quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Biglip en hij houden allebei van plamuren in ieder geval.
Zijn hele voorkomen in zekere zin wel tbhquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:18 schreef V. het volgende:
Victors doen en laten schreeuwt #smalldickenergy
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kun je dat gezicht van Mark nog ergens opplakken? Waar zijn haar op half elf zit.
@Boca_Ratonquote:Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oke, eh het hoofd van Mark op een teletubbie.
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:19 schreef __Fokker__ het volgende:
Zoals ik eerder zei, hoe gaan ze niet winnen?
Doet me onwillekeurig denken aan de Teringtubbies van Bart de Graaffquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
@:Boca_Raton
Ik krijg hem helaas niet heel veel beter dan dit....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
@:Boca_Raton
Ik krijg hem helaas niet heel veel beter dan dit....
[ afbeelding ]
Mee eens, hoor, toch krijg ik het vermoeden dat ze wel haast MOETEN winnen, ze hebben het mooiste appartement qua ligging, licht, ruimte en in aanschafprijs. Ook hoe het kwalitatief afgewerkt wordt, ze lopen enorm uit op de rest.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.
Badkamer is ook mooi, maar de dubbele douche is onpraktisch/onhandig geplaatst en had beter gewoon 1 douche kunnen zijn. Zo zijn er misschien nog andere punten waar kopers op kunnen afknappen.
Je gaat toch niet een verschrikkelijke spoilerpolizei uithangen, he? Ik kan zelf nooit rechtstreeks kijken, maar lees meestal wel mee tijdens de uitzending, beetje voorpret is al leuk, het is nondedju geen detective ofso toch? Kan er een middenweg gevonden worden? Als ik er achter kom dat de boel al op Funda staat het gewoon in een spoiler zet? Eigen risico dan voor diegene die de spoiler leest.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.
Dus informatie over alles buiten de afleveringen om, mocht iemand dat per ongeluk hier posten, wil ik nog niet weten, dat haalt de spanning wat weg. Ik wil gewoon graag in het moment blijven![]()
Dat wilde ik gewoon even delen voor het geval dat
Om hier even op in te haken: dit was ook een punt van juryleden Dikke Deur en Mini Muts. Maar ergens heb ik het idee dat de duo's dit seizoen de jurymomenten in de appartementen niet te zien krijgen, wat bijvoorbeeld vorig seizoen nog wel het geval was.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.
Badkamer is ook mooi, maar de dubbele douche is onpraktisch/onhandig geplaatst en had beter gewoon 1 douche kunnen zijn. Zo zijn er misschien nog andere punten waar kopers op kunnen afknappen.
Nou precies, liet even mijn broer (de bouwkundig ingenieur met twee linkerhanden) vanavond een uitzending zien, hij snapte werkelijk niet wat ik keek, wat is dit? Getteter en gezeik en je ziet niks. Enfin, niet enthousiast gekregen dus. Ik probeerde nog uit te leggen, dat wij als kijkers proberen de rest, die we niet te zien krijgen, in te vullen en dat delen op een forum en dat DAT de lol voor mij van het programma is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken: dit was ook een punt van juryleden Dikke Deur en Mini Muts. Maar ergens heb ik het idee dat de duo's dit seizoen de jurymomenten in de appartementen niet te zien krijgen, wat bijvoorbeeld vorig seizoen nog wel het geval was.
Eigenlijk zit dit seizoen heel vreemd in elkaar qua formatonderdelen en montage
Ik heb alle afleveringen gezien en bovenstaande zou wat mij betreft een perfecte samenvatting daar van zijn.quote:
Ja sorry, kijk hier toch liever naar dan een youtube instructie flimpje van een gesponsord vloertje leggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en bovenstaande zou wat mij betreft een perfecte samenvatting daar van zijn.
Relaxquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een verschrikkelijke spoilerpolizei uithangen, he? Ik kan zelf nooit rechtstreeks kijken, maar lees meestal wel mee tijdens de uitzending, beetje voorpret is al leuk, het is nondedju geen detective ofso toch? Kan er een middenweg gevonden worden? Als ik er achter kom dat de boel al op Funda staat het gewoon in een spoiler zet? Eigen risico dan voor diegene die de spoiler leest.
Gelukkig dan maar!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
RelaxDat verzoek deed ik hierboven al
Je kent me nou toch wel een beetje? na 5 weken hier postenquote:
Die tenenkrommende bezoekjes aan de Praxis ook waarbij zo'n medewerker hen helpt met de woordenschat alsof hij/zij tegen een kind van 6 praatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja sorry, kijk hier toch liever naar dan een youtube instructie flimpje van een gesponsord vloertje leggen.
Ik moet daar altijd wel om lachen, heerlijk cringequote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die tenenkrommende bezoekjes aan de Praxis ook waarbij zo'n medewerker hen helpt met de woordenschat alsof hij/zij tegen een kind van 6 praat
En dan moeten de bezoekjes aan de Jysk nog komen, want die zijn ook sponsor dit seizoen
HAHAHA, arme medewerkers denk ik dan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd wel om lachen, heerlijk cringe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |