Precies.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, eerst maar eens met bronnen voor je gelul komen. Tot nu toe ruikt het naar een boel stront.
Integendeel. Palestina interesseert je enkel vanwege theologie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, denk je dat ik zin heb in theologische discussies? Mijn interesses liggen op een heel ander vlak
Hoe kan je jezelf nou als moslim profileren en geen zin hebben in een theologische discussie? Ben je bang dat het je je geloof kost? Zo komen we nooit verder.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, denk je dat ik zin heb in theologische discussies? Mijn interesses liggen op een heel ander vlak
Neuh, het is niet ondenkbaar, maar er is compleet geen bewijs voor. Helemaal nada, noppes. Het blijkt gewoon uit niets.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.
In een klimaat vergeven van pro-Palestina gejank, rijkelijk over ons uitgestort door academia, politiek en media, is het inderdaad volstrekt ondenkbaar dat de helden, sorry, relschoppers die voor vier miljoen euro schade aan een uni hebben toebedeeld, met een wat mildere, sorry, 'juridische' blik, worden bejegend.
Het leukste vind ik nog dat je steeds probeert de vermoorde onschuld uit te hangen.
Je weet dat de media op je hand is. Dat weet je donders goed, en bevalt je ook.
Dan is het natuurlijk best kut als iemand zegt dat die discipelen van het Grote Gelijk vooral carte blanche krijgen omdat hun 'strijd' nu eenmaal hip, trendy, woke en ummahproof is, en dat inderdaad zoals een andere user hier aangeeft, een roedel skinheads met Nederlandse vlaggen een uni overhoop had gehaald de reactie IETSJE anders was geweest.
Ik snap je. Je maakt gebruik van het systeem.
Nee, alleen als je ziende blind bent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, het is niet ondenkbaar, maar er is compleet geen bewijs voor. Helemaal nada, noppes. Het blijkt gewoon uit niets.
Verder heb ik er helemaal niets aan om 'gebruik te maken van het systeem', aangezien ik ook bij dit soort gevallen zelf mee moet betalen aan de schade via de grote pot. Ik haal er geen voordeel uit. Alleen nadeel - zeker ook als het gaat om imagoschade.
Dus misschien iets minder lullen in grootheden en algemeenheden.
4 miljoen op laten we zeggen 10 miljoen belastingbetalers. Dat kost je 40 cent. Denk niet dat je daar wakker van ligt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, het is niet ondenkbaar, maar er is compleet geen bewijs voor. Helemaal nada, noppes. Het blijkt gewoon uit niets.
Verder heb ik er helemaal niets aan om 'gebruik te maken van het systeem', aangezien ik ook bij dit soort gevallen zelf mee moet betalen aan de schade via de grote pot. Ik haal er geen voordeel uit. Alleen nadeel - zeker ook als het gaat om imagoschade.
Dus misschien iets minder lullen in grootheden en algemeenheden.
Ik weet niet welk beeld je hebt bij moslims, maar dat geloof een inherent onderdeel is van je, betekent niet dat je het er continu uiterst diepgravend over moet hebben hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf nou als moslim profileren en geen zin hebben in een theologische discussie? Ben je bang dat het je je geloof kost? Zo komen we nooit verder.
Ik ben en blijf een Nederlander.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
4 miljoen op laten we zeggen 10 miljoen belastingbetalers. Dat kost je 40 cent. Denk niet dat je daar wakker van ligt.
Daar staat tegenover dat Israël met een fluwelen handschoen wordt behandeld door onze regering. Mooi in balans.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, alleen als je ziende blind bent.
Morgen in de NRC of het AD of Nu.nl of Joop: "Israëlier haalt adem. Teken van Westers imperialisme". Een journalistiek onderzoek naar hoe zuurstof kolonialistisch en Eurocentrisch is.
Al die oliestaten ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat Israël met een fluwelen handschoen wordt behandeld door onze regering. Mooi in balans.
Deze houding laat precies zien waarom we zoveel problemen hebben met de Islam. Laat dit precies zijn wat eeuwenlang nodig was met het Christendom voordat dat een beetje beteugeld was en nog komt er af en toe wat achterlijke zooi uit die laatste bastionnen van ze.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beeld je hebt bij moslims, maar dat geloof een inherent onderdeel is van je, betekent niet dat je het er continu uiterst diepgravend over moet hebben hoor.
Zeker, ranzige kutstaten. Geen haar beter.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al die oliestaten ook.
Daar nog commentaar op?
Ja, zo hebben veel Nederlanders vreemde obsessies.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, die obsessie met dit conflict.
Wanneer gaan we daar de straat voor op?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, ranzige kutstaten. Geen haar beter.
Heeft vrij weinig met de Islam van doen, er zijn genoeg fanatiekelingen die graag de discussie aangaan hoor. Die kan je overal op internet opzoeken. Beetje rare opmerking van je.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Deze houding laat precies zien waarom we zoveel problemen hebben met de Islam. Laat dit precies zijn wat eeuwenlang nodig was met het Christendom voordat dat een beetje beteugeld was en nog komt er af en toe wat achterlijke zooi uit die laatste bastionnen van ze.
Klopt. Heb ik met de Amerikaanse Burgeroorlog. Kost de staat geen 4 miljoen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zo hebben veel Nederlanders vreemde obsessies.
Wanneer het ook daar uit de klauwen loopt. Helaas hebben ze nogal wat influencers in dienst om te doen alsof het allemaal pracht en praal is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daar de straat voor op?
IS het niet zo dat de islamieten relatief oververtegenwoordigd zijn in de lijst van fanatiekelingen? Net als in de lijst van werkeloosheid, criminaliteit, achterstandbuurten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met de Islam van doen, er zijn genoeg fanatiekelingen die graag de discussie aangaan hoor. Die kan je overal op internet opzoeken. Beetje rare opmerking van je.
Ik heb nog nooit een discussie gezien waarin niet werd gedreigd, de verbinding werd verbroken, de ander kon uitpraten of het niet anderszins ontspoorde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met de Islam van doen, er zijn genoeg fanatiekelingen die graag de discussie aangaan hoor. Die kan je overal op internet opzoeken. Beetje rare opmerking van je.
Dat scheelt. Naast Palestina heb ik ook een Marokko-obsessie. Kost de staat ook geen 4 miljoen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik met de Amerikaanse Burgeroorlog. Kost de staat geen 4 miljoen.
Ah... vrouwen- en homo-onderdrukking, slavernij, kindhuwelijken, polygamie...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wanneer het ook daar uit de klauwen loopt. Helaas hebben ze nogal wat influencers in dienst om te doen alsof het allemaal pracht en praal is.
Ja, dat is wel heel treurig dan. Tegelijkertijd misschien ook niet heel gek, zie je denk ik wel vaker bij fanatiekelingen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een discussie gezien waarin niet werd gedreigd, de verbinding werd verbroken, de ander kon uitpraten of het niet anderszins ontspoorde.
Ja, in die zin dat er (zoals in Palestina of Darfur nu) zoveel duizenden mensen sterven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah... vrouwen- en homo-onderdrukking, slavernij, kindhuwelijken, polygamie...
Het moet alleen nog uit de klauwen lopen.
Moslims bedoel je? Dat is zo ja. De meeste moslims komen ook uit achterstandsgebieden in land van herkomst. Gelukkig worden er fikse inhaalslagen gemaakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:45 schreef blomke het volgende:
[..]
IS het niet zo dat de islamieten relatief oververtegenwoordigd zijn in de lijst van fanatiekelingen? Net als in de lijst van werkeloosheid, criminaliteit, achterstandbuurten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |