SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
Hier nog 3 visuals van het pand en de indeling van de appartementen uit aflevering 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als bonus:Goed dat je dit post!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
Hier nog 3 visuals van het pand en de indeling van de appartementen uit aflevering 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als bonus:Top! Weet je ook wie welke heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appartement 1: Maurits en Anoukquote:
Grote groep eigenlijk als je het zo op een rij zietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Appartement 1: Maurits en Anouk
Appartement 2: Wilfred en Edith
Appartement 3: Faisel en Chris
Appartement 4: Victor en Naomi
Appartement 5: Mark en Heidy
Appartement 6: Marit en Roelie
Appartement 7: Groepsproject
Hartstikke bedankt!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Appartement 1: Maurits en Anouk
Appartement 2: Wilfred en Edith
Appartement 3: Faisel en Chris
Appartement 4: Victor en Naomi
Appartement 5: Mark en Heidy
Appartement 6: Marit en Roelie
Appartement 7: Groepsproject
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Misschien ten overvloede, maar toch maar voor de zekerheid...![]()
Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.
Als die plaatjes van de woningen met plattegrond het eindresultaat zijn (van Funda oid) dan vind ik het niet fijn om dat hier te zien. Met een spoiler-alert kan zoiets hier wmb natuurlijk wel geplaatst worden.Er staat: uit aflevering 1 (postnr 5).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het even ook in het algemeen, kan geen kwaad om dat even te noemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er staat: uit aflevering 1 (postnr 5).
Ik snap niet wat je bedoelt…?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is het even ook in het algemeen, kan geen kwaad om dat even te noemen.
(omdat ik ze niet herkende, heb ik zo snel mogelijk doorgescrollt en niet alles gelezen)
Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.quote:
Eens liever geen spoilers in dit topic.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.
Dus informatie over alles buiten de afleveringen om, mocht iemand dat per ongeluk hier posten, wil ik nog niet weten, dat haalt de spanning wat weg. Ik wil gewoon graag in het moment blijven![]()
Dat wilde ik gewoon even delen voor het geval dat
Duidelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus informatie over alles buiten de afleveringen om, mocht iemand dat per ongeluk hier posten, wil ik nog niet weten, dat haalt de spanning wat weg. Ik wil gewoon graag in het moment blijven![]()
Dat wilde ik gewoon even delen voor het geval dat
Goed idee!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Aangezien we toch het weekend moeten doorkomen zonder ons Blok, zullen we dan de andere bewoners bespreken? Of misschien zijn er nog fans die Victor onder de microscoop willen leggen?
Same. Eigenlijk zou ik zelfs vooruit willen kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed idee!
Vind het echt stom dat er in het weekend geen blok is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind het echt stom dat er in het weekend geen blok is
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even om de tijd door te komen: wat Victor naar mijn idee eigenlijk doet:Ik denk dat ie zwaar is opgejut door Biglip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook omdat lippie het gesprek wat ze had met Marit nogal verdraaid overbrengt aan Victor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zwaar is opgejut door Biglip.
Een echte man kan makkelijk tegen zo'n Biglip op. Hij nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zwaar is opgejut door Biglip.
Biglip en hij houden allebei van plamuren in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Een echte man kan makkelijk tegen zo'n Biglip op. Hij niet
Vooral dit ook. Maar sowieso is Plastic Fantastic niet vies van de feiten verdraaien zodat het haar goed uitkomt en poeslief zijn in mensen hun gezicht en achter hun rug weer backstabben alsof het een lieve lust is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook omdat lippie het gesprek wat ze had met Marit nogal verdraaid overbrengt aan Victor.
Actual footage of Victor:quote:Waar ik me nogal aan erger aan Victor is de manier waarop hij nogal arrogant in de camera staat te grijnzen en zich al als de winnaar uitroept. Daarom was het ook wel lekker dat de 5000 naar de zusjes ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |