Was er al netquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Het onweer komt jouw kant op
Hier een woei en een harde knalquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een woei en een flits
Maar droog
Zul je net zien dat die daar zitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:05 schreef StevenHyde het volgende:
Hier een lekker verkoelende wind. En er zit een PSG fanclub in de buurt ergens in de tuin zo te horen
Hier ook heb raam wagenwijd open en steeds zo lekker briesjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:05 schreef StevenHyde het volgende:
Hier een lekker verkoelende wind. En er zit een PSG fanclub in de buurt ergens in de tuin zo te horen
De buren hebben een hazelaar in de tuin de hele dag jeuk in de neus en niezenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
Word helemaal gestoord van die pollen in de lucht
Hier een poll voor jequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
Word helemaal gestoord van die pollen in de lucht
Heb mijn lenzen al uit gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buren hebben een hazelaar in de tuin de hele dag jeuk in de neus en niezen
Maar ff zonder pollen.. ehh dollen... dat is wel zwaar kutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb mijn lenzen al uit gedaan
Zo’n jeuk in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |