SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon life vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote, wat lukt er niet? Kan iemand helpen?
Trust nobody![]()
Hmm, dan heeft Lovely helemaal gelijk. Hoop dat het snel morgen is en je beter wakker wordt.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoop het ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmm, dan heeft Lovely helemaal gelijk. Hoop dat het snel morgen is en je beter wakker wordt.
Trust nobody![]()
Al nieuws van de meetersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vast welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of vannacht.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees zelden terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik soms zoals ik al zei gisterenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 31-05-2025 19:22:37 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zitten best wat hommeltjes op mijn lavendelplant..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja hier ook. Zit je lekker buiten en dan zoemt dat zo gezellig om je heenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zitten best wat hommeltjes op mijn lavendelplant..Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Mooi iddquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja hier ook. Zit je lekker buiten en dan zoemt dat zo gezellig om je heen
Of vlinders, wespen die uit het waterbak drinken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zullen ze allemaal al gevangen zijn?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
250 miljoen bijen ontsnapt na verkeersongeluk Washington
Maar als bijen bijeen komen...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja zo ontzettend leukquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi idd
Of vlinders, wespen die uit het waterbak drinkenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Meerdere wel denk denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Bakje honing in een vrachtwagen neerzetten, zo opgelost!
Hey Tot, gaat het goed met je?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
250 miljoen bijen ontsnapt na verkeersongeluk Washington
Maar als bijen bijeen komen...quote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ook nog niet veel gezien. Al die mooie kleuren en formaten en dan te bedenken dat het geduchte rovers zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen libelles gezien hierHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Kan ook nog natuurlijk, je hebt heel veel soortenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Ook nog niet veel gezien. Al die mooie kleuren en formaten en dan te bedenken dat het geduchte rovers zijn.
OlaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Sorry werd even onderbroken. Maar gelukkig zijn er ook ups zo te horen. Hopelijk snel weer betere tijden. Ja hier gaat het wel aardig. Mag niet mopperen, dus dat doe ik ook maar nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Ja ups en downs, maar al met al gaat het wel aardig!En daarzo?
![]()
Don't follow me. I am lost too
ZaterdagavondDon't follow me. I am lost too
![]()
Don't follow me. I am lost too
quote:Don't follow me. I am lost too
Ik had vandaag bijna een pizza besteld, maar toen dacht ik spareribs heb ik nog wat meer zin in![]()
Ook dikke primaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had vandaag bijna een pizza besteld, maar toen dacht ik spareribs heb ik nog wat meer zin in![]()
![]()
![]()
Omnomnomquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter is nu elk moment thuis (was spelen bij een vriendinnetjes). Ben benieuwd wat ze van haar nieuwe kamer vindt
Spannend !quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter is nu elk moment thuis (was spelen bij een vriendinnetjes). Ben benieuwd wat ze van haar nieuwe kamer vindtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vast heel mooiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter is nu elk moment thuis (was spelen bij een vriendinnetjes). Ben benieuwd wat ze van haar nieuwe kamer vindt![]()
![]()
Lekker zo'n schaal die ik niet doorgeef op een kringverjaardag maar voor me neer zetquote:![]()
![]()
Komkommertje erbij ook.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik denk ze super blij er mee isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter is nu elk moment thuis (was spelen bij een vriendinnetjes). Ben benieuwd wat ze van haar nieuwe kamer vindt
Heb geen komkommerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker zo'n schaal die ik niet doorgeef op een kringverjaardag maar voor me neer zet![]()
![]()
Komkommertje erbij ook.![]()
Maar is idd ook lekker erbij.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mochten de "frutseltjes" er nog niet inzetten, want het decoreren wilde ze verder zelf doen haha. Nou ben benieuwd idd
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker zo'n schaal die ik niet doorgeef op een kringverjaardag maar voor me neer zet![]()
![]()
Komkommertje erbij ook.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ja is leukquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:05 schreef StevenHyde het volgende:
Mochten de "frutseltjes" er nog niet inzetten, want het decoreren wilde ze verder zelf doen haha. Nou ben benieuwd idd
Dat ze zelf kan afstylenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij mag wel wat hebben hoor. Maar ome Kees niet met zijn racistische praat.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij mag wel wat hebben hoor. Maar ome Kees niet met zijn racistische praat.
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey monsterkoekie, suggesties nodig?heb je een tip?
![]()
Nawh dit is cute hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter is nu elk moment thuis (was spelen bij een vriendinnetjes). Ben benieuwd wat ze van haar nieuwe kamer vindt![]()
Avocado salade ?quote:
Met cherry tomaatjes
En feta
Beetje olijf olie
Beetje Citroen sap en oregano kruidenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hagelstenen zo groot als walnoten in Limburg, ook in Overijssel en Gelderland onweer verwacht
Bron de stentorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
11 geworden deze maandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawh dit is cute hoe oud is ze?
Nou ze was helemaal hyper. Veel veranderd en nieuwe wat meubels ook nieuw gekocht. Waar ze het meest enthousiast over was? De roze meubelknoppen op de kasten die ze al had![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
11 geworden deze maand
Nou ze was helemaal hyper. Veel veranderd en nieuwe wat meubels ook nieuw gekocht. Waar ze het meest enthousiast over was? De roze meubelknoppen op de kasten die ze al had![]()
![]()
Wat lief
Wow,dat zijn grote hagelstenenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Hagelstenen zo groot als walnoten in Limburg, ook in Overijssel en Gelderland onweer verwacht
Bron de stentor
Ach wat liefquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
11 geworden deze maand
Nou ze was helemaal hyper. Veel veranderd en nieuwe wat meubels ook nieuw gekocht. Waar ze het meest enthousiast over was? De roze meubelknoppen op de kasten die ze al had
Trust nobody![]()
Denk dat ik watheb aardappels in de airfryer gegooidquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Avocado salade ?
Met cherry tomaatjes
En feta
Beetje olijf olie
Beetje Citroen sap en oregano kruiden![]()
![]()
Dat gaat veel deukjes in de auto’s gevenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Denk dat ik wat
[..]
heb aardappels in de airfryer gegooid
Die zijn lekker hè wasnoten ☺️quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik las kokosnoten. Dan vallen wasnoten nog mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk niet met veel wind erbij, dan heb je ze ook zo door je dakraamquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat veel deukjes in de auto’s geven"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoezo door de wind?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopelijk niet met veel wind erbij, dan heb je ze ook zo door je dakraamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan toch, als ze recht naar beneden vallen. Gebeurd dat niet zo snel of wel?quote:![]()
Ligt aan de groottequote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan toch, als ze recht naar beneden vallen. Gebeurd dat niet zo snel of wel?
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan toch, als ze recht naar beneden vallen. Gebeurd dat niet zo snel of wel?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of even buienradar checkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dan straks mijn plantjes nog maar even afdekkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tomatenplantjes ?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah nee dek ze liever voor de zekerheid af
Of andere ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier vannacht tegen 2 uur kleine buiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb zoveel aardbeien. Maar zit nu witte vlieg in denk niet dat ze het gaan reddenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er ook veel kan er niet eens meer tegen etenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zoveel aardbeien. Maar zit nu witte vlieg in denk niet dat ze het gaan redden![]()
![]()
Krijgen straks hagelstenen ter grote van kokosnoten op hun dak. Hopelijk zitten ze dan al in de nachtquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hier ook. Had vorig jaar een besteld. Kreeg ikm alleen wortels. Was uitgegroeid tot een mooie grote plant. Zoveel stekjes dat ik er drie bakken bij heb en er nog veel weg heb gegevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel kan er niet eens meer tegen etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan ze ook invriezenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel kan er niet eens meer tegen etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu is @Grrrrrrrr alsnog het gedicht vergeten voor hij weggingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
Nu is @:Grrrrrrrr alsnog het gedicht vergeten voor hij wegging
Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18617] YOMO![]()
Heb je aan chatgpt ook voor elke user kenmerken opgegeven van hoe diegene eruit ziet?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Punten voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"Maak er gemiddelde FOK!kers van"quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je aan chatgpt ook voor elke user kenmerken opgegeven van hoe diegene eruit ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit al een uur met een loep voor mijn beeldscherm te loeren:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zag een filmpje voorbij komen heb nu fomo
https://westpoint.peregrines.nl/Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En sp3c ?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zijn samen in de trein blijven zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Punten voor mij
Ik wilde al speciaal juichen voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grapjas![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Linkin park die de kick off doet van de finale championsl
Why nod?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Begin jij nou maar niet over d'tjes en t'tjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nice, weer eens wat andersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
Linkin park die de kick off doet van de finale championsl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
"Maak er gemiddelde FOK!kers van"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik geloof dat dit nu gaat gebeurenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
En ik maar denken dat ze gingen voetballen
Ow nee
Een violist nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een poppenkastquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit nu gaat gebeuren
Ow nee
Een violist nu![]()
Het is de finalequote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is maar een voetbalwedstrijd, geen opening van de OS![]()
Of de OS het wel nodig heeft
Is ook bs
Ja dat zal hij er vast mee bedoelt hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:55 schreef JustinK het volgende:
En dan ook nog alle Duitsers zijn homo spelen
Als de OS het al niet nodig heeft, dan de finale van de CL al helemaal nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is de finale![]()
Of de OS het wel nodig heeft
Is ook bs![]()
Nu doe je het erom hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat zal hij er vast mee bedoelt hebben![]()
![]()
Ik vind de een niet meer dan de anderquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als de OS het al niet nodig heeft, dan de finale van de CL al helemaal niet
Maar goed
Wie gaat er winnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zit je lekker op een terrasje
UPDATE HELMOND - Bij een ruzie in Helmond zijn zaterdagavond twee mensen die op een terras zaten neergestoken met een kapmes. De dader, een 38-jarige man, is aangehouden. Rechercheurs doen onderzoek aan de Karperlaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou een start van een 3 weken lang spektakel wat maar eens in de 4 jaar (of 2 incl winter) plaatsvindt vind ik wel iets anders. Plus wat van Basten zei, die spelers moeten nu allemaal wachten...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de een niet meer dan de ander
Maar goed
Wie gaat er winnen
Ik hoop Inter![]()
![]()
Die spelers verdienen genoeg om even te wachtenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou een start van een 3 weken lang spektakel wat maar eens in de 4 jaar (of 2 incl winter) plaatsvindt vind ik wel iets anders. Plus wat van Basten zei, die spelers moeten nu allemaal wachten...
Ik hoop InterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan blijft het andere staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die spelers verdienen genoeg om even te wachten![]()
Maar dat is nu nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar jij was voor os poppenkast![]()
![]()
Als ik drie keer zo veel punten had, was het echt fantastisch geweest
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja dat was een mooienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
Die eerste goal van PSG was een echt genieten![]()
![]()
Ik weet niet wat inter aan het doen is
Maar misschien moeten ze gaan voetballenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Inter heeft tegen Barca ook steeds achterstanden goedgemaakt. Hopelijk krijgen we nog een wedstrijd zoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik geef het doorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
Ik weet niet wat inter aan het doen is
Maar misschien moeten ze gaan voetballen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5394 / +110 / +92 / 10072 / 10961
2. aeque / 1076 / +1 / +0 / 1893 / 2547
3. RedShoe / 1043 / +29 / +48 / 2641 / 2901
4. Lovely / 968 / +14 / +22 / 2913 / 3556
5. Rob / 880 / +0 / +0 / 684 / 867
6. devzero / 824 / +3 / +0 / 802 / 1037
7. hemarookworst / 815 / +18 / +4 / 1538 / 2096
8. gebrokenglas / 760 / +0 / +0 / 2056 / 2662
9. KillemWieft / 741 / +11 / +0 / 360 / 561
10. SwJ / 731 / +0 / +4 / 63 / 69
11. HappyCharly / 666 / +3 / +17 / 705 / 920
12. _UserName_ / 650 / +0 / +0 / 509 / 733
13. Harrie / 604 / +7 / +0 / 911 / 1178
14. Koen66 / 602 / +539 / +0 / 213 / 247
15. mario390 / 560 / +0 / +0 / 645 / 896
16. Dr.Mikey / 549 / +6 / +0 / 326 / 487
17. KoningWouter / 524 / +5 / +0 / 1476 / 1810
18. Fogel / 373 / +6 / +17 / 495 / 718
19. StevenHyde / 368 / +16 / +8 / 1076 / 1350
20. kree / 354 / +1 / +5 / 700 / 912SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Met mij okquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Afwisselend, maar nu wel goed![]()
Hoe is het met jou, en de hondjes?
De hondjes top
Die genieten van hele dagen buiten zijn met mooi weerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aah heerlijk he en je hebt ook lekker de ruimte tochquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met mij ok
De hondjes top
Die genieten van hele dagen buiten zijn met mooi weer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah heerlijk he en je hebt ook lekker de ruimte toch![]()
En ben je nog met Marley op stap geweest ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
En ben je nog met Marley op stap geweest ?en gisteren
![]()
En maandag naar Texel, dan gaat ze ook mee![]()
Owwwwquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja vandaagen gisteren
![]()
En maandag naar Texel, dan gaat ze ook mee
Lekker!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow maandag al, time flies!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja vandaagen gisteren
![]()
En maandag naar Texel, dan gaat ze ook mee![]()
![]()
Effe bolken toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
whut?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
Linkin park die de kick off doet van de finale championsl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O dacht dat je niet zou gaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was een aanname iddquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
dat hoeft toch niet?
[..]
misschien is hij er niet![]()
![]()
nee ik ben al onderweg naar huis. ben halverwege. even een korte pauze.quote:How can I make this topic about me?![]()
Maar was gezellig dus?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee ik ben al onderweg naar huis. ben halverwege. even een korte pauze.![]()
Hij was er dus toch @maily![]()
![]()
ja dat las ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar was gezellig dus?![]()
Hij was er dus toch @:maily
dank voor de bevestiging![]()
![]()
ja ik had vandeweek nog niet besloten, maar uiteindelijk toch gegaan. het was en is gezellig.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Wie waren er heequote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee ik ben al onderweg naar huis. ben halverwege. even een korte pauze.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O leuk toch. Ben je er ook even uitgeweest. Waren er veel?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee ik ben al onderweg naar huis. ben halverwege. even een korte pauze.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja leuk hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij deze nog een keer: hij was er ook bij![]()
13 of 14 DTS-ersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk toch. Ben je er ook even uitgeweest. Waren er veel?How can I make this topic about me?![]()
mooi op tijdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Plantjes net toegedekt en nu hoor ik gerommel buiten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: