Yep.quote:
Daarom, het hele spel element is gewoon kapot. Alsof je monopoly speelt en je elke minuut dat je niet aan de beurt bent 1000 geld krijgt, maar tussen 22u en 6u mag er niet gespeeld worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. En toch vind ik degene die wint door deze punten geen winnaar.
Ik feliciteer ook niemand er mee, omdat ik het onterecht vind naar de andere spelers die er wel hun best voor doen een hele dag
Maar goed we kunnen er toch niets aan veranderen.
O de frietkraam is nooit verkeerdquote:Op zondag 1 juni 2025 07:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep.
Maar goed het zal wel meevallen want frietkraam en springkasteel.
Hoe was het @Grrrrrrrr Je bent wel voor je ging je gedichtje vergetenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal dat we zo lief zijn dat we een dicht DTS in de nacht accepteren.
quote:Op zondag 1 juni 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O de frietkraam is nooit verkeerd
Ga lekker genieten Mutske en wordt het je te druk even een rustig plekje achter de frietkraam met een lekker zak friet met een klodder mayo
quote:
ZEGquote:
Dotjequote:
Nee Dot, dat zei je gister ook al en toen heb ik de link nog een keer geplaatstquote:Op zondag 1 juni 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe was het @:Grrrrrrrr Je bent wel voor je ging je gedichtje vergeten
O je hebt je gedichtje gehad, ik heb het niet gezien, heb je de link nog dan kan ik hem in de OP zettenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee Dot, dat zei je gister ook al en toen heb ik de link nog een keer geplaatst
Goed, enne met Justie dan?quote:
Uitgeslapen?quote:
Ik was wel vroeg wakker, maar ik ben nog even blijven liggenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel redelijk![]()
Was jij een vroege vogel?
Dat is soms ook wel even lekkerquote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was wel vroeg wakker, maar ik ben nog even blijven liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |