SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt wel wat laten bezorgen door de kinderen.
Helemaal ernaast gekeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee Melting, het staat ook op het hoesje: Nederlandse finale
Slipstreamhitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Dit is wel een heel schaamteloze kopie van Yesterday Man
Maar minder irritantquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Dit is wel een heel schaamteloze kopie van Yesterday Man
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze clown huilt niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze clown huilt niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
Elton & Kiki - Don't go breaking my heart
Clowns herrijzen nog wel eens uit hun as.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:18 schreef Melting het volgende:
I was your clown? Die was dood hoorden we net.
Daar wordt dit liedje wel een beetje morbide vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:18 schreef Melting het volgende:
I was your clown? Die was dood hoorden we net.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Clowns herrijzen nog wel eens uit hun as.
quote:
Je bent geen Supremes liefhebber, of alleen dit nummer?quote:
Hij krijgt bultjes van Diana Rossquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent geen Supremes liefhebber, of alleen dit nummer?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij krijgt bultjes van Diana Ross
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:22 schreef livelink het volgende:
Dans je de hele nacht met mij - Teddy Scholten?
Ik vind al die 60-er jaren zangeressen op elkaar lijkenquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De verzamel-cd met de grootste hits van deze zangeres heet: "Haar Klassiekers"
Alle hoesjes leken toen ook op elkaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind al die 60-er jaren zangeressen op elkaar lijken
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:31 schreef livelink het volgende:
Lang niet gehoord deze. Shake your body down van ????
Ik ook niet. Maar Jerney Kaagman hoorde ik wel schreeuwen.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar Jerney Kaagman hoorde ik wel schreeuwen.
Ik vond het heel erg ESF achtig klinkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar Jerney Kaagman hoorde ik wel schreeuwen.
Die heeft al 13 jaar Parkinson. Geen idee hoe het verder gaat.quote:
Ik wou het net ook zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
"Summer Waits For Me" van Weeping Willows, #3 in mijn jaarlijst van 2022, lijkt hier wel wat op.
You don't really wanna stop!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd het gevoel dt de batterijen van de cassetterecorder bijna leeg zijn
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:55 schreef livelink het volgende:
Yarbrough & Peoples - Don't stop the music
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd het gevoel dt de batterijen van de cassetterecorder bijna leeg zijn
Nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat dit vals klinkt?
Daar zijn de Kinks het niet mee eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:03 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat dit vals klinkt?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Kijk, nieuwe batterijen erin en dan klinkt het zo
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:09 schreef livelink het volgende:
Op Hoog Catharijne stond vandaag zo'n standje met 'Jesus was a moslim' en allemaal Koran-versen erop. Prima verder, maar ik dacht wel even dat als er iemand met een stand had gestaan met 'Allah was a Christian', er vast niet zo vreedzaam op was gereageerd.
Eens. Als ik 's ochtends naar het werk fiets, kom ik langs een een woning waar twee grote Palestijnse vlaggen voor het raam hangen. Ik dacht: als je daar Israëlische vlaggen zou ophangen, was er allang een keer een steen tegen de ruit gegooid.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:09 schreef livelink het volgende:
Op Hoog Catharijne stond vandaag zo'n standje met 'Jesus was a moslim' en allemaal Koran-versen erop. Prima verder, maar ik dacht wel even dat als er iemand met een stand had gestaan met 'Allah was a Christian', er vast niet zo vreedzaam op was gereageerd.
Wat een wereldreis zo. Hoe laat kom je daar dan aan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
Morgenvroeg met de trein naar Rotterdam, en dan via Brussel naar Londen met de trein voor het werk.
Gelukkig dinsdagavond alweer terug.
Rond 1 uur lokale tijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een wereldreis zo. Hoe laat kom je daar dan aan?
Dat is een hele reis zeg…quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
Morgenvroeg met de trein naar Rotterdam, en dan via Brussel naar Londen met de trein voor het werk.
Trein in Eindhoven vertrekt iets na 7.30.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Welk kindsterretje hebben we hier te pakken? Donny Osmond?
Dit klinkt bijna als een Blöf-songtekstquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
Ik zou dan wel iets eerder stoppen vanavond als ik jou was.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Trein in Eindhoven vertrekt iets na 7.30.
Dus wel lekker relaxed reizen.
Ik ga even kijken hoe het gaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou dan wel iets eerder stoppen vanavond als ik jou was.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je tegenwoordig een visum nodig voor de UK eigenlijk?
Toen heb je geantwoord dat je per ongeluk een keer patat hebt besteld in plaats van friet?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Een ETA.
Maar toen ik dat aanvroeg, had ik binnen 5 seconden antwoord dat het goedgekeurd was.
Krijg je ook echt vragen of je ooit veroordeeld bent voor oorlogsmisdaden en zo.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen heb je geantwoord dat je per ongeluk een keer patat hebt besteld in plaats van friet?
[..]
Toen heb je geantwoord dat je per ongeluk een keer patat hebt besteld in plaats van friet?
[..]
En terecht!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
Wij waren laatst in Limburg en gingen toen een patatje halen voor mijn neefje. Toen we patat bestelden werden we wel even gecorrigeerd![]()
Ik! Ondanks mijn Limburgse ouders is het bij mij toch patat geworden. Maar mijn broertje die in Limburg woont appte me gisteren dat hij frietjes had gehaald voor ons. Dus ook in de familie zijn we verdeeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En terecht!![]()
Wie eet er dan ook patat?
Voor mij is het echt patatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik! Ondanks mijn Limburgse ouders is het bij mij toch patat geworden. Maar mijn broertje die in Limburg woonde appte me gisteren dat hij frietjes had gehaald voor ons. Dus ook in de familie zijn we verdeeld.
Heeft je man je verpest?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik! Ondanks mijn Limburgse ouders is het bij mij toch patat geworden. Maar mijn broertje die in Limburg woont appte me gisteren dat hij frietjes had gehaald voor ons. Dus ook in de familie zijn we verdeeld.
Ah..... zie je wel Symph.... je hebt geen patat gegeten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij aten vandaag frietjes bij het strand, maar daar is de kwaliteit ook wel eens beter geweest
Patat fritesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... zie je wel Symph.... je hebt geen patat gegeten.
Nee, het was bij ons altijd al patat. Mijn ouders zeiden patat frites, wat natuurlijk het beste is. Mijn broer is waarschijnlijk doordat hij nu al zo'n 30 jaar in Limburg woont, geswitcht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft je man je verpest?
Gewoon luisteren naar wat je broer zegt.
Zou je graag wit willen zijn, Homijn?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou je graag wit willen zijn, Homijn?
Ijsprijs is de laatste paar jaar hier ook flink gestegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
IJs bij de ijssalon was dan wel weer erg lekker, maar bijna ¤2 per bol vind ik wel flink aan de prijs
Het is bizar duur gewordenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ijsprijs is de laatste paar jaar hier ook flink gestegen.
Ik betaal meestal ¤ 1,75 per bol volgens mij.
Vergeet Young niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:29 schreef livelink het volgende:
Crosby, Still and Nash - Teach your children well
Ik heb al in geen eeuwen meer een ijsje gekocht, behalve dan waterijsjes bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ijsprijs is de laatste paar jaar hier ook flink gestegen.
Ik betaal meestal ¤ 1,75 per bol volgens mij.
Ah, dit ben ik morgen weer vergeten, vrees ik.quote:
Nee, het is goed zoals ik benquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou je graag wit willen zijn, Homijn?
Even het topic terug lezen dan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dit ben ik morgen weer vergeten, vrees ik.
Ik ben gestopt voor vandaag. Heb er genoeg gehad al.quote:
Ja, jij moet morgen helder zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben gestopt voor vandaag. Heb er genoeg gehad al.
Het was heerlijk vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
Het was ook wel weer voor een lekker biertje op een terrasje.
Nou morgen hoef ik nog niet te werken. Dus dat scheelt. Dus morgenmiddag even Londen in.quote:
En er zit nog heel veel muziek in.quote:
Ja, we hebben dan ook 3 terrasjes gedaan. Heerlijk...... niet te druk ook. Dat was ook fijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
Het was ook wel weer voor een lekker biertje op een terrasje.
Ai, drinken en scooterrijden gaat niet samen hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, we hebben dan ook 3 terrasjes gedaan. Heerlijk...... niet te druk ook. Dat was ook fijn.
quote:
We zuipen niet hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, drinken en scooterrijden gaat niet samen hoor.
Ik ben ook niet zo op dreef vanavond. Maar ik ga voor het gelijkspel als hoogst haalbare.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk..... Shii is net terug en meteen staat ze gelijk met Ddm, livelink, Symphonic en DJ11.
Dan heb je het al niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo op dreef vanavond. Maar ik ga voor het gelijkspel als hoogst haalbare.
Heineken 0,0 vind ik nog wel prima.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk..... Shii is net terug en meteen staat ze gelijk met Ddm, livelink, Symphonic en DJ11.
Neeeeeee, geen liefs uit Londenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel plezier in Londen. Stuur je een kaartje?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel plezier in Londen. Stuur je een kaartje?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Kun je niet geheel per ongeluk op volgende klikken?
Dat is een goede klap geweest dan toch wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
note to self: geen flesje bier openen met de hand die nog steeds pijn doet na de val van anderhalve week geleden
De keuze is gevallen op een Gulpener Weizen
Oeiiiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
note to self: geen flesje bier openen met de hand die nog steeds pijn doet na de val van anderhalve week geleden
Proost.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Viel wel mee, maar het is deze week niet echt beter geworden. Ik denk dat ik de hand op een paar momenten te veel heb geforceerd. Even afwachten maar komende weken. Anders toch maar eens foto's laten maken of zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een goede klap geweest dan toch wel.
Ja, niet te lang mee blijven tobben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar het is deze week niet echt beter geworden. Ik denk dat ik de hand op een paar momenten te veel heb geforceerd. Even afwachten maar komende weken. Anders toch maar eens foto's laten maken of zo.
Erg hè?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De hoesfoto is mede mogelijk gemaakt door Prodent?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De hoesfoto is mede mogelijk gemaakt door Prodent?
Wat een mooi woord. Hoor je tegenwoordig nooit meer.quote:
Nee, ze zijn in de grond verdwenen, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap wel dt die Peruanen hiermee aan de haal gingen.
Je ziet ze gelukkig nooit meer die panfluitindianen
Die was toen nog niet geboren gok ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik vergeet altijd wie dit zingt. Niet Jason Donovan. Wel: Sealed With A Kiss
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef livelink het volgende:
Nou, ik waag me niet aan een Latin Dance.
Nee, mijn dochter wel. Die gaat nu Salsa dansen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij niet zo soepel in de heupen?
Knap hoor, als ze dat goed kan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter wel. Die gaat nu Salsa dansen.
Cool.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter wel. Die gaat nu Salsa dansen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
Ze is echt niet mijn kind hoor. Ze verheugde zich laatst op een vrijgezellenfeest zelfs.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
Ze is echt niet mijn kind hoor. Ze verheugde zich laatst op een vrijgezellenfeest zelfs.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het moet niet gekker worden.
Eens kijken of ze nog zo blij is, als het haar vrijgezellenfeest is.
De muziek van de A-kant is o.a. gebruikt als tune voor de televisieserie "James Herriot", Engelse titel "All Creatures Great and Small. De serie gaat over de belevenissen van dierenarts "James Herriot" in "Darrowby". Dierenarts James Alfred Wight, die werkte in Thirsk, Yorkshire, Engeland, schreef verschillende boeken over gebeurtenissen die hij dagelijks meemaakte, de leidraad van de televisieserie. Ook is de muziek gebruikt als tune voor een koffiereclame op televisie rond 1976.quote:
Nee, en jij vind er toch niets aan, dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Moeders zijn daarbij niet welkom, toch?
Ik ga voor je duimenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Moeders zijn daarbij niet welkom, toch?
James Herriotquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De muziek van de A-kant is o.a. gebruikt als tune voor de televisieserie "James Herriot", Engelse titel "All Creatures Great and Small. De serie gaat over de belevenissen van dierenarts "James Herriot" in "Darrowby". Dierenarts James Alfred Wight, die werkte in Thirsk, Yorkshire, Engeland, schreef verschillende boeken over gebeurtenissen die hij dagelijks meemaakte, de leidraad van de televisieserie. Ook is de muziek gebruikt als tune voor een koffiereclame op televisie rond 1976.
Ik word er heel blij vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Riskant, zo'n nummer om 23:07 uur instarten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen
Once upon a time in the west![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Riskant, zo'n nummer om 23:07 uur instarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon slecht wennen aan de nieuwe acteursquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De nieuwe series volgen we ook.
Heerlijke serie
Ik zou ook niet weten welke muziek ik op de uitvaart van mijn vader zou moeten kiezen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dit werd gedraaid op de begrafenis van mijn opa. Nooit begrepen waarom dat een goed idee was.
Hoewel ik de oude serie ook volledig gezien heb had ik er geen moeite mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon slecht wennen aan de nieuwe acteurs
Tja, als het gewoon een favoriete film/muziekstuk van je opa was begrijp ik het wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dit werd gedraaid op de begrafenis van mijn opa. Nooit begrepen waarom dat een goed idee was.
Mijn opa kende alleen de tune van Studio Sportquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, als het gewoon een favoriete film/muziekstuk van je opa was begrijp ik het wel.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn opa kende alleen de tune van Studio Sport
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:13 schreef Shii het volgende:
John Travolta en Olivia Newton John - Summer Loving.
quote:
Voor jou heeft Morcheeba net een week geleden het ideale nummer uitgebracht: Moltenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten welke muziek ik op de uitvaart van mijn vader zou moeten kiezen.
Om daar nu iemand op te begraven...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn opa kende alleen de tune van Studio Sport
Het is ook moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten welke muziek ik op de uitvaart van mijn vader zou moeten kiezen.
Nou ja dat dusquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dan Mart Smeets die verslag doet
"Het was een aardige man; mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen"quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dan Mart Smeets die verslag doet
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Het was een aardige man; mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen"
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:23 schreef DJ11 het volgende:
De favoriete muziek van Donald Trump om matige dansjes op te doen...
Tja.... wat als.....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die sukkel had raak moeten schieten
Voor een anti-DEI-president toch wel raar. En dan ook nog de hele tijd dat Young Manquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:23 schreef DJ11 het volgende:
De favoriete muziek van Donald Trump om matige dansjes op te doen...
Dan was de ellende ook niet te overzien geweest. Hij had helemaal niet moeten schieten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die sukkel had raak moeten schieten
Hij gaat ook lekker op dit nummer, zie ik.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij gaat ook lekker op dit nummer, zie ik.
Ja, totale mismatch...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een anti-DEI-president toch wel raar. En dan ook nog de hele tijd dat Young Man
Ik heb laatst ergens een erbarmelijk slecht grapje gemaakt. De favoriete vakantiebestemming van Donald Trump in Nederland? Oirschot.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan was de ellende ook niet te overzien geweest. Hij had helemaal niet moeten schieten.
Dat hij hier maar uit de buurt blijft.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens een erbarmelijk slecht grapje gemaakt. De favoriete vakantiebestemming van Donald Trump in Nederland? Oirschot.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens een erbarmelijk slecht grapje gemaakt. De favoriete vakantiebestemming van Donald Trump in Nederland? Oirschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |