Ik vind de Zeehondjes echt zielig worden.... en dat bedoel ik echt oprecht goed... Laat ze lekker naar huis gaan, naar hun thuis-matrasje...quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Wat een vermoeiend steel die knabbel en babbel, goh er moesten dikkere leidingen in de vloer. Hoe dan?
Echt die zou ik wel een schop onder hun reet willen geven.
Vergeet 'macht' niet. Kijk maar hoe Miezerige Maurits ervan geniet dat hij de lekker stiekem de rechterhand is van Keizer Vicquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:10 schreef V. het volgende:
Wat worden sommige mensen naar als het over geld gaat.
Het is eigenlijk gewoon stelen ook he.... op kosten van het budget vh gezamenlijke appartement gaan brunchen...quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
Willen die twee nou een "koffietje" doen en brunchen van het budget. Het is werkoverleg
Nee, Ray zei (op het hofje) bij het bekendmaken van de uitslag dat de Victator en Marit dat die 2 over het budget gingen...zat nog in de terugblik.. 100%quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, volgens de opdracht zou de 18000 euro worden verdeeld door de groep.
weet je, ergens vind ik dat nog tot daar aan toe. Niet netjes, maar goed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon stelen ook he.... op kosten van het budget vh gezamenlijke appartement gaan brunchen...
Ja, het budget. Dat is wat anders dan diec18K beloning.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, Ray zei (op het hofje) bij het bekendmaken van de uitslag dat de Victator en Marit dat die 2 over het budget gingen...zat nog in de terugblik.. 100%
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb!!
HAHAHAHA, herkenbaar, heb daar ook een beetje last van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef V. het volgende:
Ik kan ook niet tegen dat nasale geluid van Mau.
Echt niet.
Natte handen op ballonnen-niet.
Nagels over een schoolbord-niet.
Lulletje rozenwater is gewoon blij dat hij mag meedoen met het soort mensen waar bij in de middelbare schooltijd graag had bij willen horen. Kijk maar naar de praatjes die hij had in de uitzending van maandag toen het ging over het verdelen van het geld voor de gezamenlijke opdracht en Anouk is geen haar beter. Maar ze hebben niet in de gaten dat als er iets mis gaat dat Victor en Naomi ze ook keihard onder de bus gooien.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vergeet 'macht' niet. Kijk maar hoe Miezerige Maurits ervan geniet dat hij de lekker stiekem de rechterhand is van Keizer Vic
Hahahaha...VT wonen erbij en googelquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk dat we heel erg onderschatten hoe zwaar werk de styling is. De juiste keuze maken voor de juiste tint wit of beige, het kiezen van het juiste wandpaneel en alles wat er nog bij komt kijken. Dat is veel zwaarder dat de echte verbouwingswerkzaamheden.
Ja op die manier... nee, klopt je hebt gelijk!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, het budget. Dat is wat anders dan diec18K beloning.
Dat! En dat eentonige.... in het begin vond ik dat nog wel grappig.... maar nu niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef V. het volgende:
Ik kan ook niet tegen dat nasale geluid van Mau.
Echt niet.
Natte handen op ballonnen-niet.
Nagels over een schoolbord-niet.
Helemaal waar!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Lulletje rozenwater is gewoon blij dat hij mag meedoen met het soort mensen waar bij in de middelbare schooltijd graag had bij willen horen. Kijk maar naar de praatjes die hij had in de uitzending van maandag toen het ging over het verdelen van het geld voor de gezamenlijke opdracht en Anouk is geen haar beter. Maar ze hebben niet in de gaten dat als er iets mis gaat dat Victor en Naomi ze ook keihard onder de bus gooien.
Zeker als je een amateur-styliste bent, zoals Naomi en Anouk. Maar voor een professionele styliste, zoals Roeli is het allemaal veel makkelijker en kost dat veel minder tijd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk dat we heel erg onderschatten hoe zwaar werk de styling is. De juiste keuze maken voor de juiste tint wit of beige, het kiezen van het juiste wandpaneel en alles wat er nog bij komt kijken. Dat is veel zwaarder dat de echte verbouwingswerkzaamheden.
Je hebt helemaal gelijk, het zat inderdaad ook in de terugblik. Echter dat ging over het budget, niet over de winst. Voor mij zijn dat twee verschillende dingen. Maar ik ben in mijn leven al vaker de mist ingegaan omdat ik dingen te letterlijk neem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, Ray zei (op het hofje) bij het bekendmaken van de uitslag dat de Victator en Marit dat die 2 over het budget gingen...zat nog in de terugblik.. 100%
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb!!
Lijkt me een spelfout: 'Haar geld'quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Anouk kijkt inmiddels vol adoratie naar Maurits. Haar held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |