Vond ik ook wel sportief, heeft ie toch wel wat zelfreflectie opgebouwd, Heidi zat nog wat te pruttelen. Die kan er niet zo goed tegen dat haar mannetje wordt aangevallen.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vond het trouwens wel sportief van Mark dat ie vrijdag gewoon zonder gezeik sorry zei toen ze stiekem op zondag hadden gewerkt.
Dat wordt ruzie. Miezerige Maurits wil een deel van de poet maar daar zal de rest (behalve de Vunzige Vier) het niet mee eens zijn!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb het trouwens nog even gecheckt, maar in het appje dat ze kregen, staat dus helemaal niet dat de voorman en de penningmeester automatisch meer geld krijgen van die 18.000 euro. Dat moet de groep eerst nog gezamenlijk beslissen. En al helemaal niet dat Maurits Bruinearmdieperin er iets van krijgt.
Dus Keizer Victor I en Miezerige Maurits kunnen zich wel rijk rekenen, maar dat hangt toch nog eerst van de groep af. Misschien valt het mee, maar toch.
[ afbeelding ]
De democratie zal regeren!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie. Miezerige Maurits wil een deel van de poet maar daar zal de rest (behalve de Vunzige Vier) het niet mee eens zijn!
Ik zat nog te denken..... zou het geen tactische truc van Anouk en Maurits geweest zijn om Victor te nomineren voor voorzitter? En dat 'Mau' tegelijkertijd doet alsof ie in Kamp NaoVic zit??quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik hoop toch de Mau & Anouk en Victor & Naomi een tegenslag te verduren kregen, het liefst door toedoen van iemand binnen hun eigen clubje. Kijken of ze dan nog hoog van de toren blazen.
Er is volgens Naomi geen democratie aangezien zij moet doen wat de meerderheid wil... Belachelijk!quote:
Dat was inderdaad in contrast met zijn gedrag van het begin.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vond het trouwens wel sportief van Mark dat ie vrijdag gewoon zonder gezeik sorry zei toen ze stiekem op zondag hadden gewerkt.
Hahaha, ja! Na vandaag al helemaal zin in om naar het Blok te kijken ipv allerlei keuvelprogramma's over de politiek in crisis. Bij welk koppel hoort welke partij, lijkt mij wel grappig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er is volgens Naomi geen democratie aangezien zij moet doen wat de meerderheid wil... Belachelijk!![]()
Er waren er toch een aantal die dachten dat er na het stemmen nog overleg zou zijn. Die begrijpen denk ik dan niet hoe stemmen werkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ja! Na vandaag al helemaal zin in om naar het Blok te kijken ipv allerlei keuvelprogramma's over de politiek in crisis. Bij welk koppel hoort welke partij, lijkt mij wel grappig.
V&N: PVV
A&M: VVD
H&M: NSC
C&F: PVV
W&E: PvdD
M&R: GL of VOLT
Vorig seizoen was er sprake van zich van te voren kandidaat stellen als voorman, in dat opzicht hadden ze wel een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren er toch een aantal die dachten dat er na het stemmen nog overleg zou zijn. Die begrijpen denk ik dan niet hoe stemmen werkt.
Was met een knipoog naar jou stemlijstje.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er sprake van zich van te voren kandidaat stellen als voorman, in dat opzicht hadden ze wel een beetje gelijk.
Hij heeft wel gelijk, viel me ook een beetje tegen dat niet meer mensen er iets van zeiden. En Marit vertelde ook dat Maurits zichzelf erin heeft gewurmd. Ze had dat wel degelijk in de gaten. Er was voor twee mensen een rol waar voor is gestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
En nu gaat Faisel ook nog stoken bij Marit. ]Had je maar bij dat overleg moeten zijn, Faisal!![]()
En Marit laat keihard haar eigen 'coalitie' vallen... Is dit nu de echte Marit?
Niemand begreep het dat Mauw Bruinarm de rechterhand werd, ook Wilfred begon erover tegen Edith toen in het hofje zaten. Alleen is iedereen bang voor Filthy Four, inclusief Marit die vriendjes speelt met Victorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, viel me ook een beetje tegen dat niet meer mensen er iets van zeiden. En Marit vertelde ook dat Maurits zichzelf erin heeft gewurmd. Ze had dat wel degelijk in de gaten. Er was voor twee mensen een rol waar voor is gestemd.
Filthy Fourquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niemand begreep het dat Mauw Bruinarm de rechterhand werd, ook Wilfred begon erover tegen Edith toen in het hofje zaten. Alleen is iedereen bang voor Filthy Four
En ook geblondeerd!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef V. het volgende:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaslt is hoe hrt hoort.
Geheid een PVV-er
Zei ik toch al.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef V. het volgende:
Mooi weer van Michelinface: meeste stemmen is dictatuur; mijn vent bepaslt is hoe hrt hoort.
Geheid een PVV-er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |