Ben er niet zo bij, er is hier van alles aan de hand waar mijn hoofd mee bezig is.quote:
Hariboquote:
Ja, ik neem aan als menigeen dit had geweten er geen zak meer in de schappen had gelegenquote:
Was ook maar bij een paar zakken toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan als menigeen dit had geweten er geen zak meer in de schappen had gelegen
Hoef het allebei nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan als menigeen dit had geweten er geen zak meer in de schappen had gelegen
Ik heb idd ergens gelezen dat er ook een groep was die daar op zoek naar warenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb idd ergens gelezen dat er ook een groep was die daar op zoek naar waren
Ik blow eigenlijk al een hele tijd niet meerquote:
Nooit gedaan ook geen andere drugsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk al een hele tijd niet meer![]()
Wel te lang gedaan
Ik neem aan dat voor ze het bekend maakte de zakken al wel uit de schappen warenquote:
Ik denk het wel maar ik moest wel lachen toen ik het lasquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat voor ze het bekend maakte de zakken al wel uit de schappen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |