Ja opzich wel, alhoewel ik nu lekker binnen zitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ook lekker
Van het mooie weer aan het genieten?
Ja ik nu ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja opzich wel, alhoewel ik nu lekker binnen zit
Heerlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik nu ook
Maar drstraks lekker buiten geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
Ik krijg net live beelden door uit TilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt, bedankt. Ik bedank kdaalder, het vliegend spaghettimonster, etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het geweldig gedaan deze maand, hulde aan BolkHomijn
Emotioneel moment welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt, bedankt. Ik bedank kdaalder, het vliegend spaghettimonster, etc.
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:44 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, klaar met behangen en zojuist een spareribschotel achter de kiezen. Lekker met de benen omhoog in de tuin
Ik had de spareribs opgegeten en de schotel laten staanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:44 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, klaar met behangen en zojuist een spareribschotel achter de kiezen. Lekker met de benen omhoog in de tuin
Nee was het ook niet. Ze hadden er ook goed veel friet bij gedaan, heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |