Oh waarom niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor @:shii is het jammer dat die punten niet mee tellen voor Juni, hoewel ze daar waarschijnlijk niet wakker van zal liggen
Deze begrijp ik niet. Die punten tellen toch wel?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom is dat he. Je krijgt die punten voor zaterdag 31 mei en niet wanneer het topic weer open gaat
Nou wat stom!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom is dat he. Je krijgt die punten voor zaterdag 31 mei en niet wanneer het topic weer open gaat
Waarom shii daar niet wakker van ligt? Ik heb het idee dat ze de punten niet zo heel belangrijk vind. Maar ik kan het verkeerd hebbenquote:
Wat wilde je nou insinueren?quote:
en gebeld gvd!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Maar ik heb weleens met @:Killemwieft geappt trouwens
Oh een grapje, zo van dat je je nu gestreeld voelde en alsnog aanbood om een meet te regelen.quote:
Ja. Voor 31 mei.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. Die punten tellen toch wel?
Ah mooi om te horen.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het overleefd, het was echt een toffe dag!
Ah, ben je ook thuis? Hoe lang ben je gebleven?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het overleefd, het was echt een toffe dag!
Neuh, ik weet wie er mogelijk kunnen komen. Hard pass.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh een grapje, zo van dat je je nu gestreeld voelde en alsnog aanbood om een meet te regelen.
aangezien ik niet echt kon drinken leek meegaan naar 'de nacht' me geen goed idee, dus na het restaurant resp zuipkeet afgehaaktquote:Op zondag 1 juni 2025 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, ben je ook thuis? Hoe lang ben je gebleven?
Lekker gegeten daar? Wel een gezellige boel volgens mij.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aangezien ik niet echt kon drinken leek meegaan naar 'de nacht' me geen goed idee, dus na het restaurant resp zuipkeet afgehaakt
Dat denk je misschien, maar kree zal gewoon thuis blijvenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Neuh, ik weet wie er mogelijk kunnen komen. Hard pass.
geen Kree gezien iddquote:Op zondag 1 juni 2025 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat denk je misschien, maar kree zal gewoon thuis blijven
Hij had nu wel mee kunnen gaan.... er stond een piano, waar door een random reiziger zowaar op gespeeld werd zelfs, heel toevallig toen wij daar waren.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat denk je misschien, maar kree zal gewoon thuis blijven
zekersquote:Op zondag 1 juni 2025 00:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker gegeten daar? Wel een gezellige boel volgens mij.
ow die piano was er dus tochquote:Op zondag 1 juni 2025 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij had nu wel mee kunnen gaan.... er stond een piano, waar door een random reiziger zowaar op gespeeld werd zelfs, heel toevallig toen wij daar waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |