klinkt eigenlijk alsof jij gewoon een onveilige (vermijdende) hechtingsstijl hebt. Dat is niet typisch mannelijk. Evenmin is de afhankelijke hechtingsstijl typisch vrouwelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook ik herrinner me dat als de beste tijd van mijn leven. Heerlijk, zou ik decennia volhouden tot de bejaarde leeftijd.
Het is denk ik veel meer vrouwlijk om bevestiging te vragen en het bij elkaar zijn om de bevestiging.
Het is trouwens wel aan de man om daar niet teveel in mee te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |