Hij had alles al gefikst voordat ik kon vragen hoe dat ding nou werkte.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar was die de afgelopen 10 jaar niet echt nodig?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had alles al gefikst voordat ik kon vragen hoe dat ding nou werkte.
Ja preciesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar
"Hey pap, ik wil dit doen, hoe doe ik dat?”
En dan is het even later al gefixt en weet ik het nog steeds niet
Pap, ik heb een lekke band ...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had alles al gefikst voordat ik kon vragen hoe dat ding nou werkte.
Mailyquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Pap, ik heb een lekke band ...
Oké, ik zal het nog één keer voordoen ...
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Pap, ik heb een lekke band ...
Oké, ik zal het nog één keer voordoen ...
Vadersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik had een grote bak voor m'n kamperfoelie gekocht, echt al twee maanden geledenEn toen moest ik dus nog genoeg potgrond hebben. Die had ik vorige maand laten bezorgen, eindelijk. En nu stond die bak dus al die tijd klaar op het balkon voor de kamperfoelie. Maar er moesten eerst nog een paar gaatjes in die bak worden geboord voor het water. Mijn vader kwam net even wat brengen en waar ik dus al die tijd al tegen op zat te hikken hebben we net even in tien minuten gedaan
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Kleppie![]()
Ik las vandaag waarom motorrijders op hun helm kloppen
Bed al verschoond??quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik nog even het balkon stofzuigen.
hier krijg ik een error vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik nog even het balkon stofzuigen.
oh ik dacht dat je dat meestal op zaterdag deed...quote:
even lieveheersbeestjes op jezelf zettenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik net wel leuk met die kamperfoelie lopen stoeien, maar die zat onder de luis en nu KRIEBELT ALLES.
Die gaan eitjes leggen, morgenvroeg schrik je wakker met allemaal bewegende bulten in je hals.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik net wel leuk met die kamperfoelie lopen stoeien, maar die zat onder de luis en nu KRIEBELT ALLES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |