Toen heb je geantwoord dat je per ongeluk een keer patat hebt besteld in plaats van friet?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Een ETA.
Maar toen ik dat aanvroeg, had ik binnen 5 seconden antwoord dat het goedgekeurd was.
Krijg je ook echt vragen of je ooit veroordeeld bent voor oorlogsmisdaden en zo.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen heb je geantwoord dat je per ongeluk een keer patat hebt besteld in plaats van friet?
[..]
Toen heb je geantwoord dat je per ongeluk een keer patat hebt besteld in plaats van friet?
[..]
En terecht!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
Wij waren laatst in Limburg en gingen toen een patatje halen voor mijn neefje. Toen we patat bestelden werden we wel even gecorrigeerd![]()
Ik! Ondanks mijn Limburgse ouders is het bij mij toch patat geworden. Maar mijn broertje die in Limburg woont appte me gisteren dat hij frietjes had gehaald voor ons. Dus ook in de familie zijn we verdeeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En terecht!![]()
Wie eet er dan ook patat?
Voor mij is het echt patatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik! Ondanks mijn Limburgse ouders is het bij mij toch patat geworden. Maar mijn broertje die in Limburg woonde appte me gisteren dat hij frietjes had gehaald voor ons. Dus ook in de familie zijn we verdeeld.
Heeft je man je verpest?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik! Ondanks mijn Limburgse ouders is het bij mij toch patat geworden. Maar mijn broertje die in Limburg woont appte me gisteren dat hij frietjes had gehaald voor ons. Dus ook in de familie zijn we verdeeld.
Ah..... zie je wel Symph.... je hebt geen patat gegeten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij aten vandaag frietjes bij het strand, maar daar is de kwaliteit ook wel eens beter geweest
Patat fritesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... zie je wel Symph.... je hebt geen patat gegeten.
Nee, het was bij ons altijd al patat. Mijn ouders zeiden patat frites, wat natuurlijk het beste is. Mijn broer is waarschijnlijk doordat hij nu al zo'n 30 jaar in Limburg woont, geswitcht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft je man je verpest?
Gewoon luisteren naar wat je broer zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |