Dat is een goede klap geweest dan toch wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
note to self: geen flesje bier openen met de hand die nog steeds pijn doet na de val van anderhalve week geleden
De keuze is gevallen op een Gulpener Weizen
Oeiiiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
note to self: geen flesje bier openen met de hand die nog steeds pijn doet na de val van anderhalve week geleden
Proost.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Viel wel mee, maar het is deze week niet echt beter geworden. Ik denk dat ik de hand op een paar momenten te veel heb geforceerd. Even afwachten maar komende weken. Anders toch maar eens foto's laten maken of zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een goede klap geweest dan toch wel.
Ja, niet te lang mee blijven tobben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar het is deze week niet echt beter geworden. Ik denk dat ik de hand op een paar momenten te veel heb geforceerd. Even afwachten maar komende weken. Anders toch maar eens foto's laten maken of zo.
Erg hè?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De hoesfoto is mede mogelijk gemaakt door Prodent?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De hoesfoto is mede mogelijk gemaakt door Prodent?
Wat een mooi woord. Hoor je tegenwoordig nooit meer.quote:
Nee, ze zijn in de grond verdwenen, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap wel dt die Peruanen hiermee aan de haal gingen.
Je ziet ze gelukkig nooit meer die panfluitindianen
Die was toen nog niet geboren gok ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik vergeet altijd wie dit zingt. Niet Jason Donovan. Wel: Sealed With A Kiss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |