quote:
Tja, wat valt er te zeggen over mijn aanstaande echtgenote?

Het is inmiddels wel duidelijk dat opgeven voor haar geen optie is en zichzelf wellicht fysiek en mentaal voorbijloopt, met die breakdown en de ontstoken pees/tennisarm er nog bij. Enerzijds een lovenswaardige eigenschap, anderzijds kan dat haar de komende weken wellicht nog lelijk opbreken. Zeker met die bloeddorstige hyena's als Plastic Fantastic of Moffel en Piertje in de buurt bij wie ze haar credits steeds meer aan het verspelen is. En ik snap ook niet goed waarom ze als financial controller de budgettering niet goed op orde lijkt te hebben. Misschien heeft ze de heleboel flink onderschat en komt dat steeds meer naar boven.
Maar ze heeft in de afgelopen weken ook laten zien dat ze niet op d'r mondje gevallen is en ook echt wel probeert om een goede sfeer te behouden onderling, zoals met die borrel eerder deze week. Daarin denk ik niet dat er meer achter zit dan gewoon een beetje gezelligheid en saamhorigheid creëren.
Ik heb net wel de dinsdagaflevering even zitten terugkijken om te zien hoe het nu precies zat met dat kraan-incident. Marit belde naar die firma met de vraag of het mogelijk was of ze ook haar spullen naar boven konden takelen en hoe dat geregeld zou kunnen worden omdat het op de kosten van Moffel was geregeld. Wat ik eruit opmaak is dat de firma toen heeft gezegd van 'joh, we zijn er nu toch, dan takelen we jouw spullen ook even naar boven zonder extra kosten'. Marit zal dan waarschijnlijk gedacht hebben van: dat is een mooie meevaller, dan houd ik dat geld in m'n zak. Is dat opportunistisch? Ergens wel, want ze had ook even naar Moffel kunnen lopen en zeggen van 'hé, ik heb effe gebeld met die firma en die willen het gratis doen maar als jij daar niet akkoord mee bent regelen we het onderling', iets wat Moffel later ook aangeeft. En Plastic Fantastic dook er natuurlijk bovenop met haar feilloze gevoel voor drama.
Langs de andere kant vond ik dat gedoe over die wc die niet is aangesloten minder haar schuld. Misschien deed ze zich in de situatie iets naïever voor dan ze is, maar ik blijf erbij dat het óók de taak van Ray is om zulke zaken te checken in het proces en zeker vooraf aan de oplevering.
quote:
Op zondag 1 juni 2025 16:46 schreef TaMieke het volgende:En kunnen we aub ophouden met dat gegeil op Marit? Jezus, tis niet dat jullie voor t eerst een vrouw zien toch.
Helaas, deze zolderkamerautist heeft nog nooit een vrouw in het echt gezien

[/sarcasm]
Joh, het is gewoon een overdrijving. Marit valt mij zeker in positieve zin op maar ik maak mij zeker geen illusies wat dat betreft hoor

Het is voor mij een vorm van luchtigheid in het becommentariëren van al het ellendige leed in een Blok-week, als een soort tegenkleur in vergelijk met al het gitzwarte gezeik en gedoe wat er zich verder afspeelt. Meer niet.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:Kelder! Wat doe jij nou hier? :D