Vind haar ook wel geschikt voor een rol in de nieuwe Trump-administration. Samen met de ander 3 leden van de Filthy Fourquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef V. het volgende:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaalt is hoe het hoort.
Geheid een PVV-er
En dat is logisch. Nu ze door hebben dat niemand de FF corrigeert, zoeken ze nog verder de grens op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
En de twee dames vinden hun stylisten rol ook erg belangrijk. We verdienen meer dan de rest
Dennis niks gezegd over dat iedereen mee moest doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik had gewoon niet meegedaan met het gezamenlijke appartement, want
1) je bent volledig afhankelijk van de grillen van NaoVic (ook qua beloning) en
2) het verdient ook weer niet zo veel en
3) het levert alleen maar onderling gezeik op, waar je nog 5 weken mee verder moet. En
4) hoe verder jouw eigen appartement af is, hoe hoger de verkoopwaarde is
Nee, Der Kaiser (Victor dus) zei zelfs aan het begin dat mensen mochten kiezen of ze meededen met het GA. "Even goeie vrienden"quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dennis niks gezegd over dat iedereen mee moest doen?
Met hún beige latte frappucino influencer home stijl, die natuurlijk door het hele project moet worden doorgevoerd, waar die foeilelijke spiegel in verwerkt moet worden, en waar de dames alleen maar lopen te mekkeren wat er gedaan moet worden, maar een poot uitsteken ho maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
En de twee dames vinden hun stylisten rol ook erg belangrijk. We verdienen meer dan de rest
Hahahaha der Kaiser hoe kom je er op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, Der Kaiser (Victor dus) zei zelfs aan het begin dat mensen mochten kiezen of ze meededen met het GA. "Even goeie vrienden"
Maar krijgt Roelie dan ook meer? We gaan het zien morgen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Met hún beige latte frappucino influencer home stijl, die natuurlijk door het hele project moet worden doorgevoerd, waar die foeilelijke spiegel in verwerkt moet worden, en waar de dames alleen maar lopen te mekkeren wat er gedaan moet worden, maar een poot uitsteken ho maar.
Schud ik zo uit mijn Mauwquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hahahaha der Kaiser hoe kom je er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 03-06-2025 22:04:04 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Nou... keihard... Ze had al haar twijfels, want ze zei al: we moeten even kijken hoe de anderen dat vinden. Snap wel dat ze die strijd in het hol van de leeuw niet ging voeren in haar eentje, terwijl ze weet dat ze niet lekker ligt bij het viertal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nu gaat Faisel ook nog stoken bij Marit. ]Had je maar bij dat overleg moeten zijn, Faisal!![]()
En Marit laat keihard haar eigen 'coalitie' vallen... Is dit nu de echte Marit?
Wel even naar de bakkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Met hún beige latte frappucino influencer home stijl, die natuurlijk door het hele project moet worden doorgevoerd, waar die foeilelijke spiegel in verwerkt moet worden, en waar de dames alleen maar lopen te mekkeren wat er gedaan moet worden, maar een poot uitsteken ho maar.
Ben bang dat Roelie gebulldozerd wordt door de vers opgespoten lippen van Kaiserin Naomi en Anouk zal er dienstmaagd trouw en rustig achter aanlopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar krijgt Roelie dan ook meer? We gaan het zien morgen!
En dan opzichtig 4 broodjes geven aan de Fiese Fier tijdens een groepsoverleg, terwijl de rest van de groep niks krijgt...quote:
Zoals ik het hoorde, zei ze meer zoiets van: "ja, je hebt gelijk, maar ja... dan moet je dat zelf maar in de groep gooien" Op zich begrijpelijk, alleen deed ze daarvoor in aanwezigheid van Vikkie wel alsof ze samen alles overlegde en besloten... dus achter de rug van Koning Aap is ineens anders. Ze had ook het gezamenlijke besluit kunnen verdedigen/ uitleggen. Nou ja dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:54 schreef V. het volgende:
[..]
Nou... keihard... Ze had al haar twijfels, want ze zei al: we moeten even kijken hoe de anderen dat vinden. Snap wel dat ze die strijd in het hol van de leeuw niet ging voeren in haar eentje, terwijl ze weet dat ze niet lekker ligt bij het viertal. En Faisel komt bij haar, en zij zegt dan: dat moet je met de anderen bespreken. Dat snap ik wel. Zij zit er ook maar een beetje je tussenin.
Gaat dat niet meer over mensen op een forum???quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat mensen die meededen aan een langlopend reality-programma na afloop een therapeut nodig hadden. Ik hoop het voor Naomi.
Nou ik kan idd. een therapeut gebruiken als der Kaiser en Naomi winnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gaat dat niet meer over mensen op een forum???![]()
(ik vraag het voor een vriend)
Ps. Naomi is niet meer te redden... Ze heeft trouwens ook zo'n kinder-toontje... moet je maar eens opletten...[/
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik kan idd. een therapeut gebruiken als der Kaiser en Naomi winnen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik kan idd. een therapeut gebruiken als der Kaiser en Naomi winnen.
Ja dat viel mij ook op. Maar dat moet Heidy toch opgevallen zijn, aangezien die Klussenaar iets anders tegen haar had verteld, lijkt me....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:59 schreef V. het volgende:
Oei, Fucktor doet een liegebeestje over de klusser van Heidy.
"Ja, hij kwam naar me toe of ik nog wat werk voor hem had"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |