Oh sorry dit is FOK!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:09 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Je zal geen matches krijgen. Iig niet van echte vrouwen. Je lengte gaat je niet helpen. En nee je hebt geen vriendin.
Dat zou wel seksistisch zijn. Ook als je bijv. cupsize of zo zou kunnen filteren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:11 schreef Ferdii het volgende:
dit gaat over piklengte, dus met deze optie krijg jij alleen maar minder dates
Bij mij werkte het anders prima altijd. Maar die abo's zijn wel tering duur geworden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Haha tinder is fake app man met allemaal bots. Trap er niet in.
Nu heb ik zo'n stemmetje in m'n hoofd die zegt van download tinder nog een keer.. Maar niet om vreemd te gaan puur om eigen validatie of zo want ik zit in de 1% van lengte in de wereld (in Nederland zou het wel wat lager zijn). Maar je hebt gelijk als niemand van de vrouwen die optie heeft dan zou het allemaal wel meevallen. En ik wil ook loyaal blijven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:34 schreef 2thmx het volgende:
't Is geen gratis feature zo te zien. Dus Tinder heeft eindelijk een manier gevonden om ook vrouwen geld uit de zak te kloppen. Hulde voor 't grootkapitaal.
Je denkt dat ze voor height slider gaan dokken? Ten eerste, de meeste kerels liegen daar toch over, als ze gnoom zijn. Ten tweede, ze hebben 99+ likes per dag, zitten genoeg lange kerels tussen. Ten derde, mannen van minimaal 1.80m zijn echt niet zeldzaam meer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:34 schreef 2thmx het volgende:
't Is geen gratis feature zo te zien. Dus Tinder heeft eindelijk een manier gevonden om ook vrouwen geld uit de zak te kloppen. Hulde voor 't grootkapitaal.
quote:
Verkapt 'kijk mij eens een vriendin op Tinder gescoord hebben'-topic.quote:Bij mij werkte het anders prima altijd.
Ik heb mijn huidige vriendin niet op tinder gescoord.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Verkapt 'kijk mij eens een vriendin op Tinder gescoord hebben'-topic.
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:05 schreef SuperNeger het volgende:
Ik lees dat tinder eindelijk een lengte (height slider) optie heeft toegevoegd. Het kutte is dus.. Ik ben best lang en lang zijn is altijd iets dat het goed deed bij de vrouwen dus ik moest het altijd zo cringe ergens in m'n profiel schrijven.
En verder is het ook oneerlijk want je hebt geen invloed op je eigen lengte (sorry short kings) maar wel op je eigen gewicht. Maar er is dus nog steeds geen gewicht slider? Best oneerlijk eigenlijk. Waarschijnlijk zouden teveel vrouwen hier over gaan zeuren.
[ afbeelding ]
Maar goed, deze optie zou er dus voor zorgen dat ik mega veel matches zou krijgenMaar ik heb al een vriendin.
Klacht: Tinder cockblockt mij zelfs al zit ik in een relatie
Klacht2: Nog steeds geen gewicht slider
Skill issuequote:Op maandag 2 juni 2025 09:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Ik verdoe mijn tijd niet met tinderwijven.
Alles wat niet deugt en een kerel vrouwonvriendelijk maakt zit daar.
Die heeft ie niet via Tinder gescoord, daar laten ze geen 15-jarigen op. Snapchat vermoed ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Verkapt 'kijk mij eens een vriendin op Tinder gescoord hebben'-topic.
Als je denkt dat alle vrouwen op tinder slecht of wat dan ook smaakt dan ben je gewoon niet realistisch bezig.quote:
Ik heb nog nooit een 15 jarige gehad, dat is ook niet legaal in Nederland.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die heeft ie niet via Tinder gescoord, daar laten ze geen 15-jarigen op. Snapchat vermoed ik.
Goede argumenten jongens. Dan blijf je maar lekker zielig doen en in een tissue fappen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zegt trouwens degene die zijn vriendinnetjes van het schoolplein plukt.
Oké, inmiddels 16 dan.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 15 jarige gehad, dat is ook niet legaal in Nederland.
Dat zou iedereens recht zijn in dit land, dat is wettelijk geregeld. Don't like it? Schrijf een brief aan de 2e kamerquote:
Liever een tissue dan een tiener.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:37 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Goede argumenten jongens. Dan blijf je maar lekker zielig doen en in een tissue fappen.
Niks mis met rijpe vrouwen die de wettelijke leeftijd hebben bereikt die seksueel aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Liever een tissue dan een tiener.
Ik heb het serieus een kans gegeven.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als je denkt dat alle vrouwen op tinder slecht of wat dan ook smaakt dan ben je gewoon niet realistisch bezig.
Er zijn zoveel soorten mensen op zulke apps. Of je nou tinder, bumble, badoo, lexa of wat dan ook gebruikt maakt niks uit.
Je kan beter klagen over de apps zelf en hun moederbedrijven (match.com) dat zijn de grootste teringlijers.
Maar alle vrouwen die van dating apps gebruik maken over 1 kam scheren is gewoon niet serieus te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |