Niet zo zeuren en gewoon blij zijn dat UAE hier klop krijgt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou Yates echt een vreselijke winnaar vinden, wil ik toch maar alvast even gezegd hebben. Beetje flashbacks naar Hindley een paar jaar geleden.
Yates is volstrekt onzichtbaar geweest. Met uitzondering van vandaag dan, uiteraard. Spookwinnaar.quote:
Ja preciesquote:
Op UAE shirtje na wel jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Del Toro zou toch een toffe winnaar zijn?
Of juist Carapaz. Del Toro heeft laten zien een stuk beter bochten te kunnen nemen. Maar ja, één keer te veel risico en ... nou ja, hij is dan wél lekker snel beneden.quote:
Liever een onzichtbare winnaar met één monsterlijke uithaal dan UAE-aids, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Yates is volstrekt onzichtbaar geweest. Met uitzondering van vandaag dan, uiteraard. Spookwinnaar.
was tactisch om toro de kop op te dwingenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Richie kan niet sturen dat is ook wel weer pijnlijk
Die ligt zo in het gras.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als een dollle stier naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |