abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217813946
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
En ik vermoed trouwens dat die medewerkers niet eens werken bij dat filiaal, maar ingehuurd van de lokale toneelclub.
Die stukjes zijn lekker tenenkrommend ja :'). Maar de mensen voor wie die filmpjes gemaakt zijn hebben dat allemaal niet door en denken gewoon echt een handige tip te zien te krijgen _O- . Net als warp...
pi_217814130
Vorig jaar was het ook al heel duidelijk wie er zou winnen. Het is inderdaad niet veel aan zo. Jaaaaren geleden vond ik dit programma echt geweldig.

Het werkt ook niet mee dat ze niet hun eigen indeling hebben mogen maken. Dat hele monumentaal gebeuren vind ik geen reet aan ook eigenlijk.

Ik vind verder ook niemand echt leuk, die zusjes eerst wel maar die vind ik ook een beetje vals nu. Op zich hou ik daar wel van alleen ze zijn tegelijkertijd ook tere zieltjes en die combinatie vind ik niks. Ik snap ook niet dat je er al zo snel helemaal doorheen zit.

Die brilsmurfen vind ik ook heel irritant. Zo suffig. Geven het nu al op ook.

Die vader en zoon vond ik nog wel leuk maar ze maken er wel een puinhoop van. Maar misschien komt het dan aan het eind helemaal goed en gaan ze er met de winst vandoor? Nah who am I kidding?
  zondag 1 juni 2025 @ 08:52:00 #53
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217814690
Prutlip over 40 jaar

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2025 @ 10:43:20 #54
862 Arcee
Look closer
pi_217815797
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 01:53 schreef Cosima het volgende:
Het werkt ook niet mee dat ze niet hun eigen indeling hebben mogen maken. Dat hele monumentaal gebeuren vind ik geen reet aan ook eigenlijk.
Mee eens. Dat begon al met de flater dat W&E niet konden beginnen door dat gezemel over de kleur van de verf.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 1 juni 2025 @ 15:45:57 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217819582
Zullen we de volgende bewoner bespreken? Ik stel voor: Marit.
  zondag 1 juni 2025 @ 16:46:25 #56
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_217820775
Kan iemand me aan de hand van de nieuwe plattegronden even uitleggen hoe de mensen in de meest linkse appartement in hun appartement moeten komen (de zusjes dus en vader en zoon)?
Moeten die altijd achterom? Lijkt me ook onlogisch voor de post/bezoek later :?
En het lijkt dat er bij sommige appartementen een trapje zit in de keuken/woonkamer… of zie ik dat verkeerd?

En kunnen we aub ophouden met dat gegeil op Marit? Jezus, tis niet dat jullie voor t eerst een vrouw zien toch.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 1 juni 2025 @ 16:51:53 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217820866
Marit is niet voor een kleintje vervaard. Ze gaat door en door en door tot de tennisarm aan toe. Thuis heeft ze zo’n paal staan om te paaldansen… :|W Ze krijgt van alles gedaan met haar zoete-meisjes-stemmetje. In het begin dacht ik dat zij en Roelie lovers waren, ja, ze zaten steeds aan elkaar. Inmiddels is dat uit de wereld. Als ik zou kiezen voor de leukste Blok-bewoner maakt ze een goede kans!
pi_217820908
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef TaMieke het volgende:
Kan iemand me aan de hand van de nieuwe plattegronden even uitleggen hoe de mensen in de meest linkse appartement in hun appartement moeten komen (de zusjes dus en vader en zoon)?
Moeten die altijd achterom? Lijkt me ook onlogisch voor de post/bezoek later :?
En het lijkt dat er bij sommige appartementen een trapje zit in de keuken/woonkamer… of zie ik dat verkeerd?

En kunnen we aub ophouden met dat gegeil op Marit? Jezus, tis niet dat jullie voor t eerst een vrouw zien toch.
Na even flink loeren hoe en wat, volgens mij liggen appartement 3 en 6 in een apart aangebouwd gebouw. Kun je ook zien aan foto van de voorgevel, het meest rechtse gedeelte heeft een lichtere steen.

En je laatste opmerking.. :D
pi_217821014
Appartement 6 (van de zusjes) heeft duidelijk een deur naar een gang vanaf de getekende trap. Bij 3 is het lastiger, lijkt inderdaad alleen een achterom te hebben. Appartement 4, 5 en 6 (tweede verdieping) hebben allemaal een buiten terras met openslaande deuren.

[ Bericht 23% gewijzigd door Firuze60 op 01-06-2025 17:12:38 ]
pi_217821206
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Marit is niet voor een kleintje vervaard. Ze gaat door en door en door tot de tennisarm aan toe. Thuis heeft ze zo’n paal staan om te paaldansen… :|W Ze krijgt van alles gedaan met haar zoete-meisjes-stemmetje. In het begin dacht ik dat zij en Roelie lovers waren, ja, ze zaten steeds aan elkaar. Inmiddels is dat uit de wereld. Als ik zou kiezen voor de leukste Blok-bewoner maakt ze een goede kans!
Welnee, Chris heeft pas echt de gunfactor. :D
  zondag 1 juni 2025 @ 17:20:01 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217821256
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welnee, Chris heeft pas echt de gunfactor. :D
Maar Chris komt niet op voor zichzelf. Dat kost punten.
pi_217821297
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Liever Chris als collega dan Marit. Leuk kan ik haar niet noemen. Doorzetter en ambitieus wel.
pi_217821786
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 15:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Zullen we de volgende bewoner bespreken? Ik stel voor: Marit.
Tja, wat valt er te zeggen over mijn aanstaande echtgenote? :P

Het is inmiddels wel duidelijk dat opgeven voor haar geen optie is en zichzelf wellicht fysiek en mentaal voorbijloopt, met die breakdown en de ontstoken pees/tennisarm er nog bij. Enerzijds een lovenswaardige eigenschap, anderzijds kan dat haar de komende weken wellicht nog lelijk opbreken. Zeker met die bloeddorstige hyena's als Plastic Fantastic of Moffel en Piertje in de buurt bij wie ze haar credits steeds meer aan het verspelen is. En ik snap ook niet goed waarom ze als financial controller de budgettering niet goed op orde lijkt te hebben. Misschien heeft ze de heleboel flink onderschat en komt dat steeds meer naar boven.
Maar ze heeft in de afgelopen weken ook laten zien dat ze niet op d'r mondje gevallen is en ook echt wel probeert om een goede sfeer te behouden onderling, zoals met die borrel eerder deze week. Daarin denk ik niet dat er meer achter zit dan gewoon een beetje gezelligheid en saamhorigheid creëren.

Ik heb net wel de dinsdagaflevering even zitten terugkijken om te zien hoe het nu precies zat met dat kraan-incident. Marit belde naar die firma met de vraag of het mogelijk was of ze ook haar spullen naar boven konden takelen en hoe dat geregeld zou kunnen worden omdat het op de kosten van Moffel was geregeld. Wat ik eruit opmaak is dat de firma toen heeft gezegd van 'joh, we zijn er nu toch, dan takelen we jouw spullen ook even naar boven zonder extra kosten'. Marit zal dan waarschijnlijk gedacht hebben van: dat is een mooie meevaller, dan houd ik dat geld in m'n zak. Is dat opportunistisch? Ergens wel, want ze had ook even naar Moffel kunnen lopen en zeggen van 'hé, ik heb effe gebeld met die firma en die willen het gratis doen maar als jij daar niet akkoord mee bent regelen we het onderling', iets wat Moffel later ook aangeeft. En Plastic Fantastic dook er natuurlijk bovenop met haar feilloze gevoel voor drama.
Langs de andere kant vond ik dat gedoe over die wc die niet is aangesloten minder haar schuld. Misschien deed ze zich in de situatie iets naïever voor dan ze is, maar ik blijf erbij dat het óók de taak van Ray is om zulke zaken te checken in het proces en zeker vooraf aan de oplevering.

quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef TaMieke het volgende:
Helaas, deze zolderkamerautist heeft nog nooit een vrouw in het echt gezien :+ [/sarcasm]

Joh, het is gewoon een overdrijving. Marit valt mij zeker in positieve zin op maar ik maak mij zeker geen illusies wat dat betreft hoor _O- Het is voor mij een vorm van luchtigheid in het becommentariëren van al het ellendige leed in een Blok-week, als een soort tegenkleur in vergelijk met al het gitzwarte gezeik en gedoe wat er zich verder afspeelt. Meer niet.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217821847
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Chris zou inderdaad iets meer op zijn strepen mogen gaan staan, want Faisel roept en droomt veel maar het is niet dat er veel uit zijn handen komt :') Maar goed, bij dit duo vraag ik me ook enigszins af wie van de twee aanjager is geweest voor de deelname en waarom Chris überhaupt heeft ingestemd. Maar bij het zien en horen van zijn broer en zus deze week denk ik niet dat die twee wel snel tegengas geven op de fratsen van papa :X
  zondag 1 juni 2025 @ 18:10:53 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217821949
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Chris zou inderdaad iets meer op zijn strepen mogen gaan staan, want Faisel roept en droomt veel maar het is niet dat er veel uit zijn handen komt :') Maar goed, bij dit duo vraag ik me ook enigszins af wie van de twee aanjager is geweest voor de deelname en waarom Chris überhaupt heeft ingestemd. Maar bij het zien en horen van zijn broer en zus deze week denk ik niet dat die twee wel snel tegengas geven op de fratsen van papa :X
Faisal is een chaoot. Overal ligt troep. En waar is die spiegel gebleven?
pi_217822242
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Faisal is een chaoot. Overal ligt troep.
Tja, hij heeft natuurlijk geen tijd om op te ruimen met al die ritjes naar Almere :') En hij is in het dagelijks leven eigen baas, dus er zal niemand boven hem zijn die hem in het gareel houdt. En helaas is Chris daar nog niet mans genoeg voor.

quote:
En waar is die spiegel gebleven?
Teruggebracht naar Almere? _O-
pi_217823631
Faisel is tussendoor ook gewoon ergens anders aan het klussen, in "Almere".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2025 @ 20:26:03 #68
862 Arcee
Look closer
pi_217823728
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef __Fokker__ het volgende:
Faisel is tussendoor ook gewoon ergens anders aan het klussen, in "Almere".
Haha, dat zou goed kunnen inderdaad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217826837
Dat je de grote uitgaven doet bij een bekende, in "Almere", dat is nog wel te begrijpen. Dat kan je serieus geld schelen. Maar om voor elke flut boor heen en weer te gaan rijden is echt krankzinnig.

Dat busje van hem is ook ineens verdwenen trouwens? Hele week niet meer gezien.
  maandag 2 juni 2025 @ 20:39:05 #70
136 V.
pi_217832168
:W
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217832213
Sinds wanneer maken wespen honing?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 2 juni 2025 @ 20:47:27 #72
136 V.
pi_217832254
Wespen, jeweetwel, bekend van de honing... |:( |:( |:(
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217832317
Wespennest, en slangenkuil.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217832327
Victor had even bekend moeten maken dat hij geen voorman wilde zijn, logisch dat de meeste hem kiezen
pi_217832336
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2025 20:43 schreef Soury het volgende:
Sinds wanneer maken wespen honing?
Op Curaçao werkt alles anders.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')