GEEF DITquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet als ze het zo doen iig
[ afbeelding ]
Mooi dat ook Lewis wat support krijgt hier!quote:Op zondag 1 juni 2025 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
KOM OP LEWIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA KAN HET!
Maar is de degradatiebeperking bij de RBR sinds Imola al een stuk beter.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan wel je weet nooit maar met deze hoge temperaturen geef ik het weinig kans. Ik heb geen idee hoeveel de coureur het verschil kan maken bij dat left fron graining gedoe. Lijkt me vooral aan de wagen te liggen en die van de papaya's is de beste.
Zonder de boeren heb jij geen eten op tafelquote:Op zondag 1 juni 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik erken die kaping van dat nummer niet. Kutboeren.
Misschien wel.quote:
Is dit waarom je vrijdag zei dat dingen vandaag pas duidelijk zouden worden? Imola was wel veel koeler natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar is de degradatiebeperking bij de RBR sinds Imola al een stuk beter.
JAquote:
Doe normaal.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA
jij wil alleen maar gifjes maken van botsingen
dat is bekend
Doe even normaalquote:Op zondag 1 juni 2025 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA
jij wil alleen maar gifjes maken van botsingen
dat is bekend
Niet alleen. Het effect van de voorvleugels wordt nu ook pas zichtbaar wat betreft de bandendegradatie.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Is dit waarom je vrijdag zei dat dingen vandaag pas duidelijk zouden worden? Imola was wel veel koeler natuurlijk.
Ik eet een nectarine. Misschien uit Spanje...? Voor het gemak ga ik er maar even vanuit.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:00 schreef SiGNe het volgende:
De Serrano ham ligt al klaar.. lekkere snack voor tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |