Welke foto?quote:
Denk stiekem zomaar stil in mijn hoofd hé dat ze Roos heetquote:
Die aan 't begin van dit topic gepost werd.quote:
Zijnquote:
O dat zou kunnenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk stiekem zomaar stil in mijn hoofd hé dat ze Roos heet
Head and shoulders reclame Ik wist niet dat je roos hadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat geen users toch? Neem aan dat men die hier niet gaat postenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die aan 't begin van dit topic gepost werd.
Dat is echt een van de meest kutte reclames van 't jaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Head and shoulders reclame Ik wist niet dat je roos had
Er zijn helemaal geen leuke reclames meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is echt een van de meest kutte reclames van 't jaar.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is gewoon een random foto van internet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat geen users toch? Neem aan dat men die hier niet gaat posten
Ik snap hem alquote:
Nee er is niks meer zo als de reclames van Fruit Joy van vroeger en Hariboquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen leuke reclames meer
Ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is gewoon een random foto van internet.
cannabisquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee er is niks meer zo als de reclames van Fruit Joy van vroeger en Haribo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |