Toen was de auto nog wel relatief beterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die haalde vaak nog podium plekken hoor, en altijd wel punten, zelfs als die weer eens Q2 niet haalde. Was verreweg de beste teamgenoot van Max sinds Ricciardo en achteraf gezien hadden ze hem gewoon moeten houden. Ze moesten hem iets van 15 miljoen betalen om hem weg te kunnen sturen.
Ach, ik vind het eigenlijk wel mooi dat zo'n historisch team de slag goed te pakken heeft. Moet geen jaren duren natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ja zo is het ook niet leuk meer
Opbokken met McLaren.
Flexiwings hype kan ook weer het putje inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met McLaren.
Je kan ook de slag goed te pakken hebben zonder ruim 3 tienden boven het veld uit te stekenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, ik vind het eigenlijk wel mooi dat zo'n historisch team de slag goed te pakken heeft. Moet geen jaren duren natuurlijk.
Dat kun je na de race pas zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Flexiwings hype kan ook weer het putje in
Sure, maar dat is toch wel een beetje hoe de F1 werkt. Een team kan iets gevonden hebben binnen de regels en daarmee gelijk een aardig voordeel pakken. Dat die 3 tienden veel is/lijkt zegt eigenlijk vooral hoe dicht het veld op elkaar zit atm.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook de slag goed te pakken hebben zonder ruim 3 tienden boven het veld uit te steken
Als dat zo zou zijn hadden ze wel een fatsoenlijke coureur in de tweede RB gezet.quote:
Het is nog maar Q2 hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met McLaren.
Gas geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
pia duikt onder de 1.12
hoe doet ie dat toch?
Sainz wilden ze blijkbaar nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn hadden ze wel een fatsoenlijke coureur in de tweede RB gezet.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Kan me vergissen hoor, maar volgens mij regent het daar in de buurt.
Ver buiten Barcelonaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Kan me vergissen hoor, maar volgens mij regent het daar in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |