Krijgen straks hagelstenen ter grote van kokosnoten op hun dak. Hopelijk zitten ze dan al in de nachtquote:
Hier ook. Had vorig jaar een besteld. Kreeg ikm alleen wortels. Was uitgegroeid tot een mooie grote plant. Zoveel stekjes dat ik er drie bakken bij heb en er nog veel weg heb gegevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel kan er niet eens meer tegen eten
Je kan ze ook invriezenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel kan er niet eens meer tegen eten
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
Nu is @:Grrrrrrrr alsnog het gedicht vergeten voor hij wegging
Heb je aan chatgpt ook voor elke user kenmerken opgegeven van hoe diegene eruit ziet?quote:
Punten voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
"Maak er gemiddelde FOK!kers van"quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je aan chatgpt ook voor elke user kenmerken opgegeven van hoe diegene eruit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit al een uur met een loep voor mijn beeldscherm te loeren:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zag een filmpje voorbij komen heb nu fomo
En sp3c ?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zijn samen in de trein blijven zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |