SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax had PSG meer weerstand gebodenOké Louis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, het zit diep.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker ziet het niet zo denk ik.
Die zitten wel op voetbal ja.quote:
Nee, dank je vriendelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willem II - Telstar wordt ook zo'n eenzijdige stront. Op naar het WK Clubs
Geheid niet in een straal van 30 kilometer van waar de ekte villa's staanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
365 dagen per jaar ~4.30u door een azan met Allah Akbar uit je bed geschreeuwd worden.
Niet spannend, maar wel boeiend, puur door t niveau van PSG.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef NLGooner het volgende:
Verdiend, maar een totaal niet boeiende finale
Oprotten met dat FIFA-gedrochtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willem II - Telstar wordt ook zo'n eenzijdige stront. Op naar het WK Clubs
Ik weiger te kijken. Ik kijk nog liever naar het EK voor meisjes.quote:
arsenal nog steeds zonder CL beker..quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef NLGooner het volgende:
Verdiend, maar een totaal niet boeiende finale
JA DOOR WIE DAN HOU ONS NIET LANG IN SPANNING GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef Parafernalia het volgende:
Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door
Vieze Pepsiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
JA DOOR WIE DAN HOU ONS NIET LANG IN SPANNING GODVERDOMME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |