Het is een jongen van 19 jaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem ook potjes niks zien klaarspelen
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die Doue dus helemaal niet zo goed, maar vandaag valt het precies.
Ja, dus?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
Zal wel een waar volksfeest in de banlieu's zijn momenteel
Dan is het logisch dat je weleens een wedstrijdje niks klaarspeelt. Maar om dan te zeggen dat hij niet zo goed is is redelijk, ja, idioot.quote:
Ik zie het gewoon niet. Die 3-0 was wel een prima goal, eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat je weleens een wedstrijdje niks klaarspeelt. Maar om dan te zeggen dat hij niet zo goed is is redelijk, ja, idioot.
Typisch Nederlands.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Nober het volgende:
2 Nederlanders in 't team die weer een finale verliezen.
Geen KILLERS mentaliteit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Nober het volgende:
2 Nederlanders in 't team die weer een finale verliezen.
De aanname bij de 1-0? Zo zo?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet. Die 3-0 was wel een prima goal, eerlijk is eerlijk.
15:00.quote:
Zeer goede balcontrole op hoge snelheid.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem ook potjes niks zien klaarspelen
Explosief, overzicht, zeer fijne trap, doelgericht. "Niet zo goed", haha, een van de meest bizarre takes van de laatste weken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeer goede balcontrole op hoge snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |