abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:18:08 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217810367
Victors doen en laten schreeuwt #smalldickenergy
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:20:43 #27
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217810384
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Biglip en hij houden allebei van plamuren in ieder geval.
_O- ^O^
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217810417
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:18 schreef V. het volgende:
Victors doen en laten schreeuwt #smalldickenergy
Zijn hele voorkomen in zekere zin wel tbh :@
Ja sorry, ik heb gewoon niks met van die opgeblazen sportschooltypes.

Daarom vond ik het in de eerste weken best verrassend dat hij en Plastic Fantastic best sportief waren binnen de groep. Maar van zodra zij de leiding niet kunnen nemen, niet de gehoopte schouderklopjes krijgen of een situatie niet voldoet aan de door hun gestelde verwachtingen speelt hun Calimero-complex op en wordt het een stel ordinair schreeuwende mierenneukers om de situatie toch naar hun hand te kunnen zetten.
Wat dat betreft is het niet gek dat ze zulke dikke maatjes zijn met Meeloper en Aanhangsel, want hun Calimero-complex kent ook geen grenzen (bleek gisteren maar weer in hun teleurgestelde reactie op het verlies van de oplevering).
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:28:36 #29
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217810441
De eerste weken was er nog geen strijd gaande.
Nu is het volle bak ikkeikkeikke voor Suckface en Popeye..
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217810515
Klopt, maar kijk bijvoorbeeld naar vorige week toen SuperStuuc en Plastic Fantastic de slaapkamer-oplevering hadden gewonnen. Toen was meneertje nog helemaal vrolijk, gaf anderen nog gerust advies en was het lenen van spullen nog geen (groot) probleem.
Marit en Roelie winnen de badkamer-oplevering en meneer gaat ineens helemaal los van "ze hebbe vijf rugge gewonne dus dan kenne ze zelf wel een koffiezetapparaat/boormachine/rolmaat kopuh!!!" In het geval van het koffieapparaat wil ik hem gerust nog gelijk geven, maar wat betreft die andere twee producten is het volgens mij zo dat productie voor ieder duo een sloot aan gereedschappen etc. heeft gegeven. Daarin zit geen verschil tussen de rolmaat van duo 1 of duo 2 dus vind ik die vorm van territoriumafbakening wat overtrokken.

Wel heerlijk hoeveel verschillende bijnamen we al hebben voor dat duo :D _O-
pi_217811737
Zoals ik eerder zei, hoe gaan ze niet winnen? Zelfs de styling doen ze goed, en de vorige aflevering was 50/50 en hadden ze misschien ook wel moeten winnen, dan hadden ze al 3x gewonnen? Word wel saai als je op maandag de uitslag van vrijdag al weet. Ik ben benieuwd wat ze er gaan op verzinnen. Misschien dat ze op het einde heel veel pech hebben met de verkoop.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 22:02:06 #32
124676 RobertoCarlos
pi_217812457
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kun je dat gezicht van Mark nog ergens opplakken? Waar zijn haar op half elf zit.
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oke, eh het hoofd van Mark op een teletubbie.
@Boca_Raton
Ik krijg hem helaas niet heel veel beter dan dit....

pi_217812557
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 21:19 schreef __Fokker__ het volgende:
Zoals ik eerder zei, hoe gaan ze niet winnen?
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.
Badkamer is ook mooi, maar de dubbele douche is onpraktisch/onhandig geplaatst en had beter gewoon 1 douche kunnen zijn. Zo zijn er misschien nog andere punten waar kopers op kunnen afknappen.
pi_217812584
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[..]
@:Boca_Raton

[ afbeelding ]
Doet me onwillekeurig denken aan de Teringtubbies van Bart de Graaff _O- _O- _O-
pi_217812677
Ben even een dagje weg en er is alweer een nieuw topic! Leuk nagenieten in dit blokloze weekend zo! Tja, welke deelnemer zal ik eens bespreken.

Chris is mijn favorietje, net zoals Marit die van PeterKelder is. Eenmaal uit zijn nest gerold werkt hij zich drie keer in de rondte en is ook niet te beroerd om even anderen te helpen. Hij tolereert zijn dominante klunskletspa.

En och ja, toch ook wel een zwak voor Knabbel en Babbel, of Dubbelbril en Petjeop (als we het dan toch over bijnamen hebben, haha). Die zien in mijn ogen toch wel de waarde van zo'n oud pand.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 22:24:51 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217812749
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
[..]
@:Boca_Raton

[ afbeelding ]
_O-

Dank je!
pi_217812827
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef BragilLarabla het volgende:

[..]
Misschien willen potentiële kopers van een monumentaal pand niet perse terecht komen in een "VT-Wonen, Lente-Special, pagina 14"-woning. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon projectie van mijn kant kunnen zijn.
Badkamer is ook mooi, maar de dubbele douche is onpraktisch/onhandig geplaatst en had beter gewoon 1 douche kunnen zijn. Zo zijn er misschien nog andere punten waar kopers op kunnen afknappen.
Mee eens, hoor, toch krijg ik het vermoeden dat ze wel haast MOETEN winnen, ze hebben het mooiste appartement qua ligging, licht, ruimte en in aanschafprijs. Ook hoe het kwalitatief afgewerkt wordt, ze lopen enorm uit op de rest.
pi_217812968
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik wil nog niet weten wat er op dit moment in het echt met de appartementen en met de deelnemers van Het Blok gebeurt. Ik vind het echt fijn om nog in het moment van de serie en de gebeurtenissen van de afleveringen te blijven.
Dus informatie over alles buiten de afleveringen om, mocht iemand dat per ongeluk hier posten, wil ik nog niet weten, dat haalt de spanning wat weg. Ik wil gewoon graag in het moment blijven :D

Dat wilde ik gewoon even delen voor het geval dat :s)
Je gaat toch niet een verschrikkelijke spoilerpolizei uithangen, he? Ik kan zelf nooit rechtstreeks kijken, maar lees meestal wel mee tijdens de uitzending, beetje voorpret is al leuk, het is nondedju geen detective ofso toch? Kan er een middenweg gevonden worden? Als ik er achter kom dat de boel al op Funda staat het gewoon in een spoiler zet? Eigen risico dan voor diegene die de spoiler leest.
pi_217813374
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef BragilLarabla het volgende:

[..]
Om hier even op in te haken: dit was ook een punt van juryleden Dikke Deur en Mini Muts. Maar ergens heb ik het idee dat de duo's dit seizoen de jurymomenten in de appartementen niet te zien krijgen, wat bijvoorbeeld vorig seizoen nog wel het geval was.

Eigenlijk zit dit seizoen heel vreemd in elkaar qua formatonderdelen en montage _O-
pi_217813481
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Om hier even op in te haken: dit was ook een punt van juryleden Dikke Deur en Mini Muts. Maar ergens heb ik het idee dat de duo's dit seizoen de jurymomenten in de appartementen niet te zien krijgen, wat bijvoorbeeld vorig seizoen nog wel het geval was.

Eigenlijk zit dit seizoen heel vreemd in elkaar qua formatonderdelen en montage _O-
Nou precies, liet even mijn broer (de bouwkundig ingenieur met twee linkerhanden) vanavond een uitzending zien, hij snapte werkelijk niet wat ik keek, wat is dit? Getteter en gezeik en je ziet niks. Enfin, niet enthousiast gekregen dus. Ik probeerde nog uit te leggen, dat wij als kijkers proberen de rest, die we niet te zien krijgen, in te vullen en dat delen op een forum en dat DAT de lol voor mij van het programma is.

Hij snapte er geen bal van. :D
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 mei 2025 @ 23:18:21 #41
862 Arcee
Look closer
pi_217813544
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
Getteter en gezeik en je ziet niks
Ik heb alle afleveringen gezien en bovenstaande zou wat mij betreft een perfecte samenvatting daar van zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217813602
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:18 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en bovenstaande zou wat mij betreft een perfecte samenvatting daar van zijn.
Ja sorry, kijk hier toch liever naar dan een youtube instructie flimpje van een gesponsord vloertje leggen.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:28:36 #43
124676 RobertoCarlos
pi_217813621
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je gaat toch niet een verschrikkelijke spoilerpolizei uithangen, he? Ik kan zelf nooit rechtstreeks kijken, maar lees meestal wel mee tijdens de uitzending, beetje voorpret is al leuk, het is nondedju geen detective ofso toch? Kan er een middenweg gevonden worden? Als ik er achter kom dat de boel al op Funda staat het gewoon in een spoiler zet? Eigen risico dan voor diegene die de spoiler leest.
Relax :) Dat verzoek deed ik hierboven al
pi_217813636
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Relax :) Dat verzoek deed ik hierboven al
Gelukkig dan maar! :*
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:32:41 #45
124676 RobertoCarlos
pi_217813646
Hier trouwens ook #TeamChris *O*
Ik keek, voor research-purposes :7 , nog even een stukje van een aflevering uit week 1 terug en Chris wilde eigenlijk totaal niet het donkere appartement 1, want te weinig licht. Maar zijn KletsKousPa dramde flink door, dus deed ie het toch maar...
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:33:58 #46
124676 RobertoCarlos
pi_217813653
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gelukkig dan maar! :*
Je kent me nou toch wel een beetje? na 5 weken hier posten :s)

We zijn trouwens precies op de helft op dit moment! *O*
pi_217813655
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja sorry, kijk hier toch liever naar dan een youtube instructie flimpje van een gesponsord vloertje leggen.
Die tenenkrommende bezoekjes aan de Praxis ook waarbij zo'n medewerker hen helpt met de woordenschat alsof hij/zij tegen een kind van 6 praat _O-

En dan moeten de bezoekjes aan de Jysk nog komen, want die zijn ook sponsor dit seizoen :s)
  zaterdag 31 mei 2025 @ 23:36:12 #48
124676 RobertoCarlos
pi_217813664
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Die tenenkrommende bezoekjes aan de Praxis ook waarbij zo'n medewerker hen helpt met de woordenschat alsof hij/zij tegen een kind van 6 praat _O-

En dan moeten de bezoekjes aan de Jysk nog komen, want die zijn ook sponsor dit seizoen :s)
Ik moet daar altijd wel om lachen, heerlijk cringe :Y
pi_217813706
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik moet daar altijd wel om lachen, heerlijk cringe :Y
HAHAHA, arme medewerkers denk ik dan.
pi_217813733
En ik vermoed trouwens dat die medewerkers niet eens werken bij dat filiaal, maar ingehuurd van de lokale toneelclub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')